het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna28

Luna28 Niet meer actief

#2941 Luna28, 4 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2014
  2. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL

Vanaf dag 1 wou hij goed aanhappen, wat mijn oudste dochter niet wou destijds. De derde dag had ik extreem stuwing, maar heel veel voormelk. Veel lopen zoeken van kolven of niet. De eerste paar dagen ook bijgevoed. Pas bij dag negen en tien had in het op de rit, maar ik gebruik wel een tepelhoedje. Zonder hapt hij niet goed aan en wordt hij heel erg boos. Ik probeer wel een zondef maar dat wil hij nog niet. Misschien is een gebruik van een tepelhoedje ook voor jouw een uitkomst en als hij goed dri kt ervan af halen. Dan heb je ook makkelijketepels om toe te happen, omdat ze beter gevormd zijn. Maar fijn dat jullie samen naar een oplossing zoeken, dat geeft veel meer rust.

3. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL

Geen pokon maar optimelk framboos is mijn geheim haha

Ik zag het al de nieuwe topic.. top gezellig

4. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Lumkere, rustig aan doen meid! Ik weet hoe het voelt als je zelf nog niet veel kan/mag.
    Nora heeft in de eerste twee nachten ook wat kunstvoeding gehad.

AaRoorda die groeit goed!

Iedereen bevallen?
    Dan kunnen we een vervolg topic openen!

Nora is gisteren ook gewogei door de jeugdverpleegkundige.
    Haar geboortegewicht was 3690gram en ze woog gisteren met 18 dagen oud 4240gram.
    Ik geef slagroom!
    En gisteren om 23.45uur laatste fles gehad en in ledikant gelegd.
    Heel eventjes maar gehuild en toen geslapen tot 6.15uur!

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Haha Pokon :p voor groene planten, of andere?:p

Vannacht heeft Fender goed flesjes gedronken en vanochtend ook. En...we hebben een plasluier! Wel maar een beetje, maar het begin is er. Hij moet nu wel echt vocht gaan innemen, is waarsch wat meer dan 10% afgevallen en nogal geel. Daarom hebben we na veel overleg met kraam en vlk besloten om op flesvoeding over te stappen. Hij heeft wel wat colostrum gehad, iedere druppel meegenomen, maar hij pakt gewoon niet en het wordt strijd.
    Verder gaat het goed, slapen gaat goed, hij wordt steeds alerter en het is gewoon een heerlijk mannetje. Totally in love hier haha.

Hebben jullie ook het Wij Jonge Ouders-mutsje met naam besteld?

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    leuk iedereen bevallen :)
    mutsje kon ik niet bestellen :( lukte niet

7. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hai allen. Wat leuk dat iedereen inmiddels een kindje in haar armen heeft! En ook leuk dat er al een vervolgtopic is, daar zal ik zo ook eens kijken.

Hier is de kraamweek inmiddels afgerond. Vandaag eerste dag helemaal alleen met de kleine meid. Best gek, maar ook heel vertrouwd. En gelukkig heeft ze een rustig ochtendje, dus kan ik wat achterstallige dingetjes wegwerken.

Ik herken Lumieres frustraties helemaal. Ik wilde dolgraag BV geven, maar de dame hapte slecht en haar gewicht ging flink omlaag en ze droogde uit. Ik ben gaan kolven en er kwam maar bar weinig uit. Toen toch maar kunstvoeding gaan geven en ze is helemaal opgeleefd. Ik vind het jammer, maar dit is wel het minst stressvol voor haar en ons. En dat is ook wat waard. Ik kolf nog wel en heb zo'n 100 cc per dag voor haar. Ik weet nog niet hoe lang ik dat blijf doen, maar voor nu is het goed zo.

8. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Waar is het nieuwe topic dan?

Lumiere, heb je luiers met plas alarm? Dat het streepje kleurt als hij geplast heeft?

Zijn er hier nog mama's die nog luiers maat 1 nodig hebben?
    Ik heb nog +/- 53 luiers van kruidvat maat 1 liggen en 6 pampers maat 1.
    Beide met plas alarm.
    Af te halen of te verzenden.
    Verzendkosten voor eigen rekening.
    En voor de luiers zat ik te denken aan € 7,50 ofzo?
    Voor de spaarpot van Nora.

9. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Deel Deze Pagina