Gefeliciteerd karnijn! Iemand tip watvoor kleding aan te trekken tijdens bevalling? Hoorde een groot shirt, maar ik vind dat zelf helemaal niet fijn om iets aan te hebben wat niet langs me lijf zit. En nog een praktisch dingetje, hoe gaat dat dan na de bevalling als je zo gezegd huid op huid moet liggen? Word je dan gelijk uitgekleed ofzo? Misschien een beetje rare vraag maar vraag me dat af.
Shirt omhoog Pfff hebben jullie het zo op het einde ook zo verschrikkelijk warm? Normaal had ik het nooit zo warm... Maar nu....alsof ik opvliegers heb.
Ik hou sowieso mijn sportbh of voedingsbh aan tijdens de bevalling. En no way dat ze mij gaan uitkleden! Ik schaam me ontzettend voor mijn borsten (cup F, erg slap en als ik lig rollen ze alle kanten op, leuk voor mannelijke verplegers) dus die blijven mooi uit zicht van de buitenwereld. Heb dit in mijn bevalplan beschreven. Als ik bloot lig dan ben ik alleen maar met die borsten bezig, daarom wil ik dat niet. Als beeb er is dan komt hij wel op mijn blote huid, maar MET laken oid over ons heen. Klinkt misschien overdreven, maar ik heb een behoorlijk complex van die borsten. Ik doe misschien nog een spaghettitopje erover, maar dat hangt ook van de warmte en mate van zweten af.
Ik heb twee lange shirts mee. Eentje is vrij hoog aan de bovenkant bji de hals en de ander is wat dieper uitgesneden. Bij die laatste hoeft er dus niet echt iets naar boven, want kan hij daar liggen. En anders gewoon een goedkoop spaghettti topje kopen en dat aantrekken. Zou wel eem donkere kleur doen en geen wit ofzo..misschien niet zo fijn km later terug te zien op de foto's, al die bloedvlekken. En als je je idd niet prettig voelt bij bloot liggen met je borsten dan moet je dat zeker aangeven en dan wordt dat heus gerespecteerd. Alles maar zodat jij je prettig voelt hoor! En jaaa..ik heb het ook zo warm. Gisteren bij mijn ouders stikte ik zowat en ik kon maar niet geloven dat de rest nergens last van had..haha.. Snak s nachts nu ook steeds meer naar frisse lucht en zet elke nacht na een toiletbezoek t raam open
Hier ook warm,vooral snachts,zweet dan best veel. @kleding.Bij de vorige bevalling had ik een ruim nachthempt aan en een bh die ze aan de kant hebben geschoven toen ze Annefleur op mn buik legde want uit ging lastig ivm infuzen.nu zit het zelfde hempt in de tas en blijft de bh uit.hier ook flinke voorgevel maar bloot lig je toch wel ook al krijg je een laken over jou en de baby heen.heb ik persoonlijk geen moeite mee in de verloskamer. Voor ze je naar een andere kamer brengen kan je je shirt toch weer naar beneden doen.
Pfffff wat een nacht. Ik heb van 01.00 tot 05.30 weeën of hele sterke voorweeën gehad pff. Nog gedoucht vannacht daar nam het ook niet echt van af. Uiteindelijk heel ff in slaap gevallen. Maar bij wakker worden nog steeds gevoelige buik en en rug. Als dit blijft toch maar ff het ziekenhuis bellen denk ik.. aangezien ik gisterochtend wel ook de slijmprop verloren ben..
Ohhh houd het maar even in de gaten dan. Als alles goed gaat blijf ik toch thuis. En dan lig ik toch al half bloot dus dan maar shirt omhoog maakt me dan niet meer uit. Hier weer een nacht zonder paracetamol. Maar om nou te zeggen dat ik lekker geslapen heb..... Gisteren hebben we de box op gezet. staat zo gezellig!
Ik zou even bellen Channie! Hoe is het nu? Hier ook last van opvliegers en heb het vooral snachts erg warm! Ik heb een nachthemd en een hempje mee in mn tas om in te bevallen en dan denk ik gewoon hup omhoog als dr baby eruit komt en dan op mn blote borst. Ik heb voor t eerst sinds dagen wel redelijk geslapen, zo naar de vk, ben weer benieuwd.
Hoe is het nu Channie? Hier prima nacht gehad weer eens. Wel mooi, want dan kan ik straks weer een succesvolle werkdag wegtikken. Bijna verlof... Qua kleding: als het lukt om thuis te blijven, trek ik een soort pyjama-kimono van de H&M aan. Die hangt los om je heen en kan ook direct open op het eind. Zoiets, maar dan ouder heb ik: Product Detail | H&M NL
@Karnijn, Gefeliciteerd! @Channie, zou maar even bellen hoor! Tis nog best vroeg toch voor jou? Hier, Gisteren echt zo moe geweest. pfff... Kwam om 7 uur uit bed en ben om 10 uur weer terug gegaan tot half 12. Wat gegeten en om 2 uur lag ik alweer in bed . Die eerste paasdag was duidelijk teveel van het geode haha. Vannacht er maar 1x uit geweest dus voel me vandaag 110x beter dan gisteren. Kom maar op met die bevalling! NU!
Idd echt even bellen channie straks ben je al bezig. Spannend!! Ik trek met bevallen een spaghetti topje aan zonder bh en als de baby bij me ligt dan ligt ze al wel op mijn blote borst
Oow channie hoop dat alles goed gaat!! Ja tijdens de bevalling zal ik het wel warm hebben doenik een topje aan en daarna schijn je het heel koud te hebben toch? Kan het me niet voorstellen want ik lig ook zoo te zweten snachts nu...
Ik heb gebeld, mag om half 12 even komen.. we zullen zien. Er is wel iets gaande want ze doen wel zeer voor voorweeën maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat ik al ga bevallen hoor.. wel is mijn buik enorm gezakt. Maar het voelt niet als indalingsweeën.. pff na 2 kids zou je toch zeggen dat je het allemaal wel weet.. nou niet dus haha.
Spannend channie! Hier best wel een goede nacht gehad, dus dat is fijn. Straks komen er vriendinnen langs en verder lekker een rustig dagje. Bedacht me vannacht opeens dat ik nog geen flesvoeding in huis heb, dus dat ga ik morgen maar halen. Fijne dag allemaal!
Goed dat je even hebt gebeld channie, Hier straks weer controle. Denk dat ik ff vraag om mn urine na te kijken blijf wat last houden van mn onderbuik maar ik weet niet of dat nou is dat haar hoofdje zo tegen mn blaas aan duwt of dat er toch een blaasontsteking is. Miss blossom, moet je nog lang werken? Fijn dat je nog goed kunnen.tot slapen, is hier wel anders. Fijne dag weer vandaag iedereen!