het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jullie voelen allemaal de hik. Hoe moet ik dat voelen? Ik interpreteer alles vooral als schopjes en elleboogjes eigenlijk.

2. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Zo, dat was een leuke kraamzorg die zojuist de intake is komen doen:D
    Waarschijnlijk komt zij zelf ook in de kraamweek. Alles is nu wel duidelijker. Helaas ben ik in een keer heel erg misselijk geworden, dus ik ga even lekker een uurtje op bed liggen

3. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Ik heb hier af en toe de vreemde sensatie dat de baby tegen mn blaas zit te duwen/stompen. Dan pies ik echt bijna in mn broek!;)

Hond blijft hier gewoon thuis. Die kan prima even alleen zijn. En mocht ze het niet op kunnen houden dan heb ik een dweil... haha

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    De hik is heel ritmisch, anders dan schopjes/handjes enzo.

Jaaa hop op je blaas! Mijn baby rekt zich uit geloof ik, dan voel ik druk op mn blaas en tegen mn maag.

Lumiere, fijn dat de intake prettig was!

5. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    De hond moet wel worden opgevangen. Die kan wel 10, 12 uur alleen zijn maar ik denk niet dat ik zo snel beval en dat ml meteen naar huis gaat voor de hond.
    Ik beval klinisch dus kan zo maar eens langer dan 24 uur gaan duren. Vandaar. Denk idd dat ik de buren lief aan kijk of zd een rondje met hem lopen en hem eten geven :)

Intake kraamzorg werd hier tussen 27 en 32 weken gedaan. Niet heel laat vind ik zelf. Gewoon precies goed.

De hik voel ik ook heel goed. Hele lichte schokjes en dat enkele minuten lang en in hetzelfde tempo.

6. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Hik is inderdaad een aantal minuten lang hetzelfde aan schokjes.
    Bij mij soms wel 3x per dag.
    Gulzige drinker zeggen wij altijd hihihi.

Ik krijg tussen de 34 en 35 weken intake van kraamzorg.

7. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Hoe is het met mamachantal eigenlijk?

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Vandaag mijn allerlaatste dag werken! Zo'n gek idee! Maar ben er, vooral lichamelijk, wel zo ontzettend aan toe!

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Goedemorgen
    beeb zit nog hoor ;) hij wil dr niet uit haha

10. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha goed zo!

11. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Gelukkig Mamachanthal,
    Hier een rustige week,vanavond wel verjaardag van mn schoonbroer maar dat is alleen maar leuk.
    De hik voel ik hier ook,wel een stuk minder dan bij Annefleur. Zij had veel vaker de hik.

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Uk zit er al langer in dan de oudste :) :)
    Die is snachts geboren met 33.3

Buikje doet sochtends zo zeer.. hebben jullie dat ook?
    De eerste keer als ik uit bed stap voel ik me net een walrus.
    buik is dan zooo zwaar. Duurt ff voor mn banden/spieren weer weten wat ze moeten doen.

lieke, fijne avond!

13. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is buik 's nachts heel anders gevormd dan overdag. Ik lig ook 's nachts half op m'n buik, dus op m'n zij maar dan buik stukje richting matras gedraaid (anders lukt slapen echt niet), dus dat arme kind wordt dan half geplet. In de eerste uren van de ochtend wordt het weer een gewone buik, haha. Vannacht ook weer veel drukte. Zal wel de limiet van m'n buikomvang bereikt hebben nu, dus ik verwacht weer een groeispurt van buik. En ik vond hem al zo dik...

14. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Hier ook minder de hik als bij de eerste. Ik dacht ook dat de eerste een rustige buikbaby was, maar deze is nog een pak rustiger. Soms zo rustig dat ik me afvraag of hij wel ok is :s

's Morgens heb ik niet zozeer pijn aan mijn buik, wel 's avonds en 's nachts. Tegen de avond aan beginnen mijn ribben pijn te doen en mijn buik bovenaan. Dan kan ik niets anders doen dan liggen. 's Nachts word ik vaak wakker van pijn.

Dat walrusgevoel is heel herkenbaar. Iedere keer ik moet rechtkomen van de bank of iets op de salontafel moet nemen... Elegant hihi :p
    Of de eendenpas als hij weer eens onderin begint te duwen tijdens het wandelen ;)

15. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Morning ladies!

Mrs. Blossom...hier okk zo'n slaaphouding dus idd een geplette beeb in de morgen ;)
    Mijn buik doet ook vaak pas in de avond pijn. Voelt net alsof het allemaal niet meer past. Mijn buik staat ook de hele dag strak!

Hier hebben we een poezenbeest.....die red zich wel gerust een dag alleen. En mocht het nodig zijn dan kan de buuf hem altijd even eten geven.

Wauw dames het begint echt op te schieten! Ik keek net op mijn banner....nog maar 55 dagen!:$

16. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja! Ik heb ook, vooral sinds mn buik zwaarder is, echt even bandenpijn/buikpijn na het opstaan. Lig snachts veel op mn zij en heb t idee dat de baby dan maar zo gaat liggen dat het voor haar ook prettig ligt..

Walrusidee is hier ook aanwezig, het gepuf en gekreun als ik mn schoenen aan moet trekken... En mezelf afdrogen is ook niet altijd makkelijk!

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeee Samsie, dankzij jou bericht keek ik ff op mijn banner, nog maar 33 dagen:$:$

18. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Mooi zo mamachantal! Elke dag is er een gewonnen toch?

Winddanser, sterkte nog even je laatste werkdag. En dan heerlijk 16 weken vrij! Joepie!!

Dat walrusgevoel ja... bah.. Uit bed komen is echt heel charmant...

19. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je:), ben zelfs 20 weken vrij, heb 4 weken zomervakantie aan mn verlof geplakt!:D

20. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Uit bad kruipen, dat is pas ingewikkeld!

Deel Deze Pagina