het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Goedemorgen!

Tintelende vingers, slapen jullie al met nachtspalk/skeeler polsbeschermer? Dat helpt! En anders cortisonen injectie bij de huisarts vragen. Heb ik ook gehad en het was over!

Hier, enorm rot geslapen! :( 4x eruit geweest en dan steeds half uur wakker liggen. Bah! Heb al heel de ochtend om de 5 minuten een harde buik. Doet geen pijn. Misschien indalen ofzo?

Ga zo mn huisje maar eens opruimen. Wil het nu echt zo netjes mogelijk houden. Vindhet geen fijn idee dat de vverloskundige straks een puinhoop aantreft:D

2. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Ivystoeter, Wat een nacht. Dat pijngevoel herken ik, ook met de harde buiken. Volgens mijn vk waren het voorweeën bij mij.

Hier ook meerdere keren wakker gelegen. Maagzuur, plassen, de hond die ineens stond te grommen in de keuken. Die is altijd extra waaks als mijn man weg is. Bange schijterd dat ik was maar even gaan kijken maar niks aan de hand :p

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeuk, als het zo ineens is zou ik de vk even bellen! Herken het zelf niet!

Vocht vasthouden/tintelingen in armen, sinds ik braaf aan de brandnetelthee ben heb ik er geen last meer van gehad en regelmatig rusten. Maar hou nu ook beduidend minder vocht vast dan een paar weken geleden, misschien door de rust of iets?

Ivy, ik herken de buikpijn snachts wel, bij mij is het vaak een volle blaas die weinig plek heeft en vaak word ik wakker terwijl ik op mn rug lig, dan knelt er van alles!

Lieke, even goed kletsen met de baby in je buik, misschien wil die dan wel komen!

Ik heb mezelf zojuist verstopt op zolder, de schoonmaakster kwam en voel me zo opgelaten dat ik hier thuis zit en weinig doe en dat zij dan mn huis komt poetsen, dus ik wil er liever niet bij zijn..
    Daarom kwam ze eerst ook op mijn werkdag haha, dan is mn vriend thuis en die heeft er niet zoveel last van.
    Maar goed, mn huis is lekker schoon!

Mn zusje had t goed gedaan met hardlopen! 10 km in 70 min! Ik doe t dr niet na!

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je ook alleen aan de bovenkant van je buik een harde buik hebben? Soms voelt t een beetje als n harde buik als de baby draait, maar kan t wel bewegen dus kunnen ook billen zijn?

Hier vannacht matig geslapen, ik was iemand aan t vermoorden, niet zo lekker dus...

5. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Ik heb dat vaak s'avonds winddanser.. Volgens mij zijn het een paar billen die in de wg zitten☺️
    Ik heb de afgelopen dag als ik wakker word zon zeurderig gevoel in me onderbuik, denk dat het indalen is.

6. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier best aardige nacht, maar nu eigenlijk te moe om te werken. Ik sleep me er maar een beetje doorheen. Vanavond met man maar eens een prio-lijstje maken van alle dingen die echt nog geregeld moeten worden vooraf aan de geboorte, jeetje wat komt het al dichtbij!

Die brandnetelthee, daar ga ik toch maar eens een doosje van kopen!

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    NiMou, ja gok ook dat t billen zijn, ook omdat t te bewegen is. Het zeurderige gevoel in mn onderbuik heb ik ook, vaak alleen sochtends en na lang staan en lopen enzo.

Mrs Blossom, heel verstandig een lijstje, heb ik ook gemaakt, gaf rust!
    Haha ja ik zweer bij brandnetelthee:);)

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nou de jeuk is weer weg. Heb toch voor de zekerheid mijn lakens weer gewassen. Heb heel soms nog een beetje jeuk.

9. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Hmm..kom net uit de supermarkt en lees nu de brandnetel thee tip pas. Van de week maar even scoren, ik slaap niet met beschermers maar meer zo'n polsbrace. Alleen heb ik dan het idee dat mijn vingers nog meer worden afgekneld en meer gaan tintelen dat ik het snel weer af doe.

Ik heb soms ook dat het bovenaan heel hard wordt, zijn billen liggen daar idd..

Ik heb ook zo'n lijst. Daar hou ik van..lekker afstrepen en de meest kleine klusjes staan er op. Maar anders ga ik daar s nachts over piekeren en nu geeft het meer rust.
    Heb het net ook in mn bol gekregen en ben de vriezer aan het opruimen en ontdooien. Haha..
    En wil idd ook dat alles zo opgeruimd mogelijk is voor de kraamhulp.
    Heb zooooooveel zin om ons mannetje vast te houden...

10. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha wat een actievelingen allemaal;)! Ik wil nog van alles koken voor in de vriezer, dat ga ik morgen maar ff doen denk ik of woensdag..
    Ik ben ondertussen een dekentje aan het breien of misschien gaat het wat anders worden haha.
    Baby is weet ik t wat aan t doen?! Voel gedraai en gepor en af en toe n harde buik, misschien nog wat verder indalen??

Ik heb gelukkig een 24kitchenverslaving:D, anders zouden mn dagen wel heel stil zijn.

11. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oow een feitje wat ik wel mooi vond( hebben jullie weinif aan;)) is het volgende.. Mn oma was 27 bij haar eerste kindje, mn moeder ook en ik nu ook! Ik zet netjes de generatietrend voort:)

12. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    ivystoeter: voel je de baby tegen je bekken duwen dan? Daar heb ik ook regelmatig last van.

Polsbeschermer heb ik hier nog liggen. Ga ik volgende nacht eens proberen! Brandnetelthee zal ik moeten gaan halen, maar wil ik ook zeker en vast uittesten!

Harde buiken bovenaan zijn hier ook herkenbaar. Precies of de baby wordt helemaal afgekneld.

Winddanser: mooi zo, je zet een leuke lijn verder. Mijn moeder was 16 bij de eerste, ze is heel erg blij dat ik die lijn niet heb verder gezet :D

13. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Haha..ik doe de actieve di gen wel met veel rustpauzes. Heb de serie ER liggen en kijk een paar afleveringen per dag. Heerlijk.
    Leuk dat je zoveel breit winddanser. Mijn moeder en schoonmoeder gaan ook helemaal los. Super leuk.

Ook grappig van het leeftijdsfeitje zeg.
    Baby hier is ook lekker aan t wiebelen en porren..heerlijk hoor. Ga ik wel missen straks, al is live kroelen veel leuker natuurlijk ;)

14. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    24kitchen is leuk!

Heb toch urine ingeleverd bij de huisarts.
    Kan na 2 uur bellen of ze iets gevonden hebben.
    Vinden ze niks moest ik het even in de gaten houden van de verloskundige.
    En anders plannen ze me deze week nog even extra in voor een controle.
    Ik vind het zelf zo raar dat ik overdag nergens last van heb, maar 's nachts wel en dan ook maar 1 keer.

15. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Karnijn, snap dat je moeder blij is dat je die lijn niet voortgezet hebt;)

Billie, zoveel brei ik niet haha, deze bol lag al 1 jaar te wachten, maar vind knutselen enzo in de zin van breien of iets maken wel leuk!

Ivy, ben benieuwd wat eruit komt! Misschien anders toch door het indalen? Omdat het zo ineens was?!

16. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik heb het nu 2x gehad.
    Beide keren alleen in de nacht.
    En na 10 minuten trok het ook weg.

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm wat zei je vk ervan? Of alleen dat je moet komen als t geen blaasontsteking is?

18. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Eerst urine laten nakijken.
    Is dat niks dan even in de gaten houden en anders plannen ze een extra afspraak in.
    Heb eigenlijk volgende week een afspraak staan en dan ook een liggingsecho.
    Maar dan zetten ze me deze week nog even tussendoor.
    Vind het alleen voor mijn eigen gevoel wel fijn dat áls ik deze week toch ook op controle moet dat ik dan volgende week ook gewoon kan.

19. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Leuk dat je zo creatief bent.

Goed dat er naar wordt gekeken Ivystoeter! Hou ons op de hoogte.

Pfff..was even vergeten dat een vriezer ontdooien lang duurde. En mn boodschappen passen nu niet in de koelkast want die zit vol met vriezer spullen..en ik ben steeds in strijd met mn hond die er vandoor gaat met de stukken ijs die eruit komen zetten en er vervolgens mee gaat spelen. vraag niet hoe mn vloer er beneden uit ziet...
    En ik heb honger..haha..ik moet ook eerst eens nadenken over bepaalde acties...

20. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Wat veel geschreven alweer, hier schreef ik vanmorgen dat ze snel mocht komen. Daar denk ik nu totaal anders over want ik heb een telefoontje gekregen dat we het huis waar we vorige week een bezichtiging in hadden mogen hebben dus als alles goed loopt krijgen we volgende week al de sleutels!

Deel Deze Pagina