het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zweer bij Gaviscon! Vloeibaar helpt echt goed bij mij tegen t maagzuur, ben grootverbruiker met 80 ml per dag!

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook last van onrust haha, wil van alles doen, maar ben ook n beetje voorzichtig omdat ik de vorige keer veel te fanatiek dingen had gedaan en super moe was na mijn vrije dag.

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Er wordt nu in mijn huis gepoetst en ik weet niet zo goed wat ik moet doen.... erg vreemd dat iemand anders druk is in mijn huis.

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker in de zon zitten? Om die reden laat ik de schoonmaakster komen als ik aan t werk ben en als mn vriend thuis is;)

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Haha. Dat is ook een goede! Hier weet ML niet dat dit vandaag gebeurd. Hij denkt dat hij dit weekend veel moet poetsen. Het is een verrassing voor hem :-D

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah goeie verrassing! Is hij vast blij mee! Jij ook natuurlijk:)

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    oww lekker een poetshulp!
    ml vind dat zonde van t geld :(

zo, net gegeten. vanochtend gestreken :)
    straks even lekker naar buiten, moet naar lidl voor aardbeien (zijn euro vandaag) dus gelijk een wandelingetje maken met dl ♥

8. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Nu helemaal decadent, mijn schoonvader kwam in de tuin werken, dus een tuinman en schoonmaakster....

9. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Waar halen jullie de energie vandaan zeg.. poetsen wassen boodschappen doen hond uitlaten.. Ik trek het allemaal niet..
    Zit hier nu met 4 kids opgescheept. Mijn kinderen hebben allebei iemand mee genomen. En ik trek dat helemaaaal niet maarja.Vind het zo zielig om nee te zeggen. De oudste is 12 dus daar heb ik weinig last van, maar mijn jongste van 6 is met het buurjongetje van 3 aan het spelen en dus moet ik ogen in mn achterhoofd hebben en heel de tijd opletten. Vervolgens zet dat kind het op een brullen een kwartier lang... pffff!
    Heb afgesproken dat om 3 uur het wel klaar is en iedereen naar huis moet.
    Dan kan deze zwanger invalide op de bank gaan liggen :)

10. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe niet zoveel op een dag, vanmorgen de was gedaan, net even naar t winkelcentrum geweest en nu op de bank, ben moe!

Groot gelijk dat je om 15.00 de kinderen wrrt naar huis stuurt!

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    ik doe ook niet veel hoor ;)
    tot 11u op de bank gelegen, toen was aangezet en wat was gevouwen en gestreken (paar dingen)
    net even bij de winkel geweest om de hoek.
    nu weer op de bank, zo even hydrofiel doeken buiten hangen :)
    moet nog een was vouwen en nog stofzuigen.

vanavond makkelijk eten :)

12. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Ik ga van het weekend het laatste beddengoed wassen.
    Dan heb ik al het beddengoed voor de kleine gewassen.

Vanaf volgende week de kleertjes denk ik.
    Of de week erna, want wil de hydrofiel luiers en was handen en spuugdoekjes ook wassen.
    Denk dat ik in 1 weekend doorheen ben, door het wassen van de kleertjes.

13. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier zijn de klusjes over de dag verdeeld,dus vanmorgen een was opgehangen en 1 aangezet, die heeft mn man opgehangen,tussendoor rustig op de bank gezeten en met mn dochter gespeeld, fornuis gepoetst en de keukenkastdeurtjes,lunch gemaakt en mn dochter naar bed gebracht,zelf ook geslapen en vanmiddag buiten gewandeld met haar naar het speelveldje hier.eten heb ik niet hoeven koken alleen de macaroni van gisteren opwarmen en nu staat sesamstraat aan.straks weer dochter naar bed en dan rustig op de bank de was vouwen die mn man op mijn verzoek beneden heeft gezet.dat gaat makkelijker dan met Annefleur erbij want dan kan ik de helft opnieuw doen. Dus alles op.mn gemak verdeeld over de dag afgewisseld met rust en spelen met mn dochter.

14. Kathl1

Kathl1 Actief lid

10 jan 2014
    224
    0
    0
    Pff, maak me een beetje zorgen maar vraag me af of het nuttig is om te bellen met de verloskundige.

Ik werk hele dagen met honden en ben vanmiddag toch nog even een stap te ver gegaan ben ik bang. Om het hele verhaal te besparen, ik moest een hond goed vasthouden die uit zijn halsband was geglipt en ben hierbij nogal heen en weer gesleurd zeg maar. Uiteindelijk ook op mijn billen in het gras beland (gelukkig niet op mijn buik). Loslaten was helaas geen optie. Nu had ik gelijk een harde buik natuurlijk die eigenlijk heel de middag heeft aangehouden. Tegen het eind van de middag ook wat steken langs zij/onder bijgekregen. Inmiddels zit ik rustig in de bank en voel ik de beeb gelukkig alweer goed bewegen.

Ik voel echter wel dat mijn buik wat beurs is/spierpijn? heeft... Nu heb ik toevallig vanavond ook een info van de verloskundige van de zwangertotaal lessen dus ik zie vanavond ook een verloskundige. Wat zouden jullie doen, toch even bellen of gewoon vanavond even vragen?

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    kath. ik zou ff afwachten.
    ik denk gewoon spiertje verrekt

16. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het vanavond even vragen, doordat al je buikspieren enzo verplaatst zijn kun je je buik niet zo goed aanspannen als je bijvoorbeeld valt

17. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ik heb ook niet gezegd eerder te willen bevallen..... ik heb gezegd dat ik graag wil dat het zover is dat ik mag bevallen..... dat is wat anders

18. princess25

princess25 Niet meer actief

Wow, dat was even bij lezen zeg! Dat word iedere dag kijken.

Hier van de week intakegesprek, ben benieuwd.

Verder vandaag weer bij de vk geweest. Had een groeiecho (zh) en de kleine loopt nog steeds achter. Ze zit tussen de p3 en de p10 lijn, waardoor ik dus ook onder hun blijf. Vruchtwater is ook nog steeds minimaal.

Hoe voelen jullie je verder. Hier veel last van harde buiken en de kleine ligt ook nog eens dwars. Verder gaat het prima.

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Oh sorry, fout gelezen dan.

@Princess, vinden de artsen het zorgelijk? Vervelend zeg. Hopelijk legt de baby nog watcaan gewicht toe.

20. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is niet fijn Princes, hopelijk groeit je kindje nog een beetje.

Ik ben gisteren uitgegleden in de badkamer, best mn heup verdraaid en banden hebben flinke klap gehad, baby is gelukkig nog net zo fanatiek als anders en naast een pijnlijke heup en knie en beetje buikpijn erna valt t gelukkig allemaal mee.
    Vandaag controle bij de vk, mn zusje gaat gezellig mee dit keer. Ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen over hoe de baby ligt, eerst lag de baby steeds dwars en in stuit en de afgelopen dagen leek ze redelijk goed te liggen, maar nu werd ik weer fanatiek aan de zijkanten geschopt, allebei tegelijk dus ben heel benieuwd hoe ze nu ligt.

Deel Deze Pagina