Ik heb verder nog klaar liggen voor in mn tas; Ponskaartje Slippers om mee te douchen of iets Schoon shirt etc voor mn vriend Koekrepen voor vriend of voor mij voor na de bevalling Gaviscon vloeibaar Dik vest voor baby Brillenpoetsdoekjes voor vriend Lippenbalsem Handcreme Flesje water Billie, placebo-effect is ook effect dus maakt niks uit MrsBlossom, fijn dat je even met je man kon overleggen vannacht, scheelt veel! Heb je nu meer rust? Leuk Djoon een fotoshoot! Ik herken je hormonenverhaal, heb liever ook niet dat mn vriend überhaupt ergens heen gaat haha. Jackyy, hopelijk zet het snel door! Dan weet je ook waar je aan toe bent! Hier ook weinig harde buiken gehad, laatste dagen wel wat vaker.
Jackyy, spannend dat het nu toch heel binnenkort gaat gebeuren, maar wel lastig steeds dat heen en weer gereis de hele tijd. Hier nu idd wat meer rust, ook nu geboortetas more or less klaarstaat. Qua inhoud nog aanvullingen: - kleding waar je in wilt bevallen - kleding om in te slapen na bevalling - ipod oid met muziek waar je rustig/blij van wordt - muntstuk voor rolstoel lenen (op site zh staat wel welke)
De abaya moet verplicht in mijn tas voor de terugreis. Was 'm dus al vergeten erin te doen. @Jackyy, spannend. Ik gok dat je woensdag mag blijven. Oh trouwens, volgens mijn eigen berekening ben ik vandaag 37 weken zwanger.
meiden, ik ben ondertussen bevallen van ons tweede zoontje! Hij weegt 3kilo300 en is 49,5 cm. Al die voortekenen van de laatste dagen/week hebben dan toch iets betekend. Gisteren, om 22u30 thuis gekomen en onmiddellijk naar bed gegaan. Ik had weer wat buikpijn, maar dat had ik de laatste dagen -zoals jullie weten- wel vaker. Om 23u30 werd ik half slapend wakker en had ik de indruk dat ik water verloor. In mijn half slaap trok ik me daar niet veel van aan en dommelde onmiddellijk terug in, maar 5 minuten later gebeurde het opnieuw Ik werd me er iets bewuster van... Het gebeurde nogmaals. Hmmm, dit kon geen toeval zijn. Na al die vreemde nachten vertrouwde ik mijn lichaam niet meer en besloot ik om gewoon naar de wc tge gaan. Het zou wel eens een volle blaas kunnen zijn, ik had ten slotte veel gedronken Toen ik terugkwam van de wc en het bed wou inkruipen voelde ik opnieuw wat sijpelen. Ik trok mijn broek uit en bleef verweesd staan. "Zou dit nu???" Ik kon het echt niet geloven. Pas nadat ik voor de tweede keer wat water op de grond had laten sijpelen maakte ik mijn man wakker. Hij was even onzeker als ik, maar toen even later pijnlijke weeen kwamen opzetten hebben we toch maar naar de opvang voor ons eerste kindje gebeld. Duidelijk vruchtwater omdat ik het niet kon tegenhouden. Het sijpelde uit zichzelf uit mijn lichaam. Het had ook een aparte geur. Ik vond het een beetje naar sperma ruiken Uiteindelijk om kwart voor één in het ziekenhuis met 4 cm ontsluiting. Om vier uur bevallen. Een zeer vlotte maar pijnlijke bevalling. Nu ontzettend moe want ik ben er nog niet in geslaagd om een beetje te slapen. De adrenaline heeft de hele dag door mijn lichaam gejaagd en pas nu lijk ik rust te vinden.
oh en voor de vluchttas: ik heb me weer misrekend in de rompertjes. Dag één is nog niet om en ik heb hem al zijn derde romper aangedaan. Eentje ondergeplast en de ander had een ongelukje bij de eerste stoelgangluier Verder heb ik veel gehad aan mijn fles water. Ontzettend veel dorst tijdens de weeen.
Karnijn, gefeliciteerd met je zoontje!! Toch een paaskindje in ons mei-topic Gaat alles goed met je zoon en met jou? Geniet ervan!
Karnijn gefeliciteerd! Alles gaat verder goed begrijp ik? Wauw dat is best een snelle bevalling geweest zeg! Pak je rust goed en lekker genieten meis!
Hoi meiden, leuk topic hebben jullie! Wilde iedereen even heel veel succes wensen de komende tijd!!! Ik ben zelf volgende week (1 mei) uitgerekend van mijn derde kindje en vind het nu toch wel erg spannend worden! @ Karnijn, gefeliciteerd!
Dankjulliewel! alles gaat zeer goed met beide. Tot nu toe is hij rustig en de borstvoeding lijkt te slagen. Ik ben tevreden. Nog wel een onwezenlijk gevoel. Ik lijk het nog niet helemaal te beseffen dat ik een nieuw hummeltje heb om voor te zorgen
Karnijn, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Dat is zeker een vlotte bevalling, en wat fijn dat alles goed gaat met jullie! Lekker genieten
Gefeliciteerd Karnijn! Wat een snelle bevalling zeg! Lekker rustig aan doen nu en genieten met je gezin.
Gefeliciteerd karnijn!! En id idd wel snel qua bevalling, maar wel vervelend dat het zo pijnlijk was. Gelukkig is alles goed met jullie! Flesjes water zitten al in mijn tas ja. En idd winddanser, elk effect is goed! Nou jacky, al 2 cm klinkt wel al ver meteen. Ben benieuwd wat je voor nieuws te horen krijgt, maar snap dat deze spanning ook heel lastig is, en ook jammer dat je nu niet in het kraamhotel kan bevallen. Maar alles voor de veiligheid voor jou en je kindje. Sterkte!
@Karnijn, wauw snelle bevalling! Van harte gefeliciteerd!!!!! @Winddanser, de abaya is een zwart islamitisch gewaad dat je aantrekt als je hier buiten de compound komt. Aangezien ik niet islamitisch ben hoef ik mijn haar niet te bedekken maar de rest van het lichaam wel. Ik ben van mening dat de conceptie een week later was dan de computer, op basis van de metingen van het kind uitspuugd. Mijn eigen datum is vooralsnog 12 mei.