Ik ben ook moe! Na t douchen en afdrogen ga ik eerst op bed zitten om bij te komen! Gelukkig over 8 dagen laatste werkdag, kan ik hele ochtenden erover doen om me aan te kleden
Moe zijn is hier ook lastig, en nu zijn ze 2 deuren verderop de woning aan het renoveren dus keuken en badkamer eruit aan het slopen, bah wat een herrie. Snap niet dat Annefleur ondanks die herrie kan slapen.
Ik ben in t zh aan ctg vanochtend wat bloed verlies gehad en slijm meer harde buiken erbij vk geweest en baarmoedermond is half/ 3 kwart verstreken.
Suc6 MamaChantal! Haha gelukkig ben ik niet de enige die douchen en aankleden als een marathon ervaar nog maar 7 werkdaagjes hihi. Gisteren een heeeele drukke beeb, hij ging echt alle kanten op en m'n buik stond al zo strak, gelukkig hielp het om in bad te gaan liggen Vanavond rondleiding in het zkh op de kraamafdeling en hopelijk op tijd weer terug voor de finale van De Mol.
Oef MamaChantal.. het is nog iets te vroeg voor bevallen hoor Hopelijk toch weer naar huis straks.. S6
Succes MamaChantal! Hier weer eng rustig in buik. Ik voel haar 1 of 2 keer per dag een beetje (niet extreem), dat is genoeg toch?
hier ook een rustig dagje het maakt je altijd weer ongerust he?? mss wel weer ff een groei momentje??
@mama chantal oh nee he! Niet leuk! Had je ook echt weeën? Tis toch nog een beetje te vroeg om te bevallen hoor. Is met de kleine wel alles oke? Succes en sterkte! @ moe hier ook last van. Slaap ook zo belabberd. En die voeten lijken wel varkenspoten. En ze doen nog zeer ook
@Mamachantal, oh nee!! Hopeljk blijft de baby nog zitten. Sterkte en ik ga duimen dat ie binnenblijft!
Aah wat naar MamaChantal! Hopelijk blijft je baby nog even zitten en gaat het rustig verder! Poe ik ben gesloopt! Baby niet geloof ik, draaien en doen, kleine fanatiekeling! Ik maak me ook altijd meteen druk als de baby amper beweegt. Heb t idee dat de baby dan ineens groeit, want soms is het twee dagen wat rustiger en dan de 3e dag barst t weer los
Hey Mamachantal, sterkte pff hopelijk blijft de kleine nog even lekker bij je in de buik. Hier is de baby wat rustiger dan gister en idd meteen een klein beetje stress in het hoofd maar als ik dan goed terugdenk aan de dag heb ik hem/haar toch wel regelmatig gevoeld. Ik heb vandaag wel echt een baaldag pff die buik blijft maar groeien wil van alles doen maar lukt gewoon niet. Kwam vandaag bij mijn ouders en die schrokken allebei hoeveel mijn buik weer gegroeid was.