Hee Chantal! Alles goed met de hele familie? Wat fijn dat ie naar huis mocht! Weet niet meer wie het zei, maar volgende week woensdag je baby in je armen! Heerlijk! Wou dat ik het wist! Hier, vannacht beetje krampen gehad. En ik dacht: NEE!! niet nu! Mn zoon had vandaag een musical op school. Had het niet leuk gevonden al had ik die gemist... hahaha. Maargoed, ben nu thuis, dus kom maar op! Tis alleen helaas weer rustig in mn buikie
@MamaChantal, wat fijn dat Caylen thuis is! Geniet ervan! @MrsBlossom, een vriendin van me had dat ook bij de eerste. Grote baby, zij is klein. Hij trapte zo hard dat ze helemaal niet meer plat kon liggen doordat haar maag zo geïrriteerd was van het trappen en ze voortdurend misselijk was en zuur had. Ook heel pijnlijke ribben erbij. Ik heb dit zelf niet, wel wat sneller misselijk maar dat is denk ik puur omdat ik gewend ben in heel snel tempo te eten waardoor ik niet op tijd merk dat mijn maag eerder vol zit nu ie minder ruimte heeft. Hier rustig aan, alle babykleertjes, lakentjes en dekentjes zijn gewassen en klaar voor gebruik . Maar liever nog even niet, nog even doorgroeien haha. Ik zit nu lekker bij het open raam op m'n zusje te wachten die straks meegaat naar de vlk. Met een kopje thee erbij. Het leven is best goed zo
Hoop dat je idd bij de vk kan blijven als je dat graag wil Radiogirl. En vroeg jij of ze inwendig wilde voelen of stelde ze dat zelf voor? Ben zo benieuwd of ze dit doen als je zelf totaal nog geen idee hebt van ontsluiting o.i.d. En ik heb nooit ervaren dat de baby me pijn deed met schoppen hoor. Wel soms dat het voetje net wat buiten de bult zit, maar die duw ik dan gewoon terug! Maar kan me voorstellen dat het pijnlijk is! fijn dat je je zoontje nu thuis hebt mamachantal! Dat lijkt me toch meer rust geven dan de bezoekjes naar het ziekenhuis. Hoop dat je lekker van elkaar kunt genieten. Jammer dat het weer rustig is Saabenjelle! Jeetje, nog gaan verhuizen, dat is wat Lieke! Snap dat je er nu tegenop ziet, maar een groter huis is toch fijner. Krijgen jullie wel veel hulp? wat een lekker weer he meiden! Heerlijk genieten vind ik dit, zeker nu de komende dagen weer wisselvalliger worden. Had nog klusjes staan voor binnen, maar die stel ik nog maar even uit. Heb ook best goed geslapen weer, dus gelukkig voel ik me niet heel moe of futloos. Pak wel mijn rust, maar kan gelukkig ook nog dingen doen. Wij hebben de klossen onder het bed gezet..ik vind het heerlijk makkelijk nu om in en uit bed te stappen. Manlief vond het wat minder makkelijk allemaal..haha..die kreeg spontaan hoogtevrees.
Mamachantal, lekker dat je mannetje thuis is! Hoe gaat het met hem? Klossen hebben wij nog niet onder het bed. Even nog bestellen.
Mrs Blossom, ik herken het gevoel wel, had ik vorige week ineens! Gok een zenuw afgekneld door de baby! Ribben hebben het hier soms ook zwaar, ik duw rustig fd terug. Helaas denkt mn baby dat mn buik nog enorm kan rekken! MamaChantal, fijn dat je zoontje thuis is! Succes met je draai vinden! Lieke, fijn dat jullie niet zoveel hoeven te doen, dat scheelt weer! Lekker genieten Lumiere! Ik heb heerlijk op het terras gezeten! Hier staan de klossen al wel op de slaapkamer, maar nog niet onder het bed. Vandaag 38 weken alweer! Het gaat best snel nu! Merk dat ik wat sneller emotioneel ben, herkennen jullie dat?!
Pfff ik had me verheugd op een lekker toetje wat we gekocht hadden.... Frozen yoghurt met aardbei smaak. Paar hapjes genomen zie ik op het bakje staan dat er eigeel in zit... Nu durf ik het gelijk niet meer te eten....
Is het nog heel lang houdbaar? Zo ja dan is het wrs bewerkt ei en kun je het prima eten! Toetjes net zo. We gaan zo mn buik gipsen! Ben benieuwd!
Oa baby-dump, maar ik heb begrepen dat je ook gewoon gips bij de apotheek kunt halen, vaseline op de buik en kliederen maar.
