Welkom Guapetona! Hier ook derde kind op komst. Bevalling van de tweede duurde ook maar 50 minute. Van mij mag deze bevalling ook zo kort duren. Vond het eigenlijk wel prettig haha!
Misschien nu al even bellen Saabenjelle?! Als je sterretjes ziet, kunnen ze je beter nu ff nakijken...
Vervelend van die hoofdpijn en vooral eng dat je die sterretjes ziet. Idd bloeddruk of je te druk maken kan invloed hebben, maar altijd even bellen voor de zekerheid. Ik heb vannacht ook paracetamol ingenomen vanwege de hoofdpijn. Gelukkig heb ik dat niet elke dag. Wel weer veel gedroomd vannacht. Blijft een gek fenomeen...haha En verder geen last van opvliegers. Had ik wel bij het gebruik van de clomid..pfff..ellendig is dat! En last met bukken of afvegen heb ik niet. Lijkt me lastig! Vandaag mee met mn beste vriendin voor het passen van haar trouwjurk. Ze trouwt 30 mei en ik hoop zo dat ik een gedeelte van de dag mee kan maken. Maar weet dat ik dit pas tegen die tijd kan gaan beslissen. Dus dan in ieder geval nu genieten van de voorpret. Jullie nog leuke weekendplannen?
Leuk! Kijken hoe n vriendin trouwjurken past! Ik heb morgen babyshower van mn schoonzusje, verder geen plannen. Ik ga vandaag mn vluchttas maar inpakken, lijkt me wel een goed idee. Nog tips wat er persee mee moet?
ha, ik heb het al twee keer eerder ingepakt, maar weet het ook ff niet meer. Iig een setje schone comfortabele kleding voor jezelf, wat appelsap en mueslirepen oid, en natuurlijk het eerste kledingpakje voor je baby @Saabenjelle: heb je al de VK gebeld, zou ik wel doen hoor! Sterkte! @iedereen: bedankt voor het welkom heten! Ben een beetje moe, dus duik nog ff mijn bed in. Vanmiddag komt onze nieuwe matras! Zal later nog ff wat uitgebreider reageren!
Hier noemen we de vluchttas de 'geboortekoffer'. Ik ga hopelijk thuis bevallen en heel veel dingen heb je zowel thuis als in het ziekenhuis nodig (eerste romper, bepaalde tijdsdooddingen zoals iPod, etc). Dus ik ga een geboortekoffer maken die open gaat thuis als het begint en weer dicht en mee naar ziekenhuis als dat zou moeten.
Morge, voor de gene die hoofdpijn heeft en sterretje ziet, echt even bellen! Vluchttas: dit zit er bij mij in: Hydrofiele luiers/spuugdoekjes/ eerste pakje baby/ mini shampoo en douchegel/ camera/ wikkeldoek Ik kijk het nog ff aan maar ik voel de baby heel anders als normaal. Ik maak me normaal niet zo gauw zorgen hoor, maar het voelt nu meer als schuiven dan schopjes.. misschien toch maar even bellen.
Ja zeker leuk! Kan dat van mezelf ook nog zo goed herinneren! En het is in dezelfde winkel...brings back memories! En leuk dat je een babyshower hebt! Over de vluchttas ik heb: kleding voor mezelf en de baby, pyjama, dikke sokken, elastiekjes voor mn haar, mini toiletartikelen, lippenbalsem, bidon voor water, camera, dextro energie, opladers voor tablet en telefoons,belangrijke telefoonnummers en in mijn geval de medicijnen waar ik meteen weer mee moet beginnen zodra ik bevallen ben Lekker inderdaad je rust pakken als je moe bent! Ik vind dat echt heel moeilijk en ga steeds te ver door..maar in mijn hoofd voel ik me prima en wil ik zoveel!
Heb toch de verloskundige maar gebeld. Ze komt over een uurtje hier heen om bloeddruk te meten en urine te testen. Maak me niet echt zorgen ofzo, maar toch maar beter even voor de zekerheid. Laat het wel weten als ze geweest is
Dat is helemaal leuk Billie! Ik heb nu de tas voor de baby ingepakt, voor mezelf moest ik nog dingen wassen haha! Wat voor medicijnen moet je verplicht slikken? Fijn dat de vk even komt Saabenjelle! Kunnen jullie een beetje ritme houden in je verlof? Ben steeds op tijd wakker en uit bed, maar die vervolgens van alles in mn pyjama, moet nu ook.nog douchen.... Ergens voelt t een beetje slonzig...
Gewoon van genieten Winddanser! Ik werk dus sowieso al vanuit huis en heb ook zonder zwangerschap af en toe dagen dat ik hele dag in badjas zit. Zit je met een of andere directeur te bellen in je pyjama... Fijn dat VK toch even komt checken Saabenjelle. Het is vast niks, maar better safe than sorry.
Dat is misschien wel een goeie tip, ik heb inmiddels een pesthumeur erdoor en doordat ik het pakje van dr DHL gemist heb, geen idee wat het is, niet door mij besteld en ik het nu 40 km verderop op moet halen en dat alleen niet zie zitten dus dan moet er iemand mee en vervolgens voel ik me afhankelijk van anderen en daar hou ik niet zo van. En het is grijs buiten, hoopte nog op zon maar helaas n zit al d hele dag alleen thuis en heb vanmorgen teveel gedaan, dus al met al..... Pesthumeur!
Inderdaad even bellen met sterretjes zien, op zich hoeft het niks te betekenen hoor. Ik zie al weken af en toe sterretjes op de raarste momenten en ondanks dat mijn bloeddruk even gepiekt heeft een paar weken terug, wordt hij nu steeds beter lijkt het wel. Wat betreft de vluchttas bij mij zit er ook nog wat leesvoer in en een schoon shirt voor mijn man. Een japon om in te bevallen en een pyjama voor na de bevalling, gelijk ook om te voeden. Verder is volgens mij ongeveer wel alles genoemd.
Hoe zou het met saabenjelle zijn? Is niet meer online geweest en VK zal nu toch wel geweest zijn al. Hopelijk zit ze gewoon lekker in de zon.
Ben er weer. was niks aan de hand. Bloeddruk was goed en geen eiwit in urine. hebben afgesproken dat ik maandag bel of de hoofdpijn al over is. heb in principe dinsdag controle afspraak. Mocht ik maandag nog last hebben dan kan ik maandag komen en evt naar ziekenhuis. Waarschijnlijk toch gewoon aanhoudende migraine.