That's the question Ivy volgens rapport vd gyn wel maar als ze uitwendig voelen kunnen ze hem nog heel goed bewegen en dan zou hij dus nog niet ingedaald zijn. Ik ben 1.85m en beeb is gemiddeld dus grote kans dat hij gewoon veel ruimte heeft bij mij.
Poe! Gesloopt op de bank, t was super druk in de stad en ik ben daar niet zo geschikt meer voor Spannend dus of je baby ingedaald is Radiogirl! Over vocht vasthouden, ik hield steeds vocht vast, sinds mn brandnetelthee en verlof een stuk minder! Ivy en Kathl1, hoe is het vandaag met het voelen van je baby? Hoe is het met de rest? Gaan jullie nog dingen doen het paasweekend?
Wij gaan spelletje kolonisten en gourmetten bij vrienden zondag, morgen gaan we foto's kijken vd shoot van 2 weken geleden, zo'n zin in! En maandag wat dingen in huis, nog gordijnrails ophangen in babykamer enz..
Zondag en maandag zijn hier gewone werkdagen dus oudste zoon gaat gewoon om half acht met de bus naar school. En dan is er 's middags paaseieren zoeken. Fijne Paasdagen!
Hier druk weekend, naast spullen inpakken (meer aangeven wat er ingepakt moet worden)en vloeren uitzoeken morgen gaan we zondag en maandag bij familie pasen vieren. Annefleurs eerste keer paaseieren zoeken dus dat wil ik echt niet missen!vanavond ook nog naar vrienden toe dus veel te doen, kan gelukkig wel gewoon veel zitten.
Heerlijke dag gehad in Ouwehands Dierenpark. Vriendlief wilde vaker rusten als ik haha. De enige regenbui die viel was toen we binnen zaten. Vanavond lekker uitrusten en tv hangen. Ik heb dat ook met afspraken. In week 39 heb ik nog 2 afspraken waarvoor je een rekening krijgt als je niet af belt. Heb met een kunnen regelen dat ze een uitzondering maken als ik door de bevalling niet af bel. Ontving gisteren ook een uitnodiging voor een verjaardag 7juni, 2wk na de uitgerekende datum. Heb ik ook niet toegezegd, voor hetzelfde geld komt hij pas in week 41. Als de beeb half mei al komt dan zien we wel weer of ik of vriendlief daar even heen gaan. Zondag treedt er een bandje op op het dorpsplein hier, misschien gaan we er even heen. Daarna eten bij mijn moeder. 2e paasdag babykamermuren decoreren.
Vandaag lijk ik iets meer beweging te voelen, maar het zijn nog 'flauwe' schopjes, voorheen werd ik echt bont en blauw geschopt. Ach aftellen naar de CTG morgen en dan weten we hopelijk weer iets meer. Afspraken zijn lastig he, bij mij is ook alles onder voorbehoud van de bevalling maar ook of ik het überhaupt lichamelijk red hoor, heb sowieso heel veel rug en bekken pijn dus veel dingen gaan gewoon niet meer.
Oh oh, net terug van een dagje ziekenhuis. Had vanochtend controle bij de verloskundige en toen was mijn bloeddruk te hoog. Daarnaast had ik ook overgegeven, misselijk enz. Dus gelijk doorgestuurd voor een ctg. Kleine uk der hartslag was ook veel te hoog en schoot behoorlijk heen en weer. Ik had ook regelmatig harde buiken en kreeg meer kramp erbij. Toen ben ik verhuisd naar de verloskamer waar ik even rustig kon liggen. Gelukkig werd de hartslag van de kleine weer normaal, die van mij ook wat omlaag. Ze wilde toch even voelen en toen had ik ineens 1 cm ontsluiting. Het zou zo maar kunnen dat het vannacht doorzet, moet mn plasje sparen en morgenochtend weer terug om te checken, dus nu lekker even thuis. Ik vind het zo spannend, denk niet dat de kleine nog lang op zich laat wachten
Spannend Jackyy! Wie weet krijg je een paaskindje: Hopelijk weten jullie morgen meer Kathl1! Leuk Lumiere! Haha mooi handig dat je vriend vaker wilde zitten Lieke, succes met je drukke weekend en veel plezier met de leuke dingen! Chebu, ja ze doen natuurlijk niet aan Pasen bij jullie of wel? Net de wieg opgezet op onze kamer, familiewieg dus erg leuk!
De westerlingen doen aan Pasen. Leuk zo'n familieweg, heb je hem laten bekleden? @Jackyy, wauw spannend. Misschien zet het door. Ben opeens zo verkouden
Goedemorgen! Spannend Jacky en Kath1! Hier echt een helse nacht achter de rug Was gister om half 9 naar bed gegaan samen met mijn zoon om de finale van everybody dance now te kijken. Hartstikke gezellig. Rond half 11 kwam mn man erbij liggen en vervolgens gaat ie liggen zeuren of ik wat zachter kan snurken:x Tuurlijk doen we! Ben om 12 uur in het bed van mijn zoon gaan liggen. Maar jemig, ben elk uur wakker geweest! Hij heeft net een nieuw matras en die is blijkbaar te hard voor mijn week wordende heupen. auw! 4x eruit geweest. Wat ook niet meeviel omdat het een hoogslaper is. pfff ben kapot! En dan is de koffie ook nog eens op:x:x:x Ze kunnen maar beter uit mn buurt blijven vandaag denk ik haha.
Oow vreselijk Saabenjelle, misschien vanmiddag nog even slapen? Hier ook een slechte nacht, elk uur wakker! Of om te plassen of door de kramp in mn heup of omdat t te warm was. Knettergek werd ik ervan!
Balen van die slechte nachten! Hier juist een goede nacht.. had ik ff nodig haha. Hebben jullie ook meer slijmverlies als anders? Ik word er gek van.. ik blijf verschonen onderhand.
Hier ook geen slaapproblemen gelukkig. . En ik heb ook veel meer slijmverlies niet fijn.. Fijne dag allemaal
Slijm is hier ook wat meer inderdaad. Mag van de verloskundige alleen niet altijd met inleg kruisje of maandverband lopen. Maar het voelt zo vies anders vind ik.... Hier juist een goede nacht! Voor het eerst weer eens geslapen zonder paracetamol. En nog lekker geslapen ook!
Wat fijn die goede nachten. Dan kun je nog eens heerlijk bijslapen. Hier slecht. Moest veel naar de wc en jongste werd ook huilend wakker.