Fijn dat je man weer thuis is! Kan me voorstellen dat jij door alle stress en hectiek pijn hebt overal, mooi rustig an doen vandaag
Hallo dames, mag hier hier nog meekletsen? M'n oog valt net op dit topic en ik ben zooooo aan het aftellen ik weet helaas al dat het een ks wordt, (waar ik echt enorm de balen van heb), dus dat ons kindje in de tweede week van mei geboren zal worden. Als ie zolang blijft zitten, wat ik voor zijn gezondheid hoop natuurlijk. Heb al een prematuur kindje eens gekregen en ook nu al weer tijden weeenactiviteit (niet effectief gelukkig)en zoveel mogelijk rust
@winddanser denk dat dit idd de hik is, hier soms ook heel vaak van die zachte kriebeltjes met regelmaat waarvan ik vermoed dat het de hik is @Robijntje fijn dat je man weer thuis is. @Maja welkom, lekker he, aftellen @hier besloten lekker vanmiddag vrij te nemen en te gaan relaxen thuis dus jeeeej weekend!
weten jullie of je standaard een groeiecho krijgt? mn buik is afgelopen 2/3 weken niet meer gegroeid en maak me daar wel een beetje zorgen om. over 1,5 week heb ik afspraak staan bij vk
Welkom Maja Bij mijn vk krijg je wel standaard een groei/liggingsecho tussen 30-35 weken. Als je je zorgen maakt zou je het altijd even kunnen vragen! Helaas geen shirtjes gevonden bij Miss Etam,daarna gewoon te moe dus lig op de bank. Wekker gezet voor de zekerheid, moet nog werken straks.
hoe hebben jullie je geboorte kaartje uitgezocht? zit hier nou met 9 kaartjes voor me.. weet al de favorieten van ml, maar ik vind ze niet super. degene die ik leuk vind vind ml niet leuk welk kaartje hebben jullie?
Geboortekaartje Hartjesboom We hebben deze. Heb allerlei proefkaartjes thuis laten komen, kijkt toch anders. En waren het gelukkig snel eens! Als t toch een jongetje blijkt te zijn dan is de kaart er ook in t blauw
Moeilijk kiezen hè, die geboortekaartjes. Robijntje,fijn dat je man weer thuis is,hoe gaat het nu met jou? Hier hebben we een kaartje uitgekozen van greetz en we zijn het eens over de naam! Mocht ondertussen ook wel.verder gaat hier alles goed,dinsdag weer controle en dan over 2 weken de volgende groeiecho. Ben benieuwd want hier groeit de buik op dit moment ook niet hard.
Oja kaartjes.. Daar heb ik nog helemaal niet naar gekeken. Gauw gaan doen Chantal: ik neem aan dat jij onder controle v een gyn ben? Dan is een groei echo met echo met dertig weken wel standaard volgens mij. Ik krijg hem standaard deze en vorige zwangerschappen.
nee.. ben sinds vorige week over naar de vk. vorige week wel echo gehad en toen twijfelde ze of ik wel naar vk kon door de groei. niet over doorgevraagd maar dinsdag vk gebeld of hun er iets over wisten,maar hadden dossier nog niet.
met mij gaat het goed hoor, wel wat meer pijn met opstaan maar dat had ik op het einde ook bij de eerste. krijg veel meer rust en dat kan ik ook merken.
Gelukkig Robijntje dat je de rust weer hebt, Hier trouwens ook pijntjes bij het opstaan, ik denk dat dat komt omdat je minder makkelijk draait in je slaap en dus eigenlijk te lang op een kant ligt.
Ons proefkaartje van Greetz komt vandaag binnen. De kaart zelf weten we zeker, maar papiersoort vind ik lastiger. Vandaag dagje vrij, dus de gisteren gewassen lakentjes enzo strijken en in de kast. Jeetje, die nesteldrang begin ik al wel echt te merken... Hier trouwens ook alleen op indicatie een groeiecho.
Ooee pijn bij opstaan is heel herkenbaar, vooral na lang liggen of zitten! Haha nesteldrang heb ik enigszins last van, t uit zich vooral in ineens willen strijken en spulletjes schikken en herschikken...
Jeeeeej..de meubels zijn vanmorgen geleverd. Heb net zelf de kinderwagen in elkaar gezet, maar heb ruzie met 1 adapter. Die ander zei meteen *klik* en eentje niet...en nu ml dit weekend aan de klus zetten want hoe eerder het in elkaar staat hoe beter Hoe ver zijn jullie met de kamertjes? Kaartje hebben wij ook al. Ik vind het alleen zo moeilijk om een goede tekst te bedenken, iets van een gedichtje of zinnetje..daar zijn we dus nog niet uit. Ik heb een selectie gemaakt van kaartjes die ik leuk vond en daar kon ml dan op reageren maar je hebt zoooooveeeeel keuze! Ik loop bij de gynaecoloog maar heb geen standaard groeiecho, dus idd alleen op medische indicatie. Ik krijg wel standaard elke controle even een echo, dus dat is ook al leuk! Geniet van het mooie lente weekend