het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

@ Princess, niet fijn dat de groei wat achter loopt, gelukkig word je goed in de gaten gehouden.
    @ winddanser, au dat zal wel pijn doen, suc6 met de controle vandaag!

Hier gaan we vandaag op gesprek bij het kinderdagverblijf voor de peuterspeelzaal groep,Annefleur mag er vanaf eind april al heen!gaat zo snel allemaal.
    Hier is de baby weer super druk dus die blijft nog niet liggen zoals het hoort.
    Gister de laatste babykleertjes gewassen, nu het beddengoed nog.
    Fijne dag vandaag!

2. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Iedereen druk druk!

wij hebben vanavond ook bijeenkomst.
    Alles rondom de bevalling.
    Heb er wel zin in lijkt me interessant.
    Alleen het is van 20.00 tot 22.00uur..... en denk dat ik dan echt gesloopt ben....

3. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ai Winddanser dat klinkt pijnlijk, maar gelukkig vandaag wat leuke afleiding met controle, veel plezier!

Goed bezig Lieke, ik heb nog helemaal niets gewassen hihi. En hopelijk bevalt het KDV.

Ik vond die bijeenkomst reuze interessant Ivys alleen de onaangekondigde ingezoomde poesfoto's vond ik eventjes wel slikken...iig veel plezier.

@hier gisteren heerlijk naar de masseur geweest, mijn rug zat helemaal vast :D dus nu helemaal relaxt :) morgen weer APK keuring bij de VK, ook erg benieuwd hoe hij erbij ligt, ik voel hem werkelijk alle kanten op gaan. En zondag de buik foto-shoot, heb er enorm veel zin in :D

4. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ai Winddanser...dat klinkt erg vervelend! Doe je rustig aan?

Oow en Princess niet fijn idd! Maar ze kunnen er weinig aan doen lijkt mij?

Hier sta ik inmiddels qua groei van de buik al een weekje of twee drie stil en qua gewicht ben ik zelfs iets afgevallen. Ik maak me er stiekem een klein beetje zorgen om dus had de VK gebeld of dit normaal was en of er bij ons standaard een groei echo is. Nou geen standaard groei echo dus...en kennelijk geen reden tot zorg. Hmm....ik blijf het toch gek vinden. Meer die een stilstaande buik hebben of afvallen i.p.v. aankomen?

5. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook geen groeiecho hoor Samsie en mijn buik staat ook al een paar weken stil, qua gewicht komt er wel wat aan dus neem aan dat hij nog wel steeds groeit.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    mijn buik staat ook al tijdje stil

maandag controle en dan ga ik wel ff vragen of het erg is :)

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel, ik doe t rustig aan maar heb wel goed pijn aan mn heup en de banden ernaast:(

Wat raar he dat er verschil in zit of je wel of niet een groei echo krijgt enzo!

Oeee leuk babybuikfotoshoot! Ga je ook n newbornshoot doen?

Ik heb wel t idee dat mn buik nog groeit, maar minder hard dan een paar weken geleden.

8. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik heb altijd gehoord dat de grootte van je buik vaak niks zegt over je kindje.
    Veel mensen vinden mijn buik bescheiden, terwijl ons meisje toch echt goed groeit.

9. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook geen groeiecho, behalve als daar aanleiding voor zou zijn. Hangt ook ervan af of je VK de apparatuur zelf in huis heeft geloof ik. Onze VK heeft dat niet en dus moeten we voor een echo speciaal naar een echocentrum. Als je VK wel zelf echo's maakt, zal ze ook sneller een groeiecho maken.

10. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kan t goed zijn! Mijn vk heeft zelf apparatuur voor inwendige en uitwendige echo's, heb vorige keer ook n echo gehad toen mn ouders mee waren.

11. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik heb ook een groei echo gehad vorige week.

12. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik heb jullie wel eens verteld over dat ik een kolf heb gekregen van m'n oom en tante?
    Mijn tante is LK dus neem aan dat ze het wel hadden gezegd als er onderdelen vervangen moeten worden of zo...
    Nu heb ik net gekeken en vind hem toch niet zo nieuw eruit zien als dat hij zou zijn...
    Misschien weten jullie iets meer over het type?
    Heb al gegoogeld maar word er niet wijzer van wat er vervangen moet?
    Het is een Philips avent Isis IQ mini.

13. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Hebben/hadden jullie tijdens je zwangerschap ook wel eens last van prikogen?
    Ondanks dat ik genoeg geslapen heb en regelmatig tussendoor rust heb ik soms wel eens het idee dat m'n ogen erg moe zijn en prikken.

14. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over je kolf weet ik weinig, misschien ff aan je vk vragen of als je intake hebt met de kraamzorg?

Prikogen, check! Beetje droog gevoel zo af en toe..

15. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Yep...heel erg soms :( Zo nu en dan begint mijn oog dan ook helemaal te tranen en branden....echt bizar.
    Tip die ik kreeg is om op die momenten druppels speciaal voor droge ogen te gebruiken.

16. Lieke1989

Hier geen droge ogen, wel vermoeide ogen aan het einde van de dag.
    Kinderdagverblijf beviel goed,Annefleur ging meteen mee met de groep en wij konden alles vragen wat we wilde,ze wilde zelfs nog niet gaan!
    Ze start vanaf juni zodat ze niet als de baby er is ook nog eens moet wennen aan 2 ochtenden per week weg te gaan.

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het goed beviel!

Hier positief nieuws, de baby ligt goed en is al aan het indalen! Misschien was mn spagaat van gisteren toch ergens goed voor, daarna was ze super druk;)

18. Lieke1989

Fijn dat de baby goed ligt!dat indalen zal ook wel een positief effect hebben op maagzuur.

19. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja sowieso! Merk dat als ik een keer geen Gaviscon neem dat ik niet meteen dood ga van t brandende gevoel....

Het jammere was wel dat de vk vertelde dat het niet mogelijk is om mn navelstrengbloed/placenta te doneren. Bij de praktijk en in t zkh hier kan het helaas nog niet.

20. Lieke1989

Hier kan dat ook nog niet, teminste de vorige keer nu nog niet nagevraagd eigenlijk.

Deel Deze Pagina