het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja ik heb woensdag controle dus ik ga eens voorzichtig polsen wanneer ze dit checken. Misschien dat ik toch dan wat hoor van eventueel iets of juist niets. Dan heb je toch voor mn idee weer iets meer info...want die onzekerheid. Nooit mn sterke punt geweest. En we kijken er ook allemaal naar uit om ons kindje te zien!

Snap dat jouw situatie anders is chebu. En doet het echt zeer of is het gewoon een akward situatie?

Mijn man masseert ook ja. Hij zou het alleen niet uit zichzelf aanbieden :)

2. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Er wordt echt lekker veel geschreven! Gezellig!
    Hier beetje te drukke dag gehad geloof ik.
    Vanmorgen een opruim-kick op de bovenverdieping gehouden. Daarna een eind gelopen met de hond. Was alleen beetje te ver achteraf. Dacht dat ik dat wel zou halen maar ging bijna out op de terugweg haha. Daarna even uurtje geslapen en gegourmet bij schoonmoeder. Lig nu al half uur in bed. Trok het niet meer. Nog even tv kijken en dan lekker slapen.
    Wat betreft ontsluiting, dat hou ik zelf in de gaten. Ivm al die harde buiken al heel vroeg in de zwangerschap. Weet graag waar ik aan toe ben. 1cm ontsluiting is overigens normaal hoor aan het einde van de zwangerschap. Zeker als je al eerder een kind hebt gekregen.

3. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Toucheren? Dat is gewoon een rot gevoel.

4. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Toucheren vind ik hier tijdens de zwangerschap een rot gevoel,met de bevalling vond ik het niet zo'n probleem. Dacht dat ze het tijdens de zwangerschap alleen doen als daar aanleiding voor is of als ze bijv willen kijken of ze evt kunnen strippen.
    Verder hier vandaag rustig aan gedaan, we hebben besloten nu ff geen familie bezoek te doen. Werd me allemaal een beetje teveel en de komende tijd zien we ze toch nog genoeg.

5. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Toucheren is idd niet fijn. Blijkbaar is het bij mij extra lastig omdat de baarmoedermond al helemaal verweekt en naar achter getrokken ligt.
    Hier de rest van mijn slijmprop verloren denk ik. Morgen weer ziekenhuis dus ben benieuwd.

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm misschien dat je in ieder geval wel meer weet als ze je inwendig onderzoeken, ik wacht het wel even af.
    Rustig aan doen Saabenjelle!
    Verstandig Lieke, ff geen bezoek! Hoe gaat het met verhuizen?

Ik lig op de bank, vriend is naar t paasvuur, ik had geen zin om mee te gaan, had geen zin om sociaal te doen en daar te staan.

7. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Blijkbaar hadden ze er bij mij wel reden voor.
    Volgens mij wil het ook niet zeggen dat het altijd wat op gang brengt.
    Tot nu toe bij mij nog niet in ieder geval.

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of misschien verschilt het per verloskundige, ik heb bijvoorbeeld regelmatig een extra echo gehad, maar zonder dat echte reden zeg maar. En dat ze bij de ene vk wel je gewicht bijhouden en bij andere niet.

9. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Verhuizen kunnen we nu nog weinig mee doen, wel inpakken maar we kunnen de dozen niet overal kwijt met een peuter die ze het liefst weer allemaal openmaakt om te kijken wat er in zit.zal woensdag wel beter gaan als we de spullen daar heen kunnen brengen en kunnen gaan schilderen(anderen dan ik dan).
    Doen jullie het ook een beetje rustig aan? We gaan het straks druk genoeg krijgen!

10. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Nou dan merk ik het idd wel bij mn volgende controle! Bedankt voor de reacties.

En dat klinkt idd als een intensieve dag saabenjelle. Ook lastig dat je merkt dat je dat niet even "gewoon" meer kan doen.
    Die opruim en schoonmaakwoede is herkenbaar. Ml moest vandaag opbiechten dat hij regelmatig tot 10 moet tellen om niet helemaal gek te worden van mijn lijstjes en alles wat ik opgeruimd en aan kant wil hebben. Hihi..

Verstandig lieke..hier komen mn schoonouders morgen langs. Die hebben het kamertje nog helemaal niet gezien! Dus dat vind ik wel leuk. Dinsdag komen er nog vriendinnen en hoop nog een keer met de baby van mn vriendinnen te kroelen. Maar dan wel t liefste dat mn man mee kan en kan rijden. Want dat uur i de auto zie ik niet echt meer zitten.

