Goedemorgee, Aah ivy niet leuk zo'n nacht Hier word ik sinds deze week lekker beurs geschopt dus geloof datze weer alle ruimte heeft en dus ingedaald is? Soms krijg ik echt tranen in me ogen omdat het zo hard is:0 De voeten zijn ook erg bewegelijk haha zie ze alle kanten op gaan! Herkennen jullie dit: Als ik wakker word en me beetje wil uitrekken dan tril ik beetje en me buik word dan knoer hard en trilt dan beetje mee.. Zijn dit harde buiken?? Of is dit gewoon een zwangere die zich uitrekt? Vind het altijd beetje raar gevoel en kan het kwaad voor ons kleintje? Cheby, ik had het aan het begin maar kwam echt door parfum gebruik van showergel enzo. Dus nu alles zonder parfum en geen jeuk meer Hier ook een lijstje staat zelfs op: winterschoenen poetsen haha
Winddanser hoe toevallig wij zaten gister avond te rekenen. En mijn vader was 26 mijn svader ook 26 en mijn smoeder ook 24 en alleen mijn moeder was 23 maar wij zijn dus ook 26 en 24 dus zoo toevallig
Fijn dat je dan 2 x mag komen Ivy! Haha klinkt als chaos bij jou Billie! Aah ik ben echt blij, mn zusje kan ons pakket ophalen en komt m zelf hier brengen! Scheelt me weer ruim n uur in de auto,zag ik niet zo zitten alleen. Auto rijden koat nogal concentratie momenteel...
Ik moet morgen als een walk-in naar het ziekenhuis. Anderhalf uur heen met de bus en om 13.15 anderhalf uur terug met de bus. Ik ben echt gesloopt als ik aankom.
Wat is een walk in? Ik belde net voor de uitslag. Kwam niet echt een blaasontsteking uit, maar ze hebben het voor de zekerheid op kweek gezet. Daar kan ik morgen weer voor bellen. Zou ik dan nu de verloskundige nog moeten bellen om dat door te geven?
Dan gaan we met de ziekenauto en de sirene aan Een walk-in is dat je komt zonder afspraak en ergens tussen 08.00 en 12.00 wordt geholpen. Gelukkig heeft onze compound een eigen coordinator van het ziekenhuis dus die moet ik even bellen in de bus en dan hoef ik niet zo lang te wachten. @Ivystoeter, ja, zou ik even doen idd.
Dat had ik ook ivystoeter....en bij mij bleek na de kweek dat ik toch een ontsteking had! K hoop voor je dat het meevalt maar wel fijn dat ze het nu even op kweek hebben gezet! Dan heb je zekerheid. Oow wauw Chebu....dat is een flinke reistijd!
Dames, wij hebben hier een probleem. net even gaan oefenen met de maxi cosi onder de gordel doen. maar hij past niet onder de gordels... wat nu?
Ivy, als het ook niet aan de andere kant lukt kun je langere gordels laten installeren bij de garage. Hier gaat het ook maar net.
Als het goed zit moet je maxicosi gewoon passen toch? Eerst de gordel eromheen en dan pas vast klikken geen optie? Bank wat naar achteren?
Bank kan niet naar achteren. Is maar een kleine auto. De maxi cosi kan ook niet achter de bestuurder als mijn man rijd. Of het wel past als ik rijd hebben we nog niet getest.