Spannend Katl1, hopelijk heeft de kleine al iets van zich laten horen, hier is meneertje nog volop aan het rondhupsen Veel plezier vandaag Lumiere. Fijn dat alles goed was Ivy. Nog lekker ff relaxen Winddanser na zo'n gebroken nacht. Hier heerlijk geslapen, word alleen ff wakker als ik te lang op 1 zij lig, dan gaan m'n heupen echt zeer doen. Vandaag maar weer eens naar de vk, reguliere controle. Afgelopen dagen paar keer venijnige steken gehad dus hopelijk is meneertje weer wat meer gezakt
Hem nee. Kinderen waren al om 06.50 wakker. Aangezien wij elke dag om 06.50 opstaan zitten ze nog in het gewone ritme. Het is vandaag weekend hier dus ik had best wat willen uitslapen.
Hier nog een beetje hetzelfde beeld, vanmorgen toen ik me draaide in bed even een kleine reactie maar totaal niet wat het was. Ff doorbijten vandaag en morgen weer aan de controle. Ik kan nu toch niks doen verder dus ga proberen om mijn gedachten te verzetten. Als het zo blijft ga ik wel vragen om een inleiding.
Goedemorgen, Ivy, fijn dat de ctg goed was. Katl1,zou ik zeker om vragen.niet fijn zo weinig beweging voelen. @slapen, hier ook slechte nacht.vaak wakker en Annefleur besloot om kwart voor 4 dat het wel welletjes was.heb haar maar laten liggen maar goed slapen ging niet want manlief moest werken dus die was aan het rommelen. Tegen 6en viel Annefleur gelukkig weer in slaap tot 8 uur dus gelukkig heb ik weer kunnen slapen. Zo ga ik hier verder met inpakken want woensdag krijgen we de sleutel van het nieuwe huis!baal dat ik weinig kan doen nu maar de lichte dingen inpakken kan ik gelukkig nog wel.stressen valt gelukkig mee tot nu toe. Laat het maar los dat ik niet alles kan doen en we krijgen gelukkig veel hulp van alle kanten.
Nou spannend Kathl1. Ook bij jou dus even onzekerheid over het voelen van de baby. En dat is wel fijn om te horen Ivystoeter. Maar nu nog een paar weken in spanning zitten is ook niet fijn. Ik heb een goede nacht gehad, denk maar 2 keer plassen! Of meer, maar het gaat zo op de automatische piloot dat ik het niet goed bij houd en s morgens vaak niet meer weet of ik ben geweest! Weet je wat ik wel lastig vind; afspraken maken voor over 2 weken. Het zou zo maar kunnen zijn dat...en ik wil gewoon geen vriendinnen of familie afzeggen, zodat ze weten dat ik aan het bevallen ben ofzo..haha..of is dat stom? Ik zit zelf in het onderwijs en veel vriendinnen ook en die vroegen of we in de meivakantie kunnen afspreken, maar ben nog een beetje voorzichtig geweest dat ik dat nog niet weet. Als ik me goed voel natuurlijk wel..maar ja..hoe doen jullie dat?? Nog leuke Paasplannen? Wij hebben de familiebezoekjes. Ook gezellig! Fijne dag!
Ik heb nog een heleboel afspraken en ook nog veel activiteiten die door het recreatieteam worden geactiveerd op de planning staan. Ze zijn allemaal op de compound en als de bevalling begint bel ik het ziekenhuis en komt de ambulance.
Fijn dat jullie zoveel hulp hebben Lieke! Billie, ik heb dat ook! Plan dingen onder voorbehoud, maar als ik af moet zeggen omdat ik aan t bevallen ben dan ga ik denk ik maar zeggen dat ik te moe ben, anders weet iedereen straks dat ik aan t bevallen ben Wij hebben eerste paasdag lunch bij mn ouders met het hele gezin, verder geen plannen! Hopen op zon
Vrienden en familie houden daar vast wel rekening mee. Dat als jij je niet lekker voelt of de bevalling begonnen is dat je dan af belt. Mijn man is 9 mei jarig, 8 dagen later ben ik uitgerekend. Dit jaar vieren we zijn verjaardag niet. Enkel alleen op 9 mei misschien even een uurtje of zo voor ouders/schoonouders en z'n broertje met vriendin.
