Pfff... zit ik dan, zondagochtend om 6 uur... langer dan een uur achter elkaar heb ik niet geslapen. Niet te hardenn dit... k*thand... word hier echt heel chagrijnig van:x
Mamachantal hoop dat alles goed blijf gaan vandaag! Saabenjelle, wat vervelend zeg! Snap dat je daar niet vrolijk van wordt. Hier ook een rotnacht, lig vanaf 3 uur al wakker door maagzuur. Ben op de bank gaan liggen om manlief niet wakker te houden. Zo maar een boterhammetje smeren en eten, anders is het weer overgeven door een lege maag, mehhh..... baaldag ff.
Saabenjelle, wat vervelend zeg! Hopelijk heeft de huisarts een oplossing! Jackyy, hopelijk is je maagzuur wat minder nu! MamaChantal, ik zal duimen dat het goed gaat vandaag bij het stoppen van de remmers. Ik moet zo mn bed uit, pfff... Maar goed, mn zusje komt straks gezellig wat dingen bakken en dan hebben we high tea voor de verjaardag van mn oma. Beetje volle dag, maar goed...
Gisteravond 1 cm ontsluiting en volledig verstreken baarmoedermond zegt nog niks helaas Sorry ik lees wel mee hoor meiden!
Hmm t zegt inderdaad nog niks, wat vreselijk dat wachten of niet? En natuurlijk weet je ook wel dat je beter op deze termijn kan bevallen dan 10 weken geleden, maar dat wil je gewoon nog niet.
Goedemorgen, Mamachanthal suc6 vandaag! Voor de slechte slapers,misschien handig om in je verlof een middagdutje in te lossen, scheelt veel in de vermoeidheid en hier slaap ik snachts dan ook beter (moet toch nog op staan om te gaan plassen) Saabenjelle dus speciale polsbeschermers helpen niet meer?jammer,hopelijk kan je huisarts wat voor je beteken. Hier een drukke dag,we gaan de peuter/baby kamer opruimen zodat ze ze van de week Annefleur 's nieuwe kast neer kunnen zetten, haar bedje op haar kamer en de commode en het babybedje op de onze.en dat terwijl we vrijdag misschien te horen krijgen dat we misschien naar een grotere woning kunnen verhuizen in april.waren we eerder van plan maar toen ging het niet door. Fijne dag Vandaag!
MamaChantal hopelijk doen de remmers nog heel even zijn werking! Meid wat moet jij toch veel meemaken! Soms is het gewoon niet echt niet eerlijk meer.. Slechte slapers: Hier ook weer vroeg wakker.. gelukkig dit keer wel een nacht doorgeslapen. Ik mag hier ook blij zijn met 2 goede nachten slaap in een week..helaas. Rusten overdag gaat ook niet met twee kleintjes.
@Mamachantal hopelijk blijft ukkie nog een eventjes bij je, iedere dag is er weer 1. @Slapen hier eindelijk weer eens een nacht doorgeslapen, daar knapt een mens van op
Ja sowieso tot morgen. Weet iemand dit.. mn baarmoedermond is verstreken, houd dat dan ook in als ze nu een baarmoedermond meting doen die dan op 0 (?) Uitkomt ? Of zijn dat 2 verschillende dingen? Want donderdag was hij half/3wart verstreken maar meting kwam uit op 1.9 / 2 cm (?)
@saabenjelle: he bah wat balen dat je zoveel last hebt van je polsen, hopelijk kan de huisarts wat voor je betekenen. @mamachantal: hopelijk blijft het goed gaan en blijft de kleine nog even zitten! ik heb geen idee hoe dat zit met het verstrijken van de bm. @slecht slapen: hier ook een beroerde nacht achter de rug. gister allebei erg moe dus lekker op tijd op bed. gelijk al pijn aan 1 kant van mijn bekken, dus op de andere kant hoopte dat dit wel zou willen ivm maagzuur. na half uur weer wakker van een oprisping, uur later sliep ik weer. om vervolgens na 2 uur weer wakker te worden van de volgende oprisping en uur later weer 1tje. dus erg gebroken hier oa ook door de pijn in mijn bekken. ml vind dat mijn buik al gezakt is, aangezien hij zover ik weet nog in stuit ligt ben ik daar eigenlijk niet zo heel blij mee.
