Succes lieke! Goeie timing ook zo midden in de verhuizing hier gebeurt echt helemaal niks met mn buik...
Ben vandaag bii vk geweest en afspraak staat dat ze donderdag avond poging tot strippen doen.. spannend!!
Ja inderdaad wat is de gouden tip? ik heb me eigen al min of meer voorbereid op een mooie rij met hechtingen, dan valt het mee... Channie, wel fijn dat je gyn je zo gerust heeft kunnen stellen! scheelt inderdaad vast een heleboel dat je al 2 kindjes hebt. MissFlower, spannend! is er dan ook een soort van garantie dat er dan wat gebeurd? Kijk wat bolletje gekregen heeft! een gehaakt inktvisje, gemaakt door een collega van mijn man (en ex-collega van mij) ze maakt ze ook voor premature baby's in het ziekenhuis, daar schijnen ze rustig van te worden (door de tentakels geloof ik ofzo) maar ik denk dat bolletje er ook heel erg blij mee is!http://i78.photobucket.com/albums/j94/IvysToeter/inktvisje25-4.jpg
Missflower wauw mazzelaar! Hier hadden ze sowieso al aangegeven toen ik nog bij de verloskundige was dat ze niet strippen voor 40 weken.. Hopelijk gaat het ook werken! En uhm je hoe zorg je dat je niet uitscheurt hahaha geen idee! Goed luisteren naar de gyn/vk denk ik en sowieso niet persen voor je 10cm hebt. Nee zonder dollen ik weet het echt niet. Ivystoeter leuk zeg!
@ivystoeter: volgens mij 25% kans dat het doorzet..en moet ook mogelijk zijn maar dat denk ik wel omdat het de derde is @channie: ja had een nieuwe invaller en die was er heel makkelijk in.. wou anders vandaag ook wel doen maar was beter het nog een weekje te geven. Dus vanaf donderdag om de dag strippen mocht het nodig zijn.. hopelijk komt ze lekker eigenwijs komende week al
Fijn hoor missflower! Ik denk dat de gyn niet aan strippen doet.. hij verwacht niet dat ik overtijd ga maar als dat zo is laten ze mij alsnog tot 41 weken doorlopen helaas. Mijn gevoel zegt niet dat ik die 41 weken ga halen maarja ik heb er wel eens vaker naast gezeten..
Gister bij een vriendin geweest die 2 weken geleden is bevallen en die had maar 1 hechting..ook zij gaf aan dat ze goed luisterde naar de instructies tijdens t persen, maar verder dus geen echte tips. Nou idd snel dat strippen miss flower..wie weet heeft t effect Zo pittig lieke..verhuizen en weeën krijgen. Hoop dat je een beetje rust hebt kunnen vinden om je voor te bereiden op de bevalling die misschien nu al achter de rug is Leuk Ivystoeter. Mijn schoonmoeder heeft er 15 gemaakt en richting het erasmus ziekenhuis gestuurd. Dus ken ze idd, erg leuk hoor! En hier gaan ze ook pas strippen vanaf week 40, dus hoef daar niet naar te vragen. Maar ze leiden in vanaf week 41, dus dat scheelt dan weer. Nu lekker weekend. Misschien het laatste weekend samen...
