het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Gelukkig zit het kleintje er nog!

M'n langste werkdag zit erop!
    Nog maar 2 dagen

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar he Saabenjelle, zo dromen!

Lumiere, bij mij hielpen Rennies niet meer, vloeibare Gaviscon helpt wel goed of nou ja redelijk. Misschien ook wat voor jou? Fijn dat je werk erop zit!

Wishful, was ook al benieuwd hoe het met haar was! Gelukkig zit de baby nog lekker warm!

Ik heb net de afspraak met mn vriendin afgezegd, ben gewoon te moe om en daarheen te gaan en naar de cursus vanavond. Ik ga dus nog even cooonenen met mn breiwerk op de bank..

3. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Echt de laatste loodjes voor ons nu he! Gek idee..
    Hier gaat alles goed. Heb nog een groeiecho gehad en de kleine was mooi op gemiddelde. Bloeddruk is okk nog steeds goed.
    Nu wel de laatste paar dagen last van stijve en tintelende vingers en last van minn polsen. Eerst alleen s nachts en s morgens maar vandaag ook overdag. Irritant vooral. Volgens de gynaecoloog is dat vocht. Maar heb geen dikke vingers dus had daar zelf niet aan gedacht.
    De kleine beweegt goed en is volledig ingedaald.

Zo gek dat we weten dat we allemaal straks mama zijn over een paar weken! Zoveel zin in maar nu eerst nog genieten van mijn verlof en de baby in mn buik. :)

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Raar idee he! Blijf het ook gek vinden!

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Winddanser, kun je Gaviscon zo kopen of is dat op recept?

Inderdaad raar, zeker als je kijkt naar de" hoeveel dagen nog te gaan banners"
    Zo tegenstrijdig ook, over een paar weekjes ben ik mama, en nu zit ik op een herdenkingsbijeenkomst voor een veel te jong overleden man van een collega. Terwijl de baby in mijn buik vrolijk beweegt. Het ligt soms ook allemaal zo dicht bij elkaar...:)

6. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Dat is inderdaad dubbel....

Ik ben weer goedgekeurd.

7. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja dat is heftig lumiere. Heb die situatie ook gehad jn mn zwangerschap. Ook dat mensen nadien dan aan mij vroegdn hoe het gaat. Was die dag ook tante geworden..dus dan liggen leven en dood zo dichtbij elkaar, geluk en verdriet...lastig hoor!

Had eigenlijk nog niet eens de dagen afgeteld!! Maar nu ik dat zo zag staan onder mn banner was t wel heeeeeeeel weinig...haha..
    Droom ook veel trouwens. Gelukkig leuke verhalen waarbjj ik eigenlijk elke keer heel vlot beval en me steeds afvraag waar de erge pijn nu blijft. Hopelijk een voorteken, maar ga er maar niet vanuit ;)

8. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Vandaag op controle geweest. Kleine wordt geschat op 2600g. Geen mooie beelden meer gezien. Had er wel op gehoopt want bij iedere echo heeft ie tot nu toe zijn handen voor zijn gezicht gehouden. Niet dat zo'n beeld veel zegt, maar toch ... Vandaag dus ook geen blik van zijn snoetje :(

Zelf een goede cm ontsluiting, maar dat wil blijkbaar niets zeggen. Het rommelde vannacht redelijk hard in mijn buik. Darmen, baby en harde buiken. Daardoor weer slecht geslapen. Gelukkig vanmiddag een dutje kunnen doen.

Gaviscon vreet ik hier met de kilo :p Zal blij zijn als ik van 't zuur af ben.
    Jaja het kort voor iedereen hier serieus af.

Billie: hier ook tintelende vingers en armen. Zeer vervelend. Soms trekt het door tot in mijn onderarmen en voelt het net niet pijnlijk aan... Is idd vocht. Doordat je dat ophoudt gaat dat tegen je zenuwen of pezen aandrukken.

9. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland

Ik zag het ook! Gelukkig maar

10. Kathl1

Kathl1 Actief lid

10 jan 2014
    224
    0
    0
    Zo toch maar even gebeld vanmiddag, ze wilden graag even mijn bloeddruk meten en een CTG maken. Bloeddruk was goed, CTG was ook goed, een heel beweeglijk kind volgens de CTG normaal zie je de kindsbewegingen blijkbaar met stipjes en bij mij was het bijna een ononderbroken lijn...

Ze hebben ook de urine nog eens gecontroleerd maar alles was gewoon goed. Blijkbaar ben ik gewoon goed zwanger, haha.

Rennies werken bij mij al maanden niet meer, ik had Antagel maar ga bij de huisarts inderdaad maar de volgende stap vragen aangezien deze ook niet veel meer doet. Van een glas water krijg ik nu al het zuur waardoor ik weer minder ga drinken.

