het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Oh en grappig die foto Ivystoeter! Hoeveel foto's krijg je in totaal?

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Ivy!

Billie, ik ga m mozaïeken denk ik! Je kunt m leuk versieren of gewoon op zolder zetten;). Het was in ieder geval leuk om te doen, moest mn best doen om niet de slappe lach te krijgen!

MrsBlossom, denk dat n molton met zeil onderop beter werkt dan n strandlaken. Ik heb n molton van de Action met zeil eronder, ligt prima, beetje warm, maar goed..

Lumiere, fijn dat alles goed was bij de vk!

Slaap lekker allemaal!

3. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Guapetona, gaaf bed met dat steigerhout.

Ivystoeter, leuke foto!

Wij hoeven gelukkig geen klossen eronder, boxspring is hoog genoeg. Nou manlief is weer terug van zn reisje, dus de kleine mag komen. Ze heeft goed geluisterd :D

4. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Billie ik zou idd graag bij de vk willen bevallen, maar als het uiteindelijk onder de gyn moet dan zal het moeten.. denk op dat moment het me weinig uitmaakt wie er in de kamer staat;) en het inwendig onderzoek was niet op mijn verzoek, zij wilde voelen of er geen obstructie zat i.v.m. niet indalen van de beeb. Vond het geen pretje maar weet nu iig alvast hoe dat voelt;)

@Klossen verschrikkelijke dingen, we hebben een ombouw en daar zit ook een rugstuk aan dus met die klossen stond ineens het bed een heel stuk van de muur af, en ik heb snachts nogal last van maagzuur dus die dingen hebben er 1 nacht onder gestaan en zie wel wat de kraam er van vind als ze komen, kies nu voor m'n eigen nachtrust. Ze waren hier ook gratis af te halen bij onze kraamzorg.

@Winddanser oooh heerlijk terrasje zitten, ik ga vandaag met vriendin:cool: en ben idd ook een enorm emo mens momenteel:)

@hier vandaag lekker dagje relaxen in het zonnetje na een hele goeie nachtrust:D gisteren was meneertje enorm druk, buik ging alle kanten op maar gelukkig werd hij rustiger tegen bedtijd:) In een andere topic met mei-mama's is gisteren de 1e geboren en vandaag word de 2de gehaald, begint nu echt wel te kriebelen;)

5. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah fijn Jackyy! Dan mag de baby nu komen!

Radiogirl, ik doe met je mee, ga vandaag ook weer lekker op het terras zitten, lekker genieten van de zon:)
    Haha gelukkig ben ik niet de enige emo!

Vannacht dacht ik even dat mn vliezen gebroken waren toen ik wakker werd, mn lies voelde nogal klam aan, was het gewoon zweet omdat ik t zo warm had haha.

6. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooooh die zweetliezen ga ik ook zooooo niet missen

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nee ik ook niet! Sowieso die opvliegers snachts niet....

8. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb zojuist in een extra kraampakket wat ik had gekregen (de restjes van m'n schoonzus) zitten wroeten. Heb nu een matraszeil overdwars op matras (die van 80 x 180 die 'alleen onder de billen' mag liggen) met daarop aan mijn kant zo'n vierkante onderlegger. Mijn arme man zal wel smelten vannacht, want ligt dus ook aan zijn kant. Verder naast m'n bed een strandlaken met daarop twee onderleggers en daarop weer een grote handdoek. Dus vliezen breken in bed is nu enigszins opgevangen.

Het aangebroken pak onderleggers heeft er nog twee. Dus denk dat ik vast 1 in de auto leg met een vuilniszak en eentje inpak in een handdoek dat ik als kussen op de bank kan gebruiken. Verder hebben we overal dweilbare vloeren, dus komt wel goed zo. Alleen in de slaapkamer zou een beetje te veel van het goede zijn.

Zo. Mijn nuttigheid zit er weer op voor vandaag. Zit pas op 33+5 dus vrees dat we nog lang krakend plastic in bed hebben liggen :D

9. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Ik zit zaterdag op 36 weken maar nog geen zeiltje liggen...
    De auto heb ik nog niet eens aan gedacht...

10. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik was ook niet van plan om het nu al te doen, hoor :D Maar ik raakte wat gestresst van alle dingen die nog moeten en heb gewoon iets simpels van de to-do-lijst uitgezocht. Kans is natuurlijk groot dat het er ook nog voor niks ligt aangezien meeste vliezen toch pas breken tijdens bevalling.

11. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Goedemorgen!

Guapetona, Hier ook supersnelle bevalling gehad. 50 minuten. Was nog stuitbevalling ook. Moet er wel bij zeggen dat om 6 uur in de ochtend mn vliezen braken in bed. Ik moest toen ziekenhuis bellen en die zeiden dat ik moest komen. Ik had toen nog geen weeen, en aangezien ik weinig zin had om uren in het ziekenhuis te liggen, ben ik eerst nog gaan douchen, bakkie koffie gedronken, dochter weg gebracht. Ik kwam om 8 uur het ziekenhuis ingelopen. Zonder weeen nog steeds. Beetje krampjes maar niet noemenswaardig. Heb van de verpleegsters een bakje thee gekregen, maar die heb ik niet op kunnen drinken, want om 10 voor 9 was mijn zoon geboren! Ging ineens echt supersnel! Ik ga deze keer ook voor een thuisbevalling. Al vind ik het wel een beetje spannend.

Bedzeiltje, heb hier sinds het weekend 1 zo'n matje uit het kraampakket onder mn hoeslaken liggen. Vorige keer braken mn vliezen in bed. Maar het is niet zo dat er meteen anderhalve liter uitvliegt ofzo hoor. Matje is echt wel genoeg. Als je echt in bed gaat bevallen, dan heb je er wel wat meer nodig. Maar daar heb je dan de tijd wel voor om dat even neer te leggen. Heb ook 1 matje in de auto gelegd.

Net een schandalig ontbijt gehad van 2 grote roombroodjes :D
    Had zo'n trek in iets heel ongezonds haha. En nu 'mag het nog'

12. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goed om te horen saabenjelle! Als dat zeil erg zweet, haal ik het gewoon weg en hou ik het bij die ene onderlegger. Roombroodjes -> heeeeeel erg veel zin in nu. Spannend dat je nu gaat thuisbevallen. Gewoon voor de ervaring of om andere redenen?

13. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeee nu heb ik zin in roombroodjes! *kwijl*

14. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    haha! Allemaal roombroodjes halen nu!

Wil na 2 ziekenhuis bevallingen het nu toch ook wel eens thuis meemaken. Al vind ik het wel spannend hoor. Heb gesprekje met vk gehad erover. En zij heft me verzekerd dat als ze maar enigszins twijfelt er meteen naar het ziekenhuis gebeld gaat worden.

15. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    roombroodjes!! lekker!!!

heb de bedverhogers net maar besteld.
    maandag gaan we de box in de woonkamer zetten, dan kan ons blinde hondje er vast aan wennen.
    en volgend weekend de bedverhogers onder het bed.

Leggen jullie zo'n matje dan op de stoel als je gaat autorijden ofzo?
    zal het eens met m'n man overleggen, maar ik denk dat hij me uitlacht...
    is mijn auto ook dus ik 'zal het wel zelf moeten weten'

16. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu geen matje in mn auto liggen, misschien toch maar eens doen... Maar even over denken, heb nu op de bank ook geen matje liggen.

17. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    ik heb ook niks op de bank liggen.
    de hoezen van onze bank kunnen we wassen....

18. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah goeie, wij hebben ook hoezen die we kunnen wassen. En anders tijd voor n nieuwe bank;) haha ben niet zo tevreden over deze;)

19. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    tijd voor een nieuwe bank is leuk, maar geld hebben we niet hahaha

20. djoon

djoon Niet meer actief

Mrs blossom, jaaa heeel herkenbaar bij mij alleen aan de rechterkant her is bij mij ook vet dik. Heb er maar vallen en stoten gel oo gesmeerd maar werd snachts 4x wakker van de pijn:0

Ivyy, oow zoo leuk wij hebben dat ook gedaan was zoo leuk:) kijk hier een foto:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,9 KB
      Weergaven:
      10

Deel Deze Pagina