Hier rot nacht nummer 2 op rij achter de rug.... Had echt verschrikkelijk last van m'n rug. Zo een half dagje werken en vanmiddag 2 uurtjes naar bed. Vanavond op tijd naar bed.
Vervelend ivy, straks maar lekker slapen en eventueel een hittepit voor je rug. Hier gaat slapen redelijk. Val vaak pas na 12u in slaap , en dan om 3u wakker en rond 5u weer omdat mn man dan gaat werken en om half 7 is dochter wakker.gelukkig voel ik me wel uitgerust en kan ik straks nog even slapen als Annefleur haar middagdutje doet.
Balen dat je zo slecht slaapt Ivy! Mooi rustig aan doen vandaag en vanmiddag/vanavond lekker lang douchen! Ik heb me gisteren verbaasd tijdens mn cursus, al die dames werden maar 1x per nacht wakker!!! Bij mij is het minimaal 2 en gemiddeld toch echt wel 4 x. En ik droom raar, maar goed, ik maak me er niet zo druk om, overdag doe ik vaak nog een dutje. Vanmiddag maar eens naar de kapper!
hier redelijk geslapen voor mijn gevoel onrustig maar volgens ml viel het wel mee. veel pijn bij opstaan en draaien en ja dan ben ik gelijk echt wakker jammer genoeg.
Wahooooo!!!! Dan kun je lekker rustig aan doen overdag! Even bijkomen! Succes nog even met je laatste dag1
Vannacht hier weer spugend wakker geworden.. van de maagzuur. Net toch maar even huisarts gebeld omdat niks werkt. Ik krijg nu omeprazol en dat moest vanavond al werken. Pfff ik hoop het zo.
Oow dat is minder dat je spugend wakker werd. Omeprazol helpt meestal wel goed, mijn zusje heeft het ook. Radiogirl, wat heerlijk, ik zit ook af te tellen... Gisteren uitslag urinekweek gehad, gelukkig geen Groep B Streptokok baby ligt ook niet meer in stuit maar is al bezig met in dalen. Dat was even flink pijnlijk, hoofdje voelen wat al heel diep lag. Met zulke scherpe nagels hoeft mijn verloskundige vast nooit een knip te zetten
Thnx Winddanser mailbox is opgeschoond net als mn bureau, dus nog eventjes wat koekeloeren en dan zeg ik aju paraplu tot in september Fijn dat de uitslag goed was Lumiere en geen stuit is ook erg prettig
Aah hopelijk helpt de omeprazol Channie! Fijn dat alles goed was Lumiere! Jaa heerlijk genieten van de zomer Radiogirl! Hier net heerlijk in de tuin gezeten, nieuwe jij&je kinderen erbij, voetjes hoog!
Hier een rustig meisje in m'n buik. Voel mezelf ook niet zo lekker, dus daar kan het wel aan liggen. Zo even eten en daarna met een warme kruik op m'n buik op de bank. Kijken of ze dan wakker wil worden. Zit wel aan de aantal bewegingen die ze zou moeten maken, maar toch... Even in de gaten houden.
Kan heel goed dat je kleine wat rustiger is doordat jij niet fit bent! Maar goed om even bewust te gaan zitten en erop te letten. Anders helpt douchen misschien ook wel en mijn kleine dame reageert nogal op auto rijden en beetje prikken in mn buik.
Hoeveel/hoevaak moet je baby eigenlijk bewegen? Omdat je zegt dat je wel aan t aantal bewegingen zit.