Jaja het is echt bijna zover voor ons. Ik ben ook echt aan het aftellen en hoop stiekem toch echt dat ik geen 40 laat staan 42 weken moet, lichamelijk ga ik dat echt niet redden ben ik bang.

11. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Had er nog nooit van gehoord, maar toch ook weer "fijn" dat het niet iets onbekend is.
    Jammer van de handjes voor het gezicht van de baby. Die wil jullie echt verrassen straks! En al een cm ontsluiting. Is idd zo dat het niets zegt, maar toch een fijn idee dat die al eraf is..haha..
    Spannend hoor!

Katl1, wij zijn op dezelfde dag uitgerekend! Heb wel gehoord dat ze bij ons tot max 41 weken door laten lopen. Dus dat is jn ieder geval minder lang dan 42 weken. Ik weet ook wel dat het kan en gewoon is dat je pas na 40 weken bevalt maar qua ongeduld en lichamelijke dingen ben je er dan ook klaar mee. Je leeft er toch naar toe.

12. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook tintelvingers bij het wakker worden en steeds meer Rennies nodig. Het is toch wat en ik moet nog zo lang in vergelijking met jullie :) Vanavond uit ellende even samen met man gewebshopt bij Prenatal. Veel kleertjes in de aanbieding, waaronder alvast een shirtje voor tijdens het WK, haha.

13. Ikke151187

12 jun 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Toch erg fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die af aan het tellen is. Mij werd 2 weken geleden gezegd dat ik met 37 weken ingeleid zou worden na omstandigheden was ik hier erg blij mee. Nu had ik gister echt zo een dag dat ik het niet meer zag zitten alleen maar de hele dag zitten huilen om eigenlijk niks.

Vandaag weer echo en controle gehad, alles is goed nu werd me alleen gezegd dat ik pas met 38 weken word ingeleid, dat was voor mij oke op dat moment maar nu denk ik pfff dat is nog 1,5 week aan de ene kant wel een beetje balen. Wil na alle onzekerheden van de afgelopen weken wel heel graag de kleine in mijn armen sluiten.

We zien wel, maandag weer echo en controle en dan word definitief gezegd wanneer ik ingeleid word dus dan weet ik meer.

En ik denk ook maar zo als de baby ook graag in mijn armen wil liggen zal hij/zij zich wel eerder melden :)

Slaap lekker allemaal, voor zover dit nog kan :p

grtz Ikke

14. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Dat is even balen als het dan een week later word.
    Maar aan de andere kant... Wat is een week extra wachten op 9 maanden?

15. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik gisteren op aanraden van de verloskundige een paracetamol gepakt voor het slapen gaan.
    En heb toch eigenlijk best lekker geslapen!

16. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lumiere, je kunt Gaviscon gewoon bij de drogist kopen, ik gebruik die vloeibare altijd, helpt bij mij beter dan de kauwtabletten.

Begrafenis tijdens je zwangerschap is heftig! Ik had een begrafenis van een kindje tijdens mn zwangerschap, dat kwam ook wel aan.

Tintelende handen, ik had dat wel een tijdje, sinds ik brandnetelthee drink om t vocht af te drijven heb ik dat nog amper, misschien toeval?! Of misschien werkt het goed.

De 40 weken halen.. Ik heb mezelf vanaf dag 1 ingesteld op 42 weken, dan kan t alleen maar meevallen. Ben wel benieuwd! Het fijnst zou zijn als ik in de meivakantie beval, dan is mn vriend 2 weken vrij, maar eens met de baby erover kletsen;)

Hebben jullie ook wel eens t gevoel dat je kind vast zit en je je buik niet kan bewegen? Soms is afvegen na het plassen echt rampzalig!

17. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Dat is fijn yvi, hier ook een goede nacht gehad.voel me ook weer wat beter en mn dochter gelukkig ook. ze slaapt meteen ook weer goed snachts ipv elk uur of elke 2 uur wakker worden. Dat scheelt al heel veel.
    Verder horen we vandaag of we kunnen verhuizen naar een groter huis.zouden we vorig jaar al doen maar dat ging toen niet door,gelukkig maar want dit huis is veel groter en maar 1 straat verder.komt alleen rot uit.want dan moeten we in een maand verhuizen en ik ben nu al bijna 37 weken!

18. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oee spannend Lieke!

Fijn dat je wat beter geslapen hebt Ivy!

19. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Herkenbaar winddanser, hier zit de buik ook in de weg.

20. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    " Fijn" om te horen dat je buik ook in de weg zit! Vroeg me al af of dat normaal was. Hij zit verder ook in de weg, maar das meer met bukken enzo en als ik ergens niet meer tussen pas;)Ze schatten dat ik een vrij grote baby heb en ben zelf niet zo heel groot(1.68), heb het idee dat dat mee speelt.

Deel Deze Pagina