het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik kan je de hand schudden Escal. Ik word wakker 's morgens met veel afscheiding en menstruatiegevoel, maar al voor ik mijn ontbijt klaargemaakt heb is het weer weg. En wat het is: het zou inderdaad kunnen, dat we nog 2wk op wacht zitten :)
    Maar misschien ook niet, hebben we bevallingen die zich zonder voortekenen opeens aandienen!

Ivy, word je bloeddruk nog wel in de gaten gehouden? Zou echt balen zijn als je met die hoofdpijn de bevalling in gaat

2. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Morgen komen ze m'n bloeddruk weer controleren.
    Ik hoop ergens in de ochtend maar ze konden niet zeggen wanneer de dienstdoende verloskundige tijd heeft.

3. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Echt balen he... Hopelojk voor ons beide ineens een echte duidelijke start (vannacht ofzo haha)
    Maandag gaat de vk nog een x kijken en als er ontsluiting is strippen, heb er niet echt vertrouwen in omdat ik vorige week nog niets had en de vw duidelijk niet veel doen dus.. Wel weer spannend.
    Wanneer moet jij weer? Miss kunnen ze dan ook al kijken en eventueel strippen.

Benieuwd morgen ivy want dit is ook niks nee..

4. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Die buikpijn vond ik minder erg dan deze hoofdpijn en misselijkheid...
    Die buikpijn trok weg, dit niet... Dus dat houd ik minder lang vol.

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik heb dinsdag weer een afspraak. Ik ben dan 39+5. Bij ons doen ze niks voor de uitgerekende datum. Tenzij er medische reden is natuurlijk. Maar die is er bij mij niet. Eventueel komen ze vlg week vrijdag voorzichtig voelen of er al iets van baarmoedermond verweking is, maar dat is alleen voorzichtig voelen, meer niet. Strippen hebben ze het niet over gehad. Alleen dat ze dat vlg week vrijdag, ben dan 40+1, niet doen. Ik zal het af moeten wachten...

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vervelend Ivy die hoofdpijn, hopelijk kan je toch een beetje slapen ! En vragen kan altijd natuurlijk :)

Lumiere volgens mij doet geen enkele verloskundige veel voor de uitgerekende datum, in ieder geval de gene die ik heb gehad niet . Tenzij natuurlijk medisch noodzakelijk..

Escal en Lumiere ik duim dat het voor jullie doorzet is niks zo bleh..

Hier de tens opgehaald gaan het zo proberen voor me bekken. Ding was nog nooit gebruikt kon m voor 25 eurie ophalen haha.

Fijne nacht !

7. unknowable

unknowable Niet meer actief

Goede nacht allemaal!!!

Hier nog steeds wat gerommel, maar niets wat doorzet. Wie weet vannacht..

8. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Hier een warme douche genomen.
    Enige wat het onder de douche deed was om de haverklap een harde buik.
    Ik heb ook af en toe wat steken in m'n doos.
    Raar en pijnlijk gevoel.
    En soms een beetje pijn in m'n onderbuik.
    Maar misschien wil ik dat wel voelen.
    M'n man ligt nu nog niet op bed, dus ik neem voor de zekerheid (honger) nog een cracker met kaas en ga dan naar bed.
    In de hoop eerder te slapen dan hij naar bed komt.

9. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Slaap lekker allemaal, weer een dag dichter bij de beebjes!

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Goede nacht gehad allemaal?

Hier samen met vriend klaar wakker denk van de zenuwen.
    Hopen op een baby dag ! :)

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Nou hier een dikke domper, kwamen bij de verloskundige en de assistente had dus niet doorgegeven dat ik gestript wilde worden ipv maandag. Want dat doen ze ook niet voor de 40 weken blabla dus ik direct in tranen uitgebarsten want wat doe ik daar dan?
    Was er ineens zo klaar mee ik denk ga naar huis heb hier totaal geen zin in. Uiteindelijk is vriend er tegen in gegaan en gezegd jullie kunnen haar niet zo kapot laten gaan van de pijn en nog niet eens een poging wagen of iniedergeval iets anders zeggen dan NEEM DIE Slaappil. Ze weten dat ik die niet wil en ook slaap ik op zich prima 5/6 uurtjes dus dat overleef ik wel het gaat me om overdag ! Nou uiteindelijk is ze toch overstag gegaan maar ik had er eigenlijk al echt geen zin meer in maar goed, zij voelen bleek ik nog pot dicht te zitten dus helaas. Maandag nieuwe poging maar heb eigenlijk niet meer zoveel zin er in. Schijnbaar is ze er nog niet aan toe en dan moet ik het nog maar even uitzingen en als het met zoveel moeite moet ik bedoel wat zijn nou 3 dagen eerder strippen? *zucht*

12. unknowable

Prima nacht gehad, toen ik een paar minuten in bed lag één duidelijke wee gehad. Daarna niet meer.

