het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

hier een redelijke nacht gehad, paar keer wakker maar viel me reuze mee.
    wel moeilijk in slaap vallen met te veel gedachten in mijn hoofd en bekkenpijn maar wel gelukt.

vanmorgen naar de internist voor intake, schijnt standaard te zijn bij zwangerschapsdiabetes.
    werd gister gebeld door de diabetesconsulente, ze hebben overleg gehad met de internist en gynaecoloog. in dat overleg heeft de gyn aangegeven dat ze zich toch wel zorgen maken om de kleine, hij ligt voor in groei. alleen maandag bij controle werd er juist gezegd dat hij nu op schema lag, maar goed omdat ze zich zorgen maken moet ik nu ipv 1x per week suikers prikken nu om de dag.

@ml. gaat wel goed, bloeddruk was gisteravond weer hoog maar de verpleegkundige dacht aan stress voor vandaag en ik had hem vlak daarvoor verteld dat onze zoon erg van streek was toen we thuis kwamen.
    vanmorgen gaat hij voor de catheterisatie dus dat is wel even spannend. hij krijgt als het goed is gelijk de voorlopige uitslag. als alles goed is en hij goed hersteld dan mag hij misschien vanavond mee naar huis en anders morgen!
    wordt wel tijd vind er niks alleen thuis met zl.

2. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Idd zat van de kwaaltjes (slecht slapen, buikspieren die te veel wijken, maagzuur, kortademig...) Alles niet eens zo erg, maar toch wel aftellen :)

Hier worden de meeste designbeslissingen ook door mij gemaakt (zoals kaartje), maar ik probeer ml wel zo veel mogelijk te betrekken en steeds te checken wat hij wil. Hij zegt dat ik gewoon creatiever met "dat soort dingen" ben, haha. Ook wel weer makkelijk. Morgen ook maar eens proefkaartje aanvragen.

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Goedemorgen iedereen,
    Mamachanthal,beterschap hoop dat opname niet nodig is.

Robijntje suc6 vandaag!

Hier een rustige nacht gehad,maar 2x wakker geweest.wel rare dromen. Verder wel last van mn bekken dus ik doe het rustig aan vandaag.

4. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mogguh ladies:D

@Mrs Blossom oh dat is fijn dat je alles al bijna in huis hebt en zelfs al gewassen..ik loop wat achter vrees ik:$ en gelukkig, ik ben niet de enige waarbij de man meer zeggenschap heeft in het kaartje;) dat is echt zijn ding..met wat kleine sturing van mij uiteraard:p

@Winddanser het heeft in de lucht gezeten, hier van8 ook heel raar gedroomd, en idd zo leuk om die buik heen en weer te zien gaan:D meestal stopt meneertje hiermee zodra ik maar aanstalten maak om te gaan filmen;)

@Mamachantal beterschap en hopelijk is een opname niet nodig!

@Robijntje suc6 vandaag bij de internist en hopelijk mag manlief vandaag lekker mee naar huis.

@Lieke lekker rustig aan doen vandaag!

@hier van8 goed kunnen slapen tot 4u, toen begon er 1 vd katten ineens rond te crossen in het huis met veel kabaal;) ach ja, nog 2 dagen werken en dan is het weer weekend:cool:

5. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Hier weer zo rot geslapen. Begint me beetje op te breken geloof ik.
    's middags kan ik mn ogen niet open houden van vermoeidheid. pfff
    En dan moeten de echte gebroken nachten nog komen hahaha...

6. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    +1 saabenjelle dat wordt nog wat strakjes ;)

7. Lieke1989

Robijntje,is alles vandaag goed gegaan met je man?

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaah neeeee! Hele tekst getypt op mn telefoon, verkeerde knopje en alles weg! Opnieuw dan maar...

Robijntje, hoe is het gegaan?

MamaChantal, hopelijk is opname niet nodig en knap je anel een beetje op!

Lieke, hopelijk hielp een dagje rustig aan doen iets!

Radiogirl, fijn he aftellen tot het weekend!

Saabenjelle, misschien is het slecht slapen maar een paar nachten, heb ik wel eens en dan daarna slaap ik weer beter.

Werken jullie of zijn jullie tbm of al met verlof? Ik werk nog 28 uur per week in de kinderthuiszorg, merk dat ik lichamelijk langzaam aan minder kan en dat het werk meer moeite kost. Ik kijk inmiddels ook wel uit naar mijn verlof over ruim 3 weken. Gelukkig wel zo wat dingen kunnen plannen dat ik minder lange dagen heb en weekenden vrij ben.

