Gelukkig dat t alleen hoofdpijn is, hoewel dat natuurlijk ook vervelend is! Voetenbad/wisselbad wil wel eens helpen bij migraine en veel water drinken.
@ Ivystoeter, wat heerlijk eindelijk verlof, rust maar lekker uit! Heb je nog speciale dingen gepland voor je verlof? @ Saabenjelle, wat naar die migraine, veel sterkte hoop dat het niet veel erger wordt! Hier al veel last van harde buiken, jullie ook?
Oee lekker Ivystoeter! Lekker alles op je eigen tempo Hier weinig last can harde buiken, alleen bij bukken..
Nou ik heb ook gebeld.. verloskundige had ff geluisterd klonk goed maar toch ff ctg maken in het ziekenhuis. Daar ben ik dus nu.. ze gaan ook echo doen voor vruchtwater check. Rot typen zo op de telefoon!
Ok ben benieuwd. Niet echt speciale dingen gepland. Hebben waarschijnlijk woensdag fotoshoot. En ik wil nog een gipsbuik zelf maken.
Suc6 channie, hoe ziet je ctg tot nu toe uit?hier ook een paar keer ctg gehad, heb je nu vanwege harde buiken of voel je je kleine niet goed?fijn trouwens dat ze meteen ook een echo maken,fijn gevoel lijkt me dat dat ze meteen alles goed controleren. Voor diegene die nu verlof hebben, geniet er lekker van en doe vooral rustig aan,heerlijk toch om niet meteen te moeten aankleden enz. Hier gaat het vandaag ok,vanacht slecht geslapen maar vanmiddag dubbel en dwars in gehaald, hopelijk vanacht een rustigere nacht. Fijn weekend iedereen!
Hoe is je ctg Channie? Fijn dat ze meteen een echo doen! Haha ik zit bijna alleen maar op mn telefoon op zp, maar heb ik ook wel n groot scherm dus kijkt t best fijn. Goed idee een gipsbuik! Ik heb hier ook nog n pakket liggen!
Ik voelde de kleine niet goed. Echo zag er opzich goed uit. Kindje doet het goed maar placenta vertoond al verkalkingen en lijkt ouder dan 34 weken.. bij de laatste echo van 28 weken was het kindje boven gemiddeld en nu gemiddeld dus ze zijn bang dat de groei aan het afnemen is. Ik sta nu dus de komende twee weken in het ziekenhuis onder controle en moet hun ook bellen als er wat is. Mocht dan blijken dat de placenta niet verder verouderd is dan mag ik terug naar de verloskundige, maar dan moet de baby ook gedraaid zijn.. hij ligt nu namelijk ook nog in stuit en ook hun verwachten eigenlijk niet dat hij nog gaat draaien helaas .
Ja ik had het enigzins wel verwacht.. bij mijn jongste dochter was dit ook.. tenminste daar bleek bij de geboorte dat haar placenta gewoon echt helemaal op was en ze niet langer had moeten zitten..
Oei, heftig Channie, wel fijn dat hij het nu nog goed doet, maar wel spannende weken voor jou dus. Wel goed dat ze je goed in de gaten gaan houden! Die van mij ligt wel goed en al ingedaald, desondanks zei de VK dat alles nog mogelijk was qua draaien, maar dat ik dat dan wel echt zou voelen. Ik hoop voor jou dat het dus nog kan en dat hij dus nog zal draaien! Hier is onze nieuwe matras binnen, én eindelijk bericht dat ons bed as woe of donderdag komt, pfoeij spannend. We hebben het online besteld, en op maat laten maken, dus heb het nog nooit in het echt gezien! Hoop dat het zo mooi wordt als ik denk... Mijn i-phone is in de reparatie, laat momenteel nl regelmatig wat vallen, en laatst was dat dus mijn i-phone in een pan met sop . Hoop hem morgen weer te hebben, dan kan ik jullie beter volgen
Morguh! Ivystoeter, heerlijk verlof! Geniet ervan! Channie, he bah wat vervelend! Wel fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt nu hier, vannacht maar 1x wakker geworden Al ben ik nu wel erg vroeg wakker maar oke. Het is ochtend zullen we maar zeggen haha.
Goedemorgen! Hier vannacht 2 x wakker, raaar gedroomd maar eens geen horrordingen, dus dat is fijn. Saabenjelle, hoe is het met je hoofdpijn? Channie, hoe.is het nu met de baby voelen? Hoe is het met de rest van de dames?
Morgen,hier helaas weer vaak wakker vanacht.slaap heel ligt nu. Ben ondertussen begonnen met kolven zodat we straks al wat voeding mee kunnen nemen naar het ziekenhuis. Het ging wat moeizaam gister en eergisteren maar vanmorgen was het toch al weer 3 ml ondanks dat Annefleur al had gedronken. Dus al bijna een voeding bij elkaar!( heb afgesproken dat ik voedingen van 5ml meeneem) Hopelijk zijn ze niet nodig en mag ze meteen lekker aan de borst drinken.
Waarom kolf je Lieke? Denken ze dat je baby niet aan de borst wil omdat Annefleur er ook uit drinkt? Sorry, ben een.leek