Vanmorgen bruinverlies en verder dat trekkende gevoel, maar tot zover verder niets.

Hopen dat deze zonnige dag ons een paar babytjes mag brengen :D

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Tweekids, blijkbaar is je ukkie er nog niet klaar voor.
    Ik snap je echt wel, maar je doet zoveel moeite om haar te laten komen .. je probeert vanalles om het op te wekken.. wat als ze daardoor misschien een slechtere start heeft?

14. unknowable

Tweekids, probeer te relaxen en te relativeren. Je bent officieel nog niet eens uitgeteld. Je hebt het bijna negen maanden volgehouden, die laatste dagen kom je ook heus wel door! Vandaag stralend weer, wie weet helpt je dat ook! Al die druilerige regenachtige dagen doen natuurlijk ook weinig goeds :D

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ik heb zulke vreselijke bekkenpijn dat ik niets anders kan dan op de bank zitten, nog geen 50 meter kan lopen, me kont nog niet eens af kan vegen. Ik vind dit niet acceptabel, ik moet ook nog bevallen :(
    Pijnstillers mag ik niet van de huisarts, slaap pil mag maar op zich slaap ik 5-6 uurtjes dus dat vind ik prima.

Maar zoals ik al zei ben er klaar mee hoeft van mij niet meer als het allemaal zo moeilijk moet. Mag voor inleiden kiezen volgend weekend maar dat is wel het laatste wat ik wil, vandaar al deze natuurlijke pogingen ;)

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Ja snap ik wel, voor jou is t beter als je bevalt, maar voor je kindje niet
    Als je kindje er klaar voor is dan komt ze pas ;)

17. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    #2637 Lumiere, 16 mei 2014
    Laatst bewerkt: 16 mei 2014
    Jee dat is rot dat je je zo voelt Tweekids. Lijkt me ook wel echt moeilijk als je zo weinig kunt en er zo klaar mee bent.

Ik besef wel dat ik een lucky one ben met mijn zwangerschap...:)
    Na een heerlijke nacht van 9 uur komt het zonnetje me tegemoet. Weer geen enkel voorteken dat de baby onderweg is. Hij mag van mij ook komen, maar hij lijkt het nog veel te goed te hebben in mijn buik. Vriend heeft ook al weekend. Gelukkig, dan verveel ik me minder. Omdat de bevalling toch nog ver weg lijkt gaan we maar gewoon genieten van het mooie weer. Nu hij is ingedaald voel ik me toch veel vrijer...straks een stuk fietsen en morgen uit eten. Schoonpa komt vanavond op bezoek, dus die hoeft vandaag niet zo vaak te bellen :D

18. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg

Bah meid wat een zeik, drie dagen eerder is in mijn ogen ook echt niks ernstigs.
    En dan u helemaal balen dat je nog geen ontsluiting hebt, wel verweking?

In mijn ogen is het uiteraard niet goed om je bevalling op te wekken voor een bepaalde termijn maar met bijna 40 weken zie ik daar echt niets slechts in, als baby's werkelijk pas kwamen als ze er klaar voor waren kwamen ze dan niet allemaal netjes tussen de 37 en 41/42 weken zonder ingrepen van buitenaf?
    Is allemaal discutabel maar dat de baby klaar is rond deze termijn is toch duidelijk, heb daarom zelf ook zoiets van dan kom ook maar.

Hopelijk heeft het onderzoek iets in gang kunnen zetten, al is het maar wat gerommel dat ervoor zorgt dat je volgende week wel gestript kan worden.

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    nee echt nog een tuut wel vinger onstluiting maar dat was meer omdat het de tweede is. Ze kon er iniedergeval niks mee.
    Ja ben erg benieuwd :)

20. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Spannend dus.. :)

Deel Deze Pagina