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    winddanser, bij welke organisatie werk je?

ik zit al vanaf begin zws ziek thuis. was al ziek nog door overlijden van onze dochter, was op therapeutische basis weer aan het werk.
    tot ik opgenomen werd en daarna niet meer gewerkt.

10. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil ik liever niet online zetten, maar niet bij die grote in Winterswijk;). Organisatie waar ik voor werk heeft ook thuiszorg voor ouderen, allochtonen en is dus breder dan alleen de tak waar ik voor werk.

Mis je het werken MamaChantal of is het goed zoals het is? Omdat je nu wel met een andere reden thuis bent dan door het overlijden van je dochter.

11. Lieke1989

Goedemorgen,
    Hier een goede nachtrust gehad, heerlijk :)
    Dochter had het schijnbaar ook nodig want ze werd pas kwart voor 7 wakker en wilde pas een half uur later opstaan.
    Bekkenpijn is gelukkig een stuk minder vandaag, bedankt voor het vragen winddanser.
    Fijn dat je je uren hebt kunnen aanpassen, dat zal al veel schelen.
    Mamachanthal,hopelijk voel je je al wat beter en Robijntje hopelijk is geen nieuws goed nieuws!
    Fijne dag vandaag iedereen!

12. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je je beter voelt Lieke, goed slapen helpt veel!

Ik ga maar s op zoek naar shirts met korte mouwen die niet te duur zijn.. Maar gezien mn garderobe bestaat uit hempjes en vestjes voornamelijk vrees ik dat t of veel te warm of veel te koud is met de voorspellingen van 16 graden...

13. Lieke1989

H&m heeft een paar leuke shirts en ik kijk vaak bij de sale artikelen van wehkamp,zit vaak ook wat leuks tussen. En als je een miss. Etam outlet in de buurt hebt scheelt dat ook, maar soms is het dan echt zoeken naar iets leuks.

14. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren de h&m gehad, maar dat was weinig soeps, veel beetje oubollig of dan ben je meteen een "moeke"..Oee goeie, hier op t winkelcentrum zit een Miss Etam outlet, daar ga ik zo eens kijken!
    Prenatal hadden ze ook bijna niks! En omdat ik al zover ben in mn zwangerschap wil ik ook geen 30 euro voor n ahirt betalen...

15. Lieke1989

Is h&m zo saai nu?daar zijn meestal nou leuke dingen.

16. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Winddanser dat overkomt mij dus ook regelmatig, een heel stuk bijna klaar hebben en dan net op het verkeerde knopje drukken en poef alles weg:$ Ik werk nog 36 uur (4x9) op kantoor en dat begint nu ook wat zwaarder te worden, tel ook heel hard af naar 4 april, dan begint m'n verlof:)

@Lieke ooh fijn, jij hebt lekker kunnen bijtanken:D

@Zw-shirts vind ook de prijzen voor die dingen veeeels te duur. Heb een paar standaard gescoord bij de H&M voor een paar centen.

@Hier weer lekker rondgespookt van8, dus hopelijk vliegt de dag voorbij en is het weekend;) ga lekker shoppen met mn hubbie in Antwerpen zaterdag en zoals het eruit ziet wrs ook nog wel een terrasje pakken:D

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    winddanser, ooh oké wij hadden namelijk ook thuiszorg voor sonde in te brengen :) heeft mama licious niks? is ook niet heel duur.. of via mp ?

18. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil het je best via PB sturen hoor, maar als ik t zo online zet word ik wel heel herkenbaar en dat wil ik liever niet..

H&M was ik in de winkel en dat was saai haha, maar misschien heb ik ook teveel eisen.. Wil en betaalbaar en leuk en zonder rare teksten maar ook niet saai.. Misschien toch maar ff online kijken, shop eigenlijk nooit online voor kleding.. Maar goed, ik geef mezelf zo n schop onder mn kont om te gaan douchen en aankleden en dan ga ik richting Miss Etam!

19. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gekke vraag; zou het kunnen dat nu de baby ouder/groter is dat ze langer de hik heeft? Eerst voelde ik wel ritmische tikjes maar dat was dan 15 keer ofzo en dan was t klaar en nu steeds wel 40 x ofzo!

20. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ml is weer thuis!! alles is gister goed gegaan en de voorlopige uitslag is dat er niks te zien was.
    volgende week voor controle en dan horen we de echte uitslag.

ik ben thuisblijf moeder. in de zwangerschap van zl veel problemen gehad en daarna pnd. bleek meer aan de hand te zijn dus ik zit nog voorlopig in de wia.

vannacht eindelijk weer wat beter geslapen, mag ook wel had veel pijnklachten gister en gistermiddag en vanmorgen 1x harde buik die wat pijn deed.

Deel Deze Pagina