Ik had vanochtend wat bloed verloren. En ik voelde me ook heel erg rusteloos. Maar nu gaat het weer. Het waren echt maar twee puntjes maar toch. Heb vandaag alweer teveel gedaan merk ik maar ga vanmiddag nog met een hele hoop andere Westerse ouders en kinderen paaseieren zoeken. Morgen de bovenverdieping opruimen, overmorgen beneden, dan nog wat dingen van de lijst en dan ben ik helemaal klaar. Volgende week komt housekeeping heerlijk het huis soppen en dan is het huis ook weer schoon. Kan ik met een gerust hart weg LOL
Maar als je nu 1 of 2 cm hebt, dan is de bevalling wel ingezet al lijkt me. Vandaar dat het blijft rommelen denk ik. Ik voel nog helemaal niks. De baby is hier ook nog niet ingedaald. Dat gebeurt bij mij pas (omdat het de derde is) tijdens de bevalling of iets ervoor.
Oh dat heb ik dan gemist. Ik dacht dat je al op 1 cm zat of was dat iemand anders hier. Sorry, mijn mommy brain functioneert af en toe maar half
Hier ook af en toe steken en buikpijn, langzaam aan heeft de baby ook minder plek, voel mn ribben langzaam beurs worden.... Hier eerder een heeeel rustig gevoel, terwijl ik de afgelopen dagen onrustig was. Chebu, rustig aan doen he!
Warme kruik erop of een hete douche en dan daarna insmeren met spiriflor, geloof dat je t zo schrijft, van vsm. Geloof dat je geen tijgerbalsem mag gebruiken tijdens de zwangerschap, anders is dat wel fijn.
Thx helaas niet in huis en met de paasdagen is er natuurlijk niks open... Ga eens met de kruiken aan de slag.
Dat zou fijn zijn, helaas krijg ik dan het antwoord dat hij het ook wel fijn zou vinden... Gelukkig helpt hij op andere gebieden wel.
Ja lekker warm douchen en idd laten masseren. Ik zeg net tegen ml dat ik wil dat er een bevallingstest moet komen, die je dan vanaf 37 weken kan doen en je vertelt of je binnen 24 uur gaat bevallen Een variant van de zwangerschapstest...hihi.. Ik krijg nu zelf eel kriebels. Net de vlucht tas nog eens nagekeken en wil nog van alles opruimen en klaarleggen in huis. Maar misschien duurt t gewoon nog 3 weken en maak ik me gek voor niks. Pfff..spannend he!! Worden jullie bij je controles nu al eventueel gecheckt op ontsluiting? En vraag je daar dan zelf om of is dat standaard?
Dat is een goed idee Billie!! Hier denk ik bij elk krampje inmiddels " wat is dit?".... Word n beetje gek van t niet weten en je er moeilijk op voor kunnen bereiden, misschien duurt t nog weken maar misschien is het morgen al..
Oow controles, hier nog niks inwendig onderzocht, vroeg me vanmorgen wel af of ze dat gaan doen. Ik zou er niet zo snel zelf om vragen denk ik, behalve na t verliezen van n slijmprop of iets
Inwendig wordt hier wel gedaan maar mijn situatie is even anders. Ver van het ziekenhuis en tweede bevalling heel snel. Ik vind het onaangenaam.
Ik heb er afgelopen dinsdag ook niet zelf om gevraagd. Ze wilde zelf even zeker zijn. Ik ga woensdag bij de controle toch wel aangeven dat het nog steeds rommelt in m'n buik. Dus misschien gaat ze wel weer voelen... Moet eerlijk zeggen dat ze dat van mij best mag doen en dat het dan misschien wat meer op gang komt. Mijn man wil gelukkig wel masseren als ik dat vraag. Maar dan kriebel ik wel af en toe op zijn rug.