Mag ik meekletsen? Heb 3 kindjes alle 3 te vroeg geboren Nu zwanger van 4e en eind mei uitgerekend Ga ik denk niet halen omdat de andere 3 kindjes 4.5.6 weken te vroeg kwam. Verwacht nu een jongen😃
Oh gezellig! Ik klets ook mee. Hier zwanger van de derde. Zit al vanaf 16 weken in de ziektewet ivm heel veel harde buiken. Later kwam daar nog bekkenpijn bij en sinds kort erg opgezwollen voeten en handen. Daar word ik snachts wakker van. En rugpijn ook nog... Babykamer is helemaal af. Wassen heb ik nog niet gedaan. Zie niet op tegen de bevalling. Heb er zin in. Ook omdat ik het wel gehad heb met zwanger zijn. (Hoe bijzonder het ook is) kijk uit naar het weer op mn buik kunnen slapen en broodjes filet te eten en een lekker glas wijn te drinken met mn liefje
Wat veel nieuwe meiden weer,welkom.Hier vandaag een leuke dag gehad, we hebben de duowagen gekocht en die staat nu klaar voor gebruik!Annefleur wilde meteen met die wagen gaan wandelen ipv met de buggy, dus het zou wel lekker zitten .de kleine is vandaag lekker druk in de buik maar draaien wil ze volgens mij niet meer,ook is ze nog naamloos want we komen er niet uit!zijn er nog meer meiden zo besluiteloos over de naam?
Hier gelukkig wel eens over de naam ik vind hem niet super maar ml wel Het is de enige naam die ik wel oke vond
Welkom voor alle nieuwe dames! Wij zijn het gelukkig al maanden eens over de naam, was ik wel blij mee! En als 2e naam vernoemen we naar mn moeder, in mn moeder haar familie is zij de enige met kinderen en wordt er dus niks doorgegeven. Omdat de baby achternaam van mn vriend krijgt vond ik het mooi om te vernoemen naar mijn kant van de familie.
Zo, bijna het klokje rond geslapen..we hadden het nodig denk ik na een paar nachten flink rondgespookt te hebben. De naam staat hier ook al een hele tijd vast we vernoemen hem naar mijn vader.
Goeiemorgen meiden Ik ben vandaag 32 weken zwanger dus ook de laatste weekjes Zit al sinds week 18 thuis i.v.m. BI dus van mij mag het wel komen! Het is mijn tweede zwangerschap heb nog een peuter van bijna 3 ( mei ) rondlopen!
He meiden, vinden jullie het goed dat ik ook kom meekletsen? Ik begin nu ook aan mijn laatste 10weken.. Heel erg spannend!! Soms heb ik schrik dat ik alles niet op tijd ga klaarkrijgen, de tijd vliegt namelijk voorbij.. Het is ons eerste kindje en ik heb tot nu toe wel al een mooie en goeie zwangerschap gehad!! Laatste echo was donderdag toen was ik 29w6d, ons kleintje woog toen 1300gram, vond dit nogal weinig in vergelijking met anderen die ik ken die ook 30weken zwanger zijn.. Maar mijn gyn gaf aan dat alles heel goed was en dat ze niet verwacht dat ik en mijn vriend een breed en groot kindje zullen krijgen omdat ik en mijn vriend eigelijk nogal mager en niet zo groot zijn. Ben nu al helemaal verliefd op ons beebje
Ja ik heb ook slecht geslapen. Zoals elke nacht. Maar dat komt denk ik nu door de hitte. Ik moet de airco wat hoger gaan zetten merk ik. Ik zweet mijn bed uit. Over de naam zijn wij ook uit. We hebben er niet eens echt over nagedacht. Past super bij de namen van onze jongens. Ik ben deze week druk in de weer met bakken enzo want het is bij mijn oudste internationale week op school en ze hadden iets authentieks Nederlands nodig. Nieuwe mensen heet ook ik welkom. Nog maar 9 of 10 weken! Morgen weer controle. Ik krijg hier elke controle een echo. Best luxe. Morgen ook het voorlopige gewicht. Interssant!