Hoi meiden, wat wordt hier veel geschreven! Hier druk met familiebezoek uit het buitenland. Maar ik zal nu proberen een beetje te reageren! @ winddanser: wat leuk, ben benieuwd naar het resultaat! Ga je het beschilderen oid? @Ivystoeter: tsjaa zou ik echt niet weten, ik dacht dat het ook in creme brulee zat, en dat mijdt ik dus wel. Lastig hè @mamachantal: wat heerlijk weer thuis nu met je kleine vent! Geniet ervan, en idd zal wel weer even wennen zijn, is toch heel anders weer, maar ritme vindt je vast wel weer snel! Billie85: klossen, heb je die gehuurd? Ik twijfel nog steeds over die klossen, voor de VK maakt het niet uit, maar de kraamzorg wil het graag. Maar ik vraag me af of het kan met ons nieuwe bed, is nl niet een bed met 4 pootjes, maar met een houten hoofdeinde en voeteneinde(2-persoonsbed van steigerhout "THEA" nieuw of gebruikt steigerhout - SteigerhoutWereld). Weet iemand dat hier, of het dan ook eronder kan? Anders leg ik gewoon mijn oude matras erop, dan lig ik ook 20cm hoger dan normaal. Morgen komt trouwens ons bed binnen, kreeg vandaag al een foto als voorproefje, ben echt superbenieuwd hoe het complete plaatje wordt met ons nw behang ed. @ Lieke, wow nu nog verhuizen, moet er zelf niet aan denken, zitten nu een half jaar na onze verhuizing nog met een aantal dozen in de huiskamer... "work in progress", maar natuurlijk wel heel fijn dat het groter is, met je aankomende gezinsuitbreiding @ Lumiere, hoe was het bij de VK? Ik was vandaag ook bij de VK, alles goed, geen bijz. Had vandaag wel meer harde buiken dan totnutoe, wordt er afentoe zenuwachtig van... vooral omdat die laatste bevalling zo snel ging. Er waren hier nog een paar met zo'sn snelle bevalling geloof ik, helaas weet ik ff niet meer wie, maar hoe hebben jullie dat nu gepland? Ik blijf dit keer liever thuis, want ik ben echt bang dat ik anders onderweg ga bevallen! Was vorige keer bijna gebeurd namelijk... @ Saabenjelle, zo herkenbaar! aan de ene kant mag het wel komen, ben ook zo nieuwschierig weer naar dit mannetje, aan de andere kant bang dat het op een onhandig moment gebeurt, of dat mijn man dan net ver weg is ivm werk ofzo... Nou sterkte weer iedereen met de schoppende spruitjes, de zware nachten en de beurse ribben!
Ons setje kwam van de Prenatal, werkte goed! Wel een geklieder zeg, was blij met t feit dat we in de badkamer waren! Wel gestaan, maar viel nog mee, hoewel alles nu wel gevoelig is. Guapetona, verstandig om thuis te blijven als het zo snel gaat! Wbt klossen, hier heeft de kraamzorg die aangevraagd en werden ze thuis gebracht!
Ik heb één voorproefje gekregen van de fotoshoot. Zoooo leuk! Ik word alleen maar nieuwsgieriger! Ze zijn gemaakt door Welkom! http://i78.photobucket.com/albums/j94/IvysToeter/Mobile%20Uploads/10153279_234032156804516_3072791623325430799_n.jpg
De klossen kon ik halen bij het kraamzorg centrum. Ons bed was al wel hoger dan gemiddeld, maar nog onder de 70 cm. Nu zitten we binna op 90 centimeter. Een extra matras mocht hier niet, had ik nog nagevraagd. Ik heb ook nog zo'n gipsafdruk staan om te doen. Gekregen, maar eerlijk gezegd vind ik het niet zo leuk. De vriendin vraagt wel elke keer of ik het al heb gedaan....maar wat moet je er mee? Hapt toch alleen maar stof? Haha...denk dat ik het van het weekend maar eens ga proberen en het resultaat laat zien en dan op zolder zet. Hihi.. Komt van de prenatal trouwens. Hoop dat jullie een goede nacht hebben. Weer een dag dichterbij de dag waarop onze kindjes geboren worden
Ik zie nu pas dat djoon ook een pijnlijke rib had, helemaal overheen gelezen door de ellende... Hier gaat het nu weer beter, met jouw rib ook? Die klossen verheug ik me helemaal niet op. Maar wij hebben apart bed voor bevalling en kraamtijd in de woonkamer zometeen. Dus gelukkig hoeft het niet onder ons echte bed. Alleen nog even goede molton scoren voor vruchtwater, maar misschien gebruik ik wel gewoon een badlaken oid.
@Guapetona, alles weer goed bij de Vlk. Bloeddruk nog steeds aan de lage kant. Beebje is weer goed gegroeid. Mijn zusje vond het erg leuk om het hartje te horen. Klossen hebben wij nog niet, moet er een met een brede gleuf zijn, ons bed heeft een brede rand. Het is van zichzelf al 55cm hoog, dus met klossen wordt het echt hoog. Waarschijnlijk gooien we er een extra matras op en klaar. Mag van kraamhulp en Vlk ook gelukkig. Moltonzeil heb ik al wel, niet echt warm, wel markering. Niet echt comfortabel.
Ik vind de klossen echt fijn. Grappig hoe dat kan verschillen Oh ja, die bescherming moet ik ook maar eens gaan neerleggen. Wilde dat zeil doen wat in mijn kraampakket zit. Of doen jullie nog iets bijzonders?