Ik houd het per dag bij hoeveel ik bolletje voel. En vaak als ik na een puur uur kijk is het meer dan ik dacht. Ik heb ook echt het idee dat mijn buik met de dag dikker word.
Pfff wat een nacht. Zoon nummer 1 vond het om half één al welletjes om te slapen. Om vier uur eindelijk terug in slaap. En dat terwijl ik al zo slecht slaap! Ben echt kapot! Daarbij de laatste twee nachten enorm veel last van nachtelijk transpireren. Pyjama helemaal nat, terwijl het niet eens zo warm is op de slaapkamer. Vorige zwangerschap had ik dit pas na de bevalling. Nog mensen hier last van? Ik hou de bewegingen niet bij, maar voel hem wel iedere dag. Vooral tijdens het avond-knuffel-flesmoment met mijn zoontje. Wel fijn om ze dan al alletwee zo dicht bij mij te voelen
Ik heb niet meer t idee dat mn buik heel hard groeit, maar vind t lastig te zien omdat ie steeds lager gaat hangen. Poe heb alweer slecht geslapen, vreselijk last van maagzuur ondanks fanatiek Gaviscon-gebruik, dus vannacht nog maar n extra shotje... En 4 x plassen en onrustig dromen helpt ook niet mee. Hele dag werken zo, 10-19, maar heb nog zo geen zin... Volgende week om deze tijd gaat mn laatste dag voor mn verlof in, even volhouden dus nog. Gelukkig alleen vandaag en maandag nog een lange dag, zaterdagavond voor t laatst in t weekend en dan volgende week vrijdagavond heb ik gewoon verlof en ben ik vrij! Merk dat ik nog steeds dubbel aan kijk tegen verlof, maar dat mn lijf toe is aan niet werken en niks moeten en tempo slak...
Ik hou de bewegingen niet bij in de zin van tellen en noteren maar hou wel goed in de gaten of ik de baby regelmatig voel. Sinds een week of 2 standaard de hik (baby) als ik net wakker ben.
Ik hou het niet bij, maar meestal reageert hij op eten Nee sorry geen last van karnijn werkse winddanser hier ook kut nacht
MamaChantal, heb je wel baat bij de weeënremmers? Kan me voorstellen dat t anders helemaal zo nutteloos voelt! Ik heb t wel warm snachts, maar vrees ook dat dta komt door de molton met plastic eronder en dat t overdag vrij warm is, lekker broeien dus!
Ja buikje word er wel wat rustiger door gelukkig maar krijg ze maar 48 uur en dan is het afwachten of het doorzet
Hopen dat het allemaal helpt MamaChantal! Hier juist wel lekker geslapen, maar dat maakt mij juist duf. Was er al helemaal aan gewend dat ik vanaf 4 uur klaarwakker ben elke dag, haha. Ik voel ons meisje wel best veel als ik erop ga letten, maar allemaal maar heel licht. Dus een plopje hier, een schuifeltje daar, niet meer de knieën en ellebogen die in punten naar buiten kwamen een paar weken geleden. Pas volgende week vrijdag weer VK. Gelukkig daarna elke 2 weken... En vanaf morgen hoor ik hier officieel, want dan pas echt 30 weken
Winddanser, super leuk he zo'n vursus, ik deed zw yoga en was met mijn 24 jaar ook duidelijk de jongste:0 haha leeftij maakt niets uit! Hier ook zoo moe.. Ben zoo blij als ik moet werken en dan smiddGs ff een middag dutje kan doen
Hier ook een veel rustigere beeb! Mja vl ze al de beeb heeft nu ookstuk minder ruimte he. Toen dacht ik ook wel weer van ja dat is natuurlijk ook waar.. De bewegingsruimte word stukke minder
Hopelijk werkt het Mamachanthal, is je bloeddruk nu weer wat beter? Hier ook een onrustige nacht,vanmorgen bij de huisarts geweest voor Annefleur, alles is in orde, urine straks nog laten nakijken en anders maar afwachten of ze toch nog zieker gaat worden. Of dat er toch nog een kies doorkomt. De baby is hier ook rustiger,kan wel nog flink tegen mn ribben duwen.
hier lekkere nacht gehad, zl was bij oma dus wij mochten uitslapen heerlijk! he wat een schrik mamachantal! hopelijk zet het niet door.
Djoon, leeftijd zegt inderdaad niks! Maar t viel wel ff op! Hier nog 7 dagen werken, vandaag de 1e cliënt waar ik voor t laatst ben voor mn verlof, ze is gruwelijk irritant en ik super moe dus hopelijk gaat ze nu slapen en kan ik ff rustig zitten...
Nog 3 weken! Voel me beroerd vandaag. Last van m'n hoofd die wil niet mee doen. Beetje misselijk achtig gevoel. Net even bloeddruk laten checken bij huisarts maar die is goed. Zal wel oververmoeid zijn en een griepje of zo.
Mijn verlof is vandaag ingegaan! niet dat het veel uitmaakt aangezien ik al 18 weken thuis zit, maar toch... het klinkt wel erg leuk! Alle baby zooi is inmiddels gewassen en dinsdag heb ik de 2e groei echo. @ mamachantal hoe is het nu?
Toch n lekker idee Saabenjelle! Hoe is het nu MamaChantal? Vandaag over n week precies zit ik nu met mijn kont in de auto, op weg naar Noordwijk voor n weekendje weg en heb ik verlof! Ooow was t maar volgende week haha.