Eerst maar weer eens goed slapen. Wil zo graag goed uitgerust zijn voor de prestatie die ik straks moet leveren, maar als ik mn lijf nu voel denk ik echt...ik ben al kapot na een uur weeën :p

11. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Oh en spannende morgen jacky!

12. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik hoop ook op een goede nachtrust vannacht.
    We zien het wel.

13. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Jackyy!

Oow dan is het fijn als het woensdag is Lieke!

Slaap lekker allemaal! Ik verhuis zo van de bank naar mn bed..

14. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    #1314 Lumiere, 20 apr 2014
    Laatst bewerkt: 20 apr 2014
    Veel geschreven vandaag :). Ik lees wel dat het bij sommigen al behoorlijk aan het rommelen is. Spannend hoor!

Drukke dag hier, wel heel leuk. Vanochtend samen met vriendlief de babykamer muurstickers opgeplakt. Daarna naar een festival in ons dorp geweest, was erg leuk. Op een kruk doorgebracht met spa'tjes, muziek was niet zo hard. Maar wat ben je interessant voor mensen als je zwanger bent zeg! Mensen die je normaal nooit spreekt komen naar je toe om vragen te stellen hahaha. Vogelvrij :p

Het is hier wat rommelen betreft nog steeds helemaal rustig. Geen harde buiken, geen slijmprop, alleen vrolijk bewegende baby. En af en toe een indalingssteek onderin mijn buik. Ik heb zo'n voorgevoel dat ik nog wel 6-7wk doorloop aangezien het nog zo kalm is...
    Iedereen een rustige nacht toegewenst!

15. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik heb Zóóóóó lekker geslapen!

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Fijn Ivystoeter!

Ik heb heel slecht geslapen. En ook heel moe. Gisteren iets teveel gedaan geloof ik. Zzzzzzz

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijzonder he Lumiere, je bent bijna een attractie dan!

Fijn Ivy!

Vervelend Chebu, heb je vandaag wel een rustige dag?

Ik heb wel redelijk geslapen, nog steeds af en toe wat kramp in mn buik, maar wel minder dan gisteren. Misschien dat het toch mn darmen waren of dat het oefenweeen waren of iets, geen idee. Morgenochtend naar de vk, ben benieuwd.

18. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Meiden, jullie kletsen heel wat af!

Lumiere, ja zo'n buik is fascinerend voor iedereen, haha, maar let maar op straks een kinderwagen met een babietje erin ook!!!

Ivystoeter: wat heerlijk! Ik ook, want oma is hier al sinds zaterdag en vanochtend heb ik echt uitgeslapen tot 8:30!!!! En lig er nog in te luieren, hihi

Gerommel: hier ook veel harde buiken, de laatste dagen nemen ze toe en mijn energie af... Vandaag maar weer eens in een lekker warm bad, dat is altijd fijn voor de spanning in mijn buik en pijn in mijn bekken, want ook daar weer wat meer last van nu.

Heb nog wel een todo lijstje, oa.:
    Vluchttas
    Babykamer laatste dingen
    Babykleertjes wassen

Misschien zo eens met mijn moeder wat proberen te doen. Ml heeft een drukke werkweek gehad en mag nog even slapen. Merk wel nu dat ik er steeds meer moeite mee heb dat hij weg moet... Nog een drukke week te gaan en dan heeft hij even wat minder werk gepland gelukkig! (ZZP'er)

Nou ik ga maar eens opstaan, fijne dag iedereen!

19. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Goedemorgen,

hier wel oke geslapen.. wel vaak wakker maar gewoon weer in slaap gevallen. Ik ben geloof ik wel vannochtend een deel van mijn slijmprop verloren.. zal wel niks betekenen.

Ik ben benieuwd wanneer de volgende mei baby geboren gaat worden!! Spannend. Ik heb gezien dat ik mijn vluchttas nog wel wat moet aanvullen...ondanks 2 eerdere kids weet ik het nog steeds niet blijkbaar..

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb zojuist heerlijk 1,5 uur geslapen. Ga zo wat Paasdingen in de tuin verstoppen. Leuk voor de kids.

Mijn vluchttas is een bij elkaar geraapt zootje waar nog wel wat last-minute dingen inmoeten zoals de lader van de telefoon ed.

Deel Deze Pagina