Hier vannacht wakker geworden van flinke maagzuur aanvallen. Bah, die zal ik toch echt niet gaan missen straks, haha. Qua naam waren we er eigenlijk al uit voor deze zwangerschap. Het is voor mij een naam die al een paar jaar boven aan het lijstje staat. Gisteren sprak ik iemand en daar zei ik tegen dat ik hoop dat de kleine zich rond de 38 weken aandient, dus nog zo'n 9 weken, toen schrok ik van mezelf. Dat is al best snel!!! Wow. Maar het kan ook nog 13 weken duren, haha. Ik vind het ook een raar idee om dan straks niet meer zwanger te zijn, aan de ene kant kijk ik daar naar uit, maar aan de andere kant vind ik dat ook wel lastig. Ik vind het zo lekker, dat bewegen van ons hummeltje. Maar ja, ik wil hem ook zo graag zien, vasthouden en knuffelen, haha. Ingewikkeld hoor, haha.
hier een redelijke nacht gehad voor het eerst sinds nachten bijna geen last van maagzuur. naam staat hier al een paar weken vast. van mij mag het ook wel zover zijn dat ik mag bevallen, ben er wel langzaam aan zat van.
Ik heb slecht geslapen Werd wakker van misselijkheid, moest plassen en uk besloot mn buik te verbouwen. wij vernoemen hem met de 2e naam naar onze dochter*. Al is het geen duidelijke vernoeming.
Hier ook weer rot geslapen. Word steeds wakker van tintelende vingers. En dorst en plassen. Hier komt morgenavond de verloskundige een huisbezoek doen. Ze gaat het dan met name over de bevalling hebben. Ze vroeg of ik een geboorteplan wilde maken. Iemand daar ervaring mee? Lijkt me zo onzinnig eerlijk gezegd. Kan een bevalling toch niet plannen? Het gaat zoals het gaat lijkt me. Het enige waar ik me druk om maak is of dat ik het ziekenhuis ga halen. Mijn jongste zoon is eigenlijk in 50 minuten geboren. Maarja, ook dat valt niet te plannen.
Een geboorteplan kan handig zijn. Hier ook weer geschreven. Hier staat bij mij in het kort op wat ik wel en niet wil,bijvoorbeeld borstvoeding geven en liever geen pijnstilling.ook nog even extra welke allergieën ik heb.je weet niet hoe het zal gaan maar zo kunnen ze wel met je wensen rekening houden.
Goedemorgen Even vraagje.. wat voor omslagdoek/wrapper hebben jullie? Ik heb nu alleen een omslagdoek van babys only, maar wil er nog wel 1 bij. ook handig in de kinderwagen. voor in de kinderwagen is een katoenen wiegdeken goed toch?
Goeiemorgen. Ook ik ben aan het aftellen. Vandaag 30+2 en het is onze eerste! Vind het toch wel spannend worden.. ben afgelopen weekend begonnen met kleertjes wassen, maar er moet nog genoeg schoongemaakt! We hebben de kinderwagen met Maxi-Cosi via marktplaats gekocht en dat moet allemaal nog schoon.. Gelukkig hebben we de wagen zelf niet gelijk de eerste week nodig dus dat heeft niet zoveel haast. Om maar gelijk even te reageren: wij hebben een snoozebaby wikkeldeken, aanbevolen door m'n zus. Kan ook in de Maxi-Cosi, is heerlijk zacht en ik vind hem lief Gezellig dit Liefs
Voor in het autostoeltje hebben we een omslagdoek van de hema.en we hebben een dekentje van de wibra die we voor in de wandelwagen gebruiken. Hier weer veel wakker vanacht, de kleine was erg druk dus zit nu ff rustig op de bank terwijl Annefleur speelt.