Dames, wat een weekend vol gedoe en kwaaltjes allemaal! Allemaal superveel succes gewenst! Hier eigenlijk wel goed geslapen, maar uiteraard vroeg wakker. Inmiddels sta ik in weekend structureel om 7 uur op en laat ik man nog even liggen en kom ik uurtje later met koffie op bed Vanochtend een nieuwe lading geleend gekregen kleertjes van de waslijn gehaald en geordend. De liefde van onze naasten mag nu wel even ophouden, want ik heb 50 rompers in maat 50 en/of 56 in de kast liggen nu 8] Verder dagje prutsen met opgekweekte kruiden en tomaten en eens kletsen over het geboorteplan. Hoop dat het nog lang nog relatief zo makkelijk blijft gaan!
wow dat zijn echt veel rompers! je bent in ieder geval voorbereid op een ongelukje! Mamachantal, ik heb daar geen idee van eerlijk gezegd. kun je dat niet aan je gyn vragen?
Echt vervelend dat er zoveel meiden zo slecht of kort kunnen slapen. Ik heb wel weer een goede nacht gehad. Fijn is dat ml de hond s morgens zn eerste rondje doet kan ik nog even een pyjama moment hebben. Heb al wel veel melkproductie s nachts..lekker lekken dus. Ik weet ook niet hoe dat t zit met het verstrijken van je bmm. Ik hoop dat je vandaag lekker naar huis mag mamachantal Ik had gisteren wel wat harde buiken s avonds en pijnlijke steken laag onderin. Maar is nu weer over. Leuk he zoveel kleertjes..haha..ik ken het Fijne dag allemaal!
Okay, niet alles is hier volledig koek en ei. Het is zo'n weekend voor iedereen blijkbaar. Volgens mij ligt de baby nu in stuit (alleen schopjes heel laag) en ik krijg de indruk van alle steken onderin dat ze al wat aan het indalen is. Dat is dus niet de bedoeling... Pas vrijdag weer controle, hopelijk blijkt er dan niks aan de hand.
Nou wat een kwaaltjes hebben we allemaal. .. Er zijn vrouwen die roepen dat ze hun hele leven wel zwanger zouden willen zijn. Daar hoor ik niet bij hoor @ mamachantal ik weet ook niet hoe dat zit met je bmm. Ik hoop voor jullie dat de kleine nog lekker even blijft zitten bij je en dat je niet al te veel ellende door moet @hier vandaag wezen zwemmen met mannetje en jongste zoon die vorige week zn a diploma heeft gehaald. Was wel even lekker zo gewichtsloos in het water. doen jullie nog iets van zwangerschapszwemmen of gym oid? Ik doe eigenlijk helemaal niets haha
Nou, mijn hele leven zwanger zijn zou ik toch niet willen...sinds ik bijna van de trap gerold ben op mijn werk ben ik me nog meer dan eerst bewust van dat levende kleine wezentje in mijn buik dat volkomen weerloos is en afhankelijk van mijn doen en laten... En dan heb ik op zich toch een "makkelijke zwangerschap", weinig kwaaltjes. ZwangerFitness doe ik wekelijks, daarnaast zwemmen. Gisteren 26m gefietst over heuvelachtig terrein, geen enkel probleem. Ik besef dat ik in mijn handjes mag knijpen hiermee. Ik merk wel dat ik weer sneller emotioneel ben, net als in het begin. Na dat geval met die trap heb ik echt staan janken, voelde me al schuldig tov de beeb terwijl ik niet eens echt gevallen was! Droom ook nare dingen, oa dat onze baby door de vervelende buurjongetjes afgepakt wordt en vermoord wordt enz. Brr. Ik slaap wisselend, word wel sinds een maand ofzo een paar keer per nacht wakker, maar slaap dan weer vlot in. En 's morgens moet ik heeeeel erg plassen! Meteen vanuit bed strompel ik naar de toilet, pas daarna kan ik rechtop lopen. Maar ik word er 's nachts niet wakker van, en om er nu de wekker voor te zetten...