Fijn dat jullie dat ook een beetje hebben met afspraken. En ze begrijpen het wel hoor, maar meer dat ik bang ben dat mensen dan doorhebben dat ik aan het bevallen ben! Ik ben zelf 2 mei jarig, 10 dagen voor de uitgerekende datum. Ik denk dat ik s morgens bepaal of mensen wel of niet langs kunnen komen! En mocht ik dan bezig zijn met bevallen en niet reageer op felicitaties weten ze ook genoeg! Maar idd een goede om te zeggen dat ik moe ben ofzo. Dat kunnen ze niet controleren. En heb ik geen familie en vrienden die zomaar op de stoep staan! Zijn dat leuke activiteiten die worden georganiseerd Chebu? Jaaa...ik hoop ook op zon. Vandaag is het koud zeg! Morgen gaan we lekker samen lunchen..ook zin in! Wil ook nog een keer uit eten samen. maar eens voor volgende week kijken
Haha vandaar dat ik ook ga zeggen dat ik moe of niet fit ben, mensen komen inderdaad dan toch niet Oee lekker lunchen! Ik ga met n vriendin lunchen, hoopte op t terras, maar als ik t buiten zie dan vrees ik niet dat dat gaat lukken...
Leuk! En vandaag is het inderdaad geen lekker weer om buiten te zitten helaas. Veel plezier en eet smakelijk!
Lumiere, veel plezier meis!! Ik heb al gezegd tegen vl dat ik vanaf week 37 elke zat uiteten wil met hem haha zo van nou dat kunnen we dan ff voorlopig miss niet doen en ik geniet daar zoovan Ivy ik zou er isd achteraangaan.. Ik ben even ver als jou en ik word nog bont en blauw geschopt.. Al heb ik miss een adhd-er in mijn buikje.. En heb echt een strak buikje met weinig ruimte.. Oow lees dat je aan ctg heb gelegen ff verder lezen
Ivy, oow gelukkig alles goed. Jullie krijgen gewoon een heerlijk rustige beeb... En goed opletten als ze wel beweegd en ff opschrijven waneer je der allemaal voelt?? Radio, waah jij bent al 38 weken zoo leuk enne hoop dat de kleine al flink is gedaald. Die van mij nam ook een vlucht naar onderen maar het laatste stukje wil ze ooknog niet.. Maar vannacht had ik ook flinke steken dus miss nu wel vast. Enne pijn in heupen ken ik is niet zo fijn he. Kath, spannend meis Spannend lieke nog ff oplaatste moment verhuizen. Maar lees dat je genoeg hulp krijg. Want je moet niet teveel doen hoor.. Hier goed geslapen vannacht yes voel me gelijk stukken minder moe Billie, ik plan gewoon maar niet teveel hou er altijd een dag tussen. Enne tsja weet je je zou ook pas met week 42 kunnen bevallen en dan zou je al vanaf week 37 thuisnzitten dat wil ik ookniet.. Als je je nier goed voel gewoon af bellen want dar begrijpen ze heus wel ik zeg het er wel altijd bij van als ik me niet goed voel dan kom ikniet.. Paasweekend, zondag paasbrunch en paasdiner dus de tweede dag bij komen hahaha en heb volgens mij dit weekend mijn berassingsshoot met vriendinnen...:0 haha dus word druk weekend
Nee tis koud buiten ik moet me nagels lakken (doel van de dag) hahaha en boodschapjes doen.. Verder hoop ik dus dat ik me nageltjes buiten kan lakken stinkt zo binnen..
Bekaf vandaag, gelukkig vrij en lang weekend. Zo even wandelingetje in de zon. Wat betreft afspraken, wij hebben alle 'noodzakelijke' afspraken, zoals met echt goede vrienden en familie nu ingepland vooraf aan mijn verlof. Tijdens verlof ga ik niks meer echt afspraken, behalve ad hoc dingen. Lekker nestelen in huis
Brrrr Djoon hopelijk is het bij jou wat warmer als hier want ik zou nu voor geen goud met blote voeten buiten willen zitten Qua plannen maken houd ik het ook rustig, en alles wat ik afspreek is uiteraard onder voor behoud. Paasweekend lekker met z'n 2tjes en wellicht eventjes naar schoonmama toe. Weer terug van de vk, alles weer toppie maar hij ligt nog steeds niet vast. Deze vk heb ik nog niet eerder gehad en die vermoed dat ik wrs een breed bekken heb daardoor hij niet vast komt te liggen. We wachten ongeduldig verder af ;P
Radiogirl, maar is hij wel ingedaald dan? Djoon, ik houd inderdaad bij hoeveel en wanneer ik haar voel. Dat doe ik al vanaf begin maart, dus ik kan precies zien wat zo'n beetje haar patroon is.
Eindelijk brandnetelthee gekocht. Ben benieuwd wat het oplevert, want een beetje minder druk voelen in mn vingers en voeten zou wel welkom zijn.
Radiogirl, nee tis niet echt lekker dus hoop op morgen dan morgen maar nageltjes lakken Oke ivy das al goed.. Hopelijk laat ze gewoon af en toe wat van zich horen..