Hier gaan we de box waarschijnlijk pas opzetten na geboorte.. Anders kijk ik steeds tegen een lege box aan haha..
Vandaag 34 weken! Ik schijn hele bossen om te zagen snachts, terwijl ik eerder nooit snurkte Mn vriend zei net nog dat ie vannacht dacht " waar is mijn rustig ademende vriendinnetje gebleven?!" T is ook echt vervelend, maar kan dr weinig aan doen vrees ik... Zal na de bevalling hopelijk snel weer over zijn!
@winddansser hahaha! Ik snurk ook als een bouwvakker! Tis zo erg dat mn man een paar keer op de bank is gaan slapen hihi. En als ie wel in bed blijft, heeft hij oordopjes in whahaha!
hier ook wel goed geslapen vannacht, wel nog erg moe maar goed komt ook wel weer goed. hier staat de box nog niet maar zal eens overleggen met manlief zo wanneer we dat gaan doen, wel al zin in eerlijk gezegd.
Haha ik snurk ook wel eens Hier ook goed geslapen Krijg alleen steeds meer last van mn bekken Ik vind de box altijd wel weer leuk staan en hij staat nu nog op t kamertje.
Saabenjelle, gelukkig ben ik niet de enige! Haha, mn vriend slaapt ook met oordoppen in, is tot nu toe wel in bed gebleven geloof ik haha, heb dr anders niks van gemerkt Aah ik kijk Welcome Home van gisteren, traantje weggepinkt!
Goedemiddag allemaal, Leuk om al die verhalen te horen. Ik ben zelf op dit moment 33,2 wat spannend allemaal. Mij nacht was waardeloos ik viel rond half 2 in slaap en was rond half 4 klaar wakker ben uiteindelijk om half 7 nog een paar uurtjes in slaap gevallen de baby was het er niet helemaal mee eens dat ik ging slapen dus die heeft me lekker wakker gehouden. Onze Box staat al een paar weken, moest van de babykamer af ivm te weinig plaats. Verder heb ik ook al een week of 2 alles klaar liggen in de kast gewassen en wel. Dit heeft wel zo zijn redenen, ik ben namelijk met 29,5 weken opgenomen in het ziekenhuis omdat ze bang waren dat ik veel te vroeg zou bevallen. (Voor 34 weken) Ik ben dus meteen toen ik thuis kwam druk bezig geweest met alles in orde maken. De reden dat ze bang zijn dat de baby veel te vroeg komt is omdat de baby erg groot is en dat ik extreem veel vruchtwater heb. De baby was met 31,5 al 6 pond. Gelukkig zit de kleine nog lekker in mijn buik en genieten we nog volop van alle trapjes en hikjes. Maandag weer naar het ziekenhuis voor echo nu komt er een kindercardioloog bij omdat er verschil in de hartkamertjes zit pff wel spannend maar ze zeggen dat ik me niet druk hoef te maken en zolang de kleine druk in beweging blijft maak ik me ook niet heel erg druk. Zo heerlijk om even mijn verhaal kwijt te kunnen. Ik moet wel zeggen dat ik zo mijn momenten heb dat ik denk pfff van mij mag de kleine we komen maar ben zo te lezen niet de enige grtz Ikke
Spannend ikke, hopelijk is alles goed, fijn dat alles klaar hebt dan hoef je je daar niet druk om te maken. Box zullen we denk dit of volgend weekend opzetten.vind het zo'n sta in de weg als je hem nog niet gebruikt. Gewicht is hier nog steeds -2 zal denk ik niet veel meer worden. Moet me er niet druk om maken van de gynaecoloog, dus dat proberen we maar niet te doen. Verder hier nog steeds een zieke, als ze morgen nog koorts heeft maar de huisarts bellen, gek genoeg is ze naast wat vervelender en iets hangerig niet echt ziek.ze eet en drinkt gewoon normaal. Dus geen idee waar de koorts vandaan komt. Hebben jullie ook meer harde buiken nu?hier waren ze wat minder geworden maar nu weer volop aanwezig. Gelukkig voel ik de kleine wel goed bewegen.
Ooee spannend Ikke! Gaan ze iets doen aan de hartafwijking of houden ze het gewoon in de gaten? Flink aan de suiker MamaChantal! Of ff warm douchen en beetje prikken helpt bij mij ook wel s. Ik zit te wachten voor de deur voor de cursus haha, veel te vroeg..
Zoals het er nu uitziet gaan ze niks doen ik weet natuurlijk niet wat er gedaan word als de kindercardioloog iets anders ziet. Ik ben trouwens wel flink in kilo's aan gekomen 20 kilo. Ochja is allemaal voor een goed doel heb ik na de zwangerschap een goed doel om eindelijk eens wat extra kilo's kwijt te raken. Bij mij helpt het ook als ik een warme douche neem mamachantal of gewoon heel rustig op de bank gaan liggen en met de baby bezig zijn. grtz ikke
MamaChantal, alweer een actieve baby gehad? Ikke, wel fijn dat er niet direct wat gaat gebeuren. Hopelijk ziet de kindercardioloog geen gekke dingen. Mn cursus was leuk, allemaal stellen waarvoor het de eerste is, leuke cursus leidster! Voelde me wel jong haha, was met mn 27 jaar de jongste en oudste was 36. Had ik niet verwacht, maar wel grappig.
Goeiemorgen allemaal! @Ikke spannend voor jullie. Hopelijk worden er geen gekke dingen ontdekt. Maar als er gezegd wordt dat je je niet druk hoeft te maken zal het best meevallen allemaal. @harde buiken Wordt hier ook steeds meer. Al is dat ook de reden dat ik al vanaf week 16 in de ziektewet zit. Gisteren 3x echt een pijnlijke harde buik. Was echt een soort wee eigenlijk. Nou, fijne dag iedereen. Lekker van de zon genieten!
Ikke: Spannend hoor! Ik zit ondertussen op de + 15 kilo en maak me er echt niet druk om zolang de vk vindt dat het goed is. Verder ben ik moe, moe en nog eens moe. Ondanks dat ik veel rust neem. Daarbij voel ik me ook nog eens compleet nutteloos, omdat ik niet zoveel kan en mag. Bah. Iedereen is heel begripvol, waarom kan ik dat dan niet voor mezelf zijn? Bah, stomme hormonsters. Ik denk ook wel dat het komt, omdat ik al bijna 9 weken thuis zit en niet veel mag. Ik ben het af en toe wel een beetje zat, haha. Gelukkig wordt het vandaag mooi weer en ga ik daar maar eens lekker van genieten.