het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Lumiere, nee hoor dat merk je niet door minder leven. Ze hebben door het minder leven gewoon een echo gemaakt en daar kwam dit naar voren.

Wat ben je lekker druk geweest! Ik wou dat ik dat allemaal nog kon haha.. ben jaloers.

Scheren is hier ook drama haha.. alles op gevoel en laat mijn man dan nakijken of ik het goed gedaan heb..

Winddanser leuk een babyshower! Snap dat je moe bent nu! Ik krijg ook nog een babyshower..maar wanneer weet ik niet.

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Channie! Ik heb vorige week de mijne gehad
    , was super leuk! Dit was ook leuk, maar merk dat ik moe ben en dan is het net wat vermoeiender als je amper mensen kent.

Pff kan wel slapen! Heb mn rustmoment/dutje gemist vanmiddag haha..

3. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Moet even kwijt dat 1 van minn beste vriendinnetjes bevallen is!!! Zo fijn, alles goed en ze hebben een gezond dochtertje. Sprak haar net en ze zei wel;het einde is wel echt heel heftig hoor.....kreeg toch even de kriebels als ik dat dan hoor..haha..
    Maar zo spannend, ik ben nu de volgende!

Knap idd zo'n drukke actieve dag!

En hoe was de babyshower?

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oee dan is het wel spannend he Billie! Fijn dat alles goed is!

Babyshower was leuk, wel vermoeiend, kende amper iemand en iedereen moest actief mee doen met spelletjes, ik had bedacht alleen te zitten en kijken;)

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Robijntje, wat goed dat de draaipiging gekukt is zeg yay! Nu nog even baby streng toespreken dat hij zo blijft liggen

@Winddanser, wat leuk een shower voor je schoonzus. Zijn jullie rond dezelfde datum uitgerekend?

Hier alles prima. Vanochtend met oudste zoon nar de golfbaan geweest voor zijn golfles. Daarna naar het strand en daarna kwamen nog gasten. Be nu gesloopt.

6. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Hoi meiden,
    Hier ook nog alles goed. Alleen nu moet mijn man onverwachts nog even op zakenreis morgen, en dan is hij woensdag weer terug. Vind ik dus echt niet leuk. Mocht de kleine uk bedenken in de tussentijd te komen neemt hij wel de eerstvolgende vlucht terug, maar toch.... Ik moet er niet aan denken dat hij de geboorte mist. :(

Billy, wat leuk dat je vriendin is bevallen. Begrijp dat je daar de kriebels van krijgt als je dat hoort haha.

Zitten we gewoon al even bijna halverwege april. Nog even en dan kunnen we allemaal genieten van ons kindje. :)

7. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja is zeker spannend winddanser..misschien volg ik al snel.
    Haha..jammer dat je rustig aan doen plan dan niet lukte. Toch bijzonder dat ergens zitten al zoveel vermoeiender kan zijn dan zelf thuis op de bank hangen.

Voor jou ook druk dan chebu. Lekker rustig aan doen, morgen ook een drukke dag?

8. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Jeetje jacky, snap dat je het niet leuk vindt dat je man een paar dagen van huis is.
    Ook al weet je dat het nog even zou kunnen duren, het idee dat hij niet in de buurt is is niet fijn. Hoop dat je baby lekker blijft zitten de komende dagen. Dit is wel het laatste reisje voor de bevalling hoop ik?

9. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Inderdaad, het idee dat hij zo ver zit. Het zou maar gebeuren. Ja, dit is eventjes het laatstje reisje, als het goed is. In principe was dat 3 weken geleden al de laatste maar dit was nu even niet anders te regelen.... Balen. Ik ga er maar vanuit dat de kleine lekker nog even blijft zitten hihi :)

10. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ja. S morgens met de jongste naar de bieb voor voorlees- en knutseluurtje, daarna door naar de school van de oudste want open dag voor de ouders en s middags zwemmen denk ik.

Ik moet dinsdag of woensdag naar het ziekenhuis met de bus en daar zid ik tegenop blegh. Morgen ook nog wat dingen van de lijst doen. Vluchttas inpakken en geboorteplan maken.

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Jacky, dat is balen zeg. Mijn man is net terug uit de VS. Hij wilde over twee weken nog gaan snorkelen maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Dat doet hij maar na de bevalling.

12. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanavond uitgebreid gekletst over het geboorteplan. Heel gezellig. Hebben jullie dat allemaal al klaar?

En benen ontharen enzo: inderdaad binnenkort even epileren nu het nog enigszins kan, slim plan! :)

Hier heeft man gelukkig met werk geregeld dat ie in principe niet meer ver weg naar klanten gaat vanaf dat ik met verlof ben. Zodat hij altijd binnen een uur thuis kan zijn. Hopelijk komen er niet te veel spoedafspraken tussendoor waardoor hij toch ver weg moet.

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nee het geboorteplan moet morgen af zijn omdat ik het moet meenemen.

14. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Chebu, wow over 2 weken. Dan ben je echt hoogzwanger als je nog niet bevallen bent. Groot gelijk hoor.

Hier geboorteplan al klaar en besproken met vk. Vond sommige punten wel lastig om in te vullen (geen ervaring, 1e kindje).
    Benen ontharen: volgende week hars afspraak staan.

15. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    @chebu, dat is dan idd een drukke dag voor je weer. En heeeeeeel logisch dat je hem over 2 weken niet laat snorkelen. Die van mij zou een week voor de uitgerekende datum ruim 2 uur van huis zijn. Wilde ik ook niet..haha..hij gaat echt uit van de uitgerekende datum ;)

@ geboorteplan: heb ik helemaal niet hoeven te maken en is ook niets over gezegd. Wat houdt dit precies in dan? En is dat ook als je bij de gynaecoloog loopt, zoals in mijn geval?

@ ontharen, lukt nog prima! Toch fijn dat ik jaren geturnd heb..lenig genoeg nog..haha...

16. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Benen scheren/ontharen ga ik binnenkort eens op mijn gemak doen.
    Ik denk zittend op m'n kont op de grond.
    Gewoon met scheerschuim en mesje.
    Verder 'down under' pas nog bijgewerkt voor de spiegel, maar pfff dat is lastig!
    Dus dat doen we maar niet te vaak.
    De verloskundige is vast wel wat gewend hahaha

17. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

@Geboorteplan is hier al lang klaar loop bij gynaecoloog en ze kwamen er met een week of 28 al mee aanzetten.
    Ziekenhuistas staat ingepakt.klossen en bedpan staan in een hoek van de slaapkamer. Dus praktisch gezien is alles klaar nu.
    @Scheren gaat ook lastig,zittend gaat nog het makkelijkst.
    Werk van mijn man is hooguit een kwartier als het druk is op de weg en gelukkig hoef hij niet te telkens te reizen.
    Nu nog afwachten af ze vroeg wil komen of nog zin heeft om lang te blijven zitten.

18. djoon

djoon Niet meer actief

Hier ook een man die tot 37 weken van maandag tot woensdag weg is.. Maar gelukkig vanaf 37weken niet meer:)

Enne scheren wat is dat! Haha ik laat twee weken me benen harsen en me middelste geval tsja idd op gevoel..

19. djoon

djoon Niet meer actief

Enne ik heb ook geboorteplan af die gaan wij dinsdag met vk bespreken..

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Jaaa down under scheren voor de spiegel was echt een opgave. Ik moest daarna echt 20 minuten uitrusten LOL. Maar goed, het is weer netjes;)

Deel Deze Pagina