het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Channie, haha spannend dus! Ik had wel n vermoeden, zusje en moeder deden stiekem haha! Wel super leuk!

Welkom NiMou, ben je al met verlof? Hoe voel.je je? Hoeveelste kindje is het voor je?

2. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Ik heb een parasolletje gekocht en een kraambezoekboek en een wieg lakentje.

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik ben zo moe. Zo moe. Kan wel de hele dag slapen. En mijn buik zit in de weg. Klaag klaag.

4. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier echt een powerweekend. Beide dagen hele dag in tuin werken met man (zo goed en kwaad als het lukt). Ben benieuwd hoe lastig werken aankomende week gaat worden :).

5. djoon

djoon Niet meer actief

Hier net zw shoot gehad:) super gaaf! Op het strand:)

6. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Leuk weekend gehad hier, gisteren boodschapjes gedaan met vriendlief net over de grens. Waarom hebben ze in NL nu niet de overheerlijke Cote O' dore chocopasta in het assortiment....en in België wel? En op terrasje gezeten, gezellige. 's avonds nam hij me uit verassing mee uit eten, de schat:D
    Vandaag bij media markt wat dvd's gekocht voor in mijn verlof.
    Helaas vanochtend ook het treurige nieuws gekregen dat de vriend van een collega is overleden aan kanker...zo ontzettend snel gegaan, ook al ken ik hem niet echt persoonlijk, het laat me toch niet koud zoiets...

7. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Dat is naar!

8. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Bedankt winddanser, ik heb sinds vd week met verlof heerlijk! Ik ook gister fotoshoot gehad, zo leuk! Verder gaat het redelijk, ik hou veel vocht vast daar heb ik last van, daarvoor straks naar ha. Het is ons eerste kindje.

9. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chebu, hoe is het nu met de moeheid?
    Djoon, klinkt leuk!!
    Mrs Blossom, hoe gaat werken? Hoeveel dagen moet je nog?
    Lumiere, heftige dingen zijn het! Ook al ken je iemand niet zo goed, het komt dan wel.dichtbij en maakt je vaak bewust van je eigen leven enzo.
    Klinkt als n leuk weekend!

Ik ga maar eens leren haken vandaag! Heb n boekje gekregen en wol, dus dat ga ik maar eens doen denk ik.
    En mn vluchttas klaar zeten.
    De babykamer hebben we helemaal af gemaakt gisteren! Ben er blij mee en het geeft veel rust!
    Nadat de sticker hing, foei wat een werk! Maar wel erg leuk!

10. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    20140406_155206.jpg

Even laten zien hoor, mag t verder met niemand delen:p

11. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mooie sticker! Wat leuk!

Hier blijkt de werkweek minder druk dan ik dacht, dus ik kan lekker sloom opstarten. Wel nodig, haha. Als zelfstandige kan ik mijn werk zelf indelen, maar volgens m'n eigen planning moet ik nog 16 dagen in totaal. 1 mei afronding en dan verlof.

12. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je:)

Oow dat is lekker dat je het even wat rustiger aan kan doen! Ideaal! Werk je veel uren normaal gesproken?

13. djoon

djoon Niet meer actief

Mooi winddanser!!

14. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je:), we zijn met zn tweeën ruim een uur bezig geweest om m op te plakken! Dacht doen we even, maar niet dus... Gelukkig is het eindresultaat zoals ik het bedacht had haha

15. Miriam2210

5 nov 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo hallo,

Ik heb ook een super weekend gehad.
    Zaterdag het ledikantje en de tripp trapp geschilderd.
    Alle kleertjes die ik gekregen heb uitgezocht, gewassen en gestreken.
    Zwitsal geurbuideltjes ertussen, beetje zwitsal parfum in de kast gespoten, begint een echte babykamer te worden :)
    En gister verrast door mijn vriendinnen met een babyshower! Hoe leuk is dat, totaal niet verwacht!! Echt enorm verwend en super genoten! Ik krijg er echt energie van. Ook nog goed geslapen dus ik zit in de wolken momenteel.

Goed om te lezen dat de meeste van jullie ook een goed weekend hebben gehad! Succes weer allemaal vandaag!

16. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Wat leuk die sticker!

17. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Leuke sticker zeg!

Hier weer een goede nacht gehad.. manlief weer wat minder haha die is alweer op de bank gaan liggen door mijn gesnurk. Wel sneu voor hem hoor.. kan er echt niks aan doen haha..

18. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Wij hebben gelukkig nog een logeerbed op zolder voor zulk soort situaties.

Ik begin vandaag aan m'n laatste werk week!
    M'n kleren liggen al klaar, een blouse en gilet maat vuilniszak.
    Ben al 2 maten groter gegaan nu haha.

19. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Goedemorgen!

Leuke sticker winddanser!
    Hier vrij rustig weekend gehad. Mn zoon was bij oma logeren zaterdag. En eigenlijk zouden we naar de bioscoop gaan saampies, maar aangezien ik toch elk half uur moet plassen, had ik daar helemaal geen zin in. En hebben we lekker spare-ribs bested en thuis op de bank een filmpje gekeken.
    Verder sinds gisteravond is het een beetje aan het rommelen in mn buik. Beetje krampjes af en toe, en dan stopt het weer even.
    We gaan het zien...

20. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee, valt mee, gemiddeld 32 per week en straks gemiddeld 28. Maar 32 is nog best veel op dit moment merk ik. Nog eventjes :D

Ik schijn ook vannacht voor het eerst gesnurkt te hebben. Hopelijk wordt het geen trend, haha.

Deel Deze Pagina