Fijn idee he MamaChantal, dat je kindje dan gewoon in de buurt mag blijven. Vervelend dat t zo pijnlijk was Djoon. Hebben jullie ook minder honger? Of nou ja heb t idee dat ik snel vol zit, mn maag heeft natuurlijk ook weinig plek haha. Morgen 1e keer cursus Samen Bevallen, ben benieuwd!
Ik heb juist heel veel honger. Is echt niet normaal meer. Ik neem kauwgom omdat ik anders echt de hele dag loop te snaaien.
Vanochtend prenatal geweest en nou veel pijnlijke harde buiken Rug doet ook zeer straks maar met mn rolstoel naar de babydump Hoop dat buik rustig word, anders morgen vk bellen..
Wat rot MamaChantal. Rustig aan doen, hopelijk gaat het dan weer liggen! Wishfulthinking, gezellig, welkom! Gaat snel en langzaam tegelijk hè?
ja eigenlijk wel zitten ook nog eens midden in een verbouwing en aankomende verhuizing (28 maart) als ik dan lees dat sommige alles al gewassen hebben.. ik heb nog geen eens een baby kamer die komt pas week 15
@mamachantal haha! Arme man idd! Respect overigens dat je uberhaubt nog een spannend setje aantrekt! Ik voel me alles behalve sexy op dit moment. @Lieke krijgt jouw dochter echt nog steeds borstvoeding of klopt je banner niet? @hier vanmorgen controle gehad. Alles prima in orde. Even besproken hoe en wat ivm dat baby op de groeiecho nogal groot was. Maar daar doen ze verder niks mee/aan. Moet eerlijk zeggen dat ik stiekem zat te hopen dat ze het 2 weken eerder gingen halen mocht dat nodig zijn. Maar dat idee gaat niet op. Ach, die 2 weekjes maken nu ook niet meer uit eigenlijk. Hier ook stukken minder honger. At 's avonds altijd een enorme berg van mn prakkie, maar krijg het niet meer weg. Nou ja, er zit toch al 20 kg bij Zijn jullie veel aangekomen al? Bij vorige 2 kids ben ik 2x 30kg aangekomen. Was er ook binnen 2 maanden na de bevalling gelukkig weer af.
Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen! @mamachantal, vervelend van de harde buiken. Heb jij trouwens nog erg last van de HG? Hier vorige week controle gehad, en toen lag de kleine meid ineens in een stuit. Ik hoop zo dat ze nog goed gaat liggen. Bij de groeiecho zei ze dat uk ongeveer op 6 pond gaat uitkomen. Ik heb helemaal geen hongergevoel, en eet meer omdat het moet. Vooral het avondeten staat me altijd zo tegen. Met 27 weken heb ik voor het laatst op de weegschaal gestaan, en toen zat er 8 kg bij. Ik ga er nu niet meer op
@Winddanser thnx, het was (gelukkig) niet al te dichtbij mbt de crematie maar het was toch heel dubbel om daar afscheid te nemen met die dikke buik Goed idee alvast mail opruimen, dan heb ik iig nog iets te doen nog 9 werkdagen en qua eten gaat er idd aanzienlijk minder in, vooral als hij zo hoog ligt. @Ivys slaap je al met een (voedings)kussen? @Lieke beterschap voor je dochter! Welkom Hanneke & Wishfulthinking @saab fijn dat de controle goed was, hier zit er nu 20kg aan ik was flink aan het sporten/afvallen voordat ik zwanger werd, dus die kg's jojo-den er zo weer aan, dus hier hopelijk deze ook weer snel kwijt.
Dankje radiogirl,ze heeft net lekker lang geslapen. Voor jou lijkt me idd raar om met een dikke buik bij een crematie aanwezig te zijn. Mijn banner klopt gewoon met de borstvoeding, ze drinkt gemiddeld nog 2 keer per dag.in het begin van de zwangerschap was het even lastig maar opgeven wilde ze niet. Nu is er ook weer meer melk merk ik dus straks heeft de kleine meteen wat melk. Eten gaat hier in kleine porties, dan gaat het veel beter.
Zo.. alles in huis! Moet alleen nog vaseline en een thermometer halen En met 37 weken nog zooi voor thuisbevalling. Wanneer zetten jullie de box neer? Hg heb ik nog steeds ja gewicht: ik zit nu weer op mn start gewicht
Welkom nieuwe dames! Balen van je harde buiken MamaChantal! Radiogirl; afscheid nemen met je zwangere buik is inderdaad dubbel! Ik had zelf tijdens mn zwangerschap ook n crematie, raar idee met nieuw leven in je. Aankomen; viel me hier reeeeeuuuzze reeeeeuuuzze mee, was in de afgelopen jaren steeds best makkelijk aangekomen. Nu +10kilo vorige week. Ben ook vooral n buik met beentjes momenteel We gaan de box opzetten in mn verlof! Ooow volgens mij zijn mn moeder en zusje wat aan t bekokstoven, ze doen zo sneaky, ik ben benieuwd!
Wij zetten ook de box neer als ik verlof heb. Kan onze blinde hond er vast aan wennen. Ik slaap niet met voedingskussen... Vind het in bed echt een verschrikkelijk onding.... Ik gisteren thuis op de weegschaal gestaan. Nu +11kg ongeveer.
@Lieke wel heel speciaal zeg, tegelijk 2 kindjes BV geven ik hoop zoooo dat de BV hier gaat lukken. @Winddanser oooh spannend, ik hou wel van verrassingen zeker als ze beeb gerelateerd zijn. @Box staat hier al een paar weken met ballonnen om de katten er aan te laten wennen, ze kijken er ondertussen niet meer naar om
Ik sluit me hier ook graag aan. Ben morgen 33 weken zwanger van ons tweede zoontje. Ik word ongeduldig en mijn lichaam ook De laatste paar dagen opvallend meer harde buiken, zondagochtend zelfs contracties :s Hopelijk blijft hij nog eventjes zitten. De box staat bij ons nog van het eerste zoontje. Hebben we toen gezet toen ik 34 weken was. Doet nu dienst als speelgoed-verzamelbak. Moet hier dringend een andere bestemming voor zoeken Vorige zwangerschap had ik ook een hekel aan het voedingskussen. Ik kon er echt niet mee slapen. Had wel veel baat aan een gewoon kussen tussen mijn knieën. Deze zwangerschap kan ik niet zonder. Stand van de weegschaal: +10 kilo
Wordt hier lekker druk zeg! Onze box staat al vanaf de kerst... Hij ging uit collectie en stond hier anders toch maar in de weg in de doos, dus we hebben hem maar gelijk op gezet. Onze hond is er daardoor al goed aan gewend wat wel fijn is want hij staat nu waar haar nestje lag. Ik slaap al heel lang met een voedingskussen vind het heerlijk. Nu kan ik ook mijn buik wat ondersteuning geven hiermee. Denk dat ik het straks nog ga missen. De Weegschaal staat hier op 9kg, best netjes vind ik zelf aangezien iedereen nogal hard riep in mijn omgeving dat ik vast flink ging aankomen! Borstvoeding ben ik ook hartstikke benieuwd naar. Heb hier al weken last van lekkende borsten snachts dus slaap al een hele tijd met een bh zonder beugels. Overdag zijn ze redelijk zindelijk gelukkig.