Ik heb een Snoozebaby Delfts blauw, een lodger, 2 wikkeldoeken van de Albert Heijn, eentje van de Prenatal en eentje uit de VS. Allemaal van de vorige kinderen. Voor de baby heb ik er eentje van Albert Heijn gewoon gekocht. Het is hier zo verschrikkelijk warm straks dat er geen wikkeldoek nodig is. Voor in huis gebruik ik wel een hydrofiel XL. Vandaag naar de controle geweest. Het kind wordt geschat op 1950 gram nu. Uiteindelijke gewicht rond de 4200 gram Laten we hopen van niet en dat ze niet zo gulzig is LOL. Verder wordt mij toch dringend aangeraden naar de grote stad te rijden (80km verderop) en daar het ziekenhuis te bekijken. Dan ga ik maar eens een afspraak maken. Aangezien ik hier niet mag autorijden wordt het taxiwerk. Heb ik een hekel aan.
Woow grote baby Ik ga zo vk maar eens bellen.. vorige week ben ik overgedragen van gyn naar vk, maar gyn twijfelde of dat wel kon door de groei van uk. heb er niet verder over doorgevraagd en zit me nu dus af te vragen of hij misschien te klein is ofzo.
goedemorgen, wij hebben ook een lodger en 2 omslagdoeken van de hema. hier een hele slechte nacht, veel wakker van bekkenpijn en maagpijn/misselijk. straks voor controle ziekenhuis, eerst meter controle bij de diabetesconsulente. zal mij benieuwen 2 weken geleden lag de baby 2 week voor in groei en was ik in 2 weken tijd 3,5 kg afgevallen.
Waarom ben je overgedragen naar de gyn MamaChantal? Chebu, grote baby! Heb je ook n grote buik? Ik heb een omslagdoek die in de maxicosi kan en een van moeders voor moeders. Voor in de wagen een deke tje. Ik kan officieel mn tenen niet meer zien! Zal zo ff foto plaatsen..Ik merk dat ik sneller moe begin te worden en dat de zin om te werken vrij klein is.. Nog 4 weken en dan verlof! Zo langzamerhand kijk ik wel uit naar niksen...
Dank je! Los van dat ie enorm in de weg zit mn buik een tijger is geworden ben ik super blij en trots op mn buik!
Mooi!! Ben overgedragen op eigen verzoek wil dolgraag thuis bevallen, heb verder geen medische indicatie ofzo maar liep vanaf het begin bij de gyn door hg en doordat mn dochter* een hartafwijking had. daardoor meer echo's gehad en guo in wkz. vanaf 15 wk al harde buiken en daardoor de extra echo's, ook baarmoedermond metingen maar dat doen ze maar tot 30 weken. Ohja en de 1e is prematuur geboren.
Aa vandaar! Snap dat je thuis wil bevallen! Nu kan dat ook wat ik begrijp? Wist je van je overleden dochter tijdens de zwangerschap al van haar hartafwijking of pas daarna? Ik wilde ook graag thuis bevallen, maar mn vriend zag dat niet zitten, dus nu wordt het een ziekenhuisbevalling met mn eigen vk. Heb mn vriend al voorbereid dat als t snel gaat we helaas thuis moeten blijven. Doordat hij het huis niet ziet zitten, voel ik me er niet prettig genoeg bij om thuis te bevallen.
We wisten het gelukkig tijdens de zwangerschap al, ben ik wel blij mee hoor.. ze kon gelijk de goede zorg krijgen Ml wilt ook geen thuisbevalling hoor, maar hij heeft geen keus de oudste mocht na 5 weken mee naar huis en jongste na 8 mnd pas dus ben anti zh bevallen
Dat scheelt wel denk ik, dat je het al weet tijdens de zwangerschap! Werk in de kinderthuiszorg met oa zieke kindjes en dat is wel wat ik van vrijwel alle ouders hoor die het van tevoren al wisten dat het wel meteen duidelijk is en ze dan meteen de zorg goed op kunnen starten. Was deze zwangerschap lastiger voor je? Heel begrijpelijk dat je anti-ziekenhuis bent! Ik wil het bij de eerste wel een kans geven, al heb ik ernstig voorgevoel dat t een ks wordt, kindje ligt veel in stuit en dwar, maar we zullen het zien.
@omslagdoek, heb er 1 van de prenatal met sterren en 1 lodger. Heb alles gewassen van het weekend en mis alleen nog wat beddengoed. Ik heb veel rompers met lange mouwen, maar hoor overal dat dat niet handig is.. wat hebben jullie? Hier een ziekenhuis bevalling. Het word ons eerste kindje en vind het wel prettig om die zekerheid te hebben. Hebben jullie de geboortekaartjes al uitgezocht? Wij wel, alleen nog geen tekst voor erop. Wanneer moet je de kaartjes klaar laten zetten?
@winddanser: lijkt me een heftige baan, kinderthuiszorg! Denk dat ik het te moeilijk zou vinden! @mamachantal: jij hebt ook een heftige tijd achter de rug! Snap wel dat je nu een bevalling wilt, zonder toeters en bellen. Ik hoop dat dat kan en dat de kleine man groot genoeg is
hier ook in de laatste 10 weken! ben 2 mei uitgerekend ik wil graag thuis bevallen, ben niet zo op ziekenhuizen en over de kaartjes, toen ik ze ging bestellen werd er gezegd dat dat meestal in de 7e maand moet worden uitgezocht(incl tekst) en dat je dan alleen met de geboorte de naam en het gewicht door moet geven
Hier zijn we met de kaartjes er bijna uit,we twijfelen tussen 2 heel verschillende. Het ligt denk ik ook een beetje aan welke naam het word, met klaarzetten ligt het denk ik aan waar je bestelt, we bestellen niet via een drukker maar gewoon online,dus we kunnen nog op het laatste moment van gedachten veranderen.
Wij ook online, is vaak goedkoper en lekker makkelijk Ligt jullie uk ook vaak op een irritante plek? Hij heeft echt een favo plek in mn buik, zover mogelijk rechts tegen mn zei aan, en dan tegen mn ribben aan met zn billen ofzo. zo ligt hij bijna altijd, soms gaat hij even dwars liggen en dan schuift ie weer terug.