vandaag alleen boodschappen doen morgen naar een kennis/vriendin.. is een uur rijden, zit ik wel beetje tegenop. van de week werd ik zooooooo misselijk al na 2 minuten in de auto
hier druk weekend, zl wordt maandag 3 en dat vieren we morgen. dus vandaag opruimen enzo en taart halen. normaal maak ik zelf de taarten maar dat werd nu niet. dus bob de bouwer taart van de c1000 en zelf een kwarktaart erbij maken.
Kwarktaart is lekker! Ik heb manlief net een SMS gestuurd of hij alsjeblieft een zak mannapitjes voor me mee wil nemen. Vanochtend wat verzorging producten meegenomen bij kruitvat en nog wat laatste rompertjes bij de HEMA. Wil nu alleen nog een dik vestje om als jasje te gebruiken. Zit te denken om straks bij de witte was de hydrofiel luiers er al bij te doen. Of misschien wat lichte kleertjes. Maar ben ik daar niet veel te vroeg mee denk ik dan weer.... Doe het gewoon denk ik hahaha kan altijd nog een keer. Kun je rompertjes en kleertjes gewoon op 40 graden wassen eigenlijk?
ik heb van de week al hydrofiele gewassen doe nu gewoon telkens wat in de was erbij als hij nog niet vol zit. ik was alles op 30/40 graden gewoon met wasverzachter (alleen de hydrofielen niet gedaan)
Ik heb al van alles gewassen, gewoon op 30 graden, maar was alles op 30 graden! Ik heb echt een super lief pakje gekocht, zal m ff showen zo Nu voor pampus op de bank!
Ga volgende week beginnen met alles wassen denk ik. vanmorgen kraampakket van verzekering ontvangen. Altijd weer schokkend die mega kraamverband pakken. Pfoe... En van die ultra sexy onderbroekjes die er ook in zitten...
schattig pakje! ik heb alleen niet zoveel met jip en janneke hebben jullie ook zo'n last van je benen? als ik loop doen ze echt zeer begint met pijnlijke voeten,dan onderbenen en dan bovenbenen er ook bij als ik dan weer ga zitten blijft het ook een tijdje rot aanvoelen alsof je kilometers heb gelopen ofzo..
Kraamverband :ze zijn idd groot en dat te bedenken dat je er eerst 2 tegelijk gebruikt. Ik vond trouwens de kotex night erg fijn om als kraamverband te gebruiken na een paar dagen.die zijn wat smaller.
Mn benen voelen wel snel vermoeid, beetje zoals ze voelden net voordat ik ongesteld moest worden. Heb wel snel last van pijnlijke heupen.
Leuk pakje! Ik liet het kraamverband aan mijn dochter van 12 zien (die zelf al een jaar menstrueert) haar mond viel open, en toen ik zei dat je er 2 tegelijk gebruikt, heb ik het arme kind getraumatiseerd geloof ik hahaha! Mijn god! Dat past toch nooit in je onderbroek! Riep ze er zit overigens maar 1 pak in. Denk dat ik daar nog wat van bij moet halen?
Benen heb ik geen last van, wel van mn voeten. die worden steeds dikker. En dat vocht in mn handen wordt echt een probleem nu. lig de halve nacht wakker van tintelingen en pijn. Niet leuk!
whahaha die wilt dus nooit kinderen kotex werd aangeraden door mn kraamzorg, of huismerk maandverband. daar zit minder plastic in dan bv always
Denk het ook niet hahaha! Heb gewoon zin in de bevalling! Ik wil mn kind, en ben het zwanger zijn wel zat nu