Helaas moet ik ook wachten tot 40 weken voordat ze gaan strippen. Maar ik ga zo naar een muzieknacht van mijn oude dorp. Ik had bij de eerste een paar haarscheurtjes zoals ze die noemen en 4 hechtingen van binnen. En van de tweede geen enkele scheur of hechtingen Nu hopend dat het bij de derde ook zo gaat... maar ik heb lidocaïne zalf echt een wondermiddeltje haha anders ga ik niet plassen na de bevalling... doet zeer
bij de eerste ben ik uitgescheurd ( ze kwam met handje naast hoofd er uit) bij de tweede ben ik ingeknipt omdat ie groot hoofd had dus hoop dit keer een meevaller en ben blij dat ze dus ook niet wachten tot ze vanzelf komt omdat ze al wat groot is
Hier ook bij de eerste alleen een schrammetje en bij de tweede niks! De Vk denkt dat mijn derde zoon wat kleiner uitvalt, dus ik hoop ook dit keer er zonder 'kleerscheuren' vanaf te komen! Bij beide bevallingen ook geen ontlasting gehad, dus dat hoeft helemaal niet hoor! Mijn kindjes waren ook lekker schoongespoeld door de gebroken vliezen, dus ook dat bloederige veel heel erg mee. Vanavond hadden we ff een spannend moment, tussen 18:30 en 20:00 had ik oefenweeën. Werd er serieus een beetje zenuwachtig van. Wel goed, want we hebben gelijk even de volgorde van telefoontjes besproken, en wat mijn man moet doen om het bed klaar te maken voor een eventuele thuisbevalling. Iemand vroeg hoe we dat met de kids gaan doen: We hebben 3 mensen in de buurt, wv 2 op loopafstand, die kunnen komen voor de kinderen. Mijn moeder wordt dan ook gebeld, maar die woont één uur rijden bij ons vandaan. Maar het hangt ook heel erg af van hoe snel het gaat. Bijv. als het midden in de nacht gebeurt en het gaat snel, blijf ik sowieso liever thuis, en slapen de kinderen er wellicht gewoon doorheen. Ik heb op zich 2 ongecompliceerde bevallingen gehad, dus ik durf dat nu wel aan. Strippen: ik wil in principe wachten tot mijn afpsraak van 8 mei, ben dan 1 dag voor mijn uitgerekende datum. En misschien dat we idd zelf proberen iets op te wekken de komende 2 weken. Maar eerlijk gezegd vind ik het moeilijker dit keer dan bij de andere 2 door het gebrek aan energie... Met mijn 2e ben ik op een donderdag (ook 1 dag voor de uitgerekende datum) gestript, en pas zondag bevallen. Kan niet zeggen dat ik een causaal verband voelde, of dat het door het vrijen kwam... Veel verse ananas eten schijnt ook te kunnen helpen, heb ik toen ook gedaan, ga ik ook nu weer doen, je weet maar nooit Nou ik ga maar eens op tijd naar bed, wil eigenlijk heel graag met de kids morgen door het buurtje lopen, kijken of er wat speelgoed en boekjes te scoren zijn voor de kids. Ben alleen bang dat ik het fysiek niet aankan, en dan moet mijn man maar later op de dag met ze gaan... Nou, ik kijk steeds uit naar meer babynieuws, sterkte meiden die bezig zijn! Weltrusten allemaal! oh PS: hier bij beide en nu ook gebruik ik Perineum massageolie van Weleda, om dat gebied soepeler te maken voor de bevalling, maar ook daarvan weet ik niet of er een causaal verband is hoor.
Uitgerekend op: 1 mei - Wendy188 - 1e kindje 1 mei - Sinaasappel - 3e kindje (meisje) 2 mei - Radiogirl80 - 1e kindje (jongen) 2 mei - saabenjelle - 3e kindje (jongen) 4 mei - Lieke1989 - 2e kindje (meisje) 5 mei - aaRoorda - 3 e kindje (jongen) 7 mei - Luna28 - 2e kindje 8 mei - missflower - 3e kindje (meisje) 8 mei - Jackyy - 1e kindje (meisje) 9 mei - Chebu - 3e kindje - meisje 9 mei - Guapetona - 3e kindje (jongen) 10 mei - Cinniz - 2e kindje (jongen) 12 mei - Kathl1 - 1e kindje (jongen) 12 mei - billie85 - 1e kindje (jongen) 17 mei - Ivystoeter - 1e kindje (meisje) 17 mei - Djoon - 1 e kindje 20 mei - Channie - 3e kindje (jongen) 22 mei - Lumiere - 1e kindje (jongen) 23 mei - Samsie - 1e kindje (meisje) 31 mei - Mrs Blossom - 1e kindje (meisje) 31 mei - Joosie - 2 e kindje (jongen) Bevallen: 30-03: Mamachantal - zoon Caylen 21-04: Karnijn - zoon 22-04: robijntje1982 - zoon Gijs 24-04: Winddanser - dochter Sophie
Uitgerekend op: 1 mei - Wendy188 - 1e kindje 1 mei - Sinaasappel - 3e kindje (meisje) 2 mei - Radiogirl80 - 1e kindje (jongen) 2 mei - saabenjelle - 3e kindje (jongen) 4 mei - Lieke1989 - 2e kindje (meisje) 5 mei - aaRoorda - 3 e kindje (jongen) 7 mei - Luna28 - 2e kindje 8 mei - missflower - 3e kindje (meisje) 8 mei - Jackyy - 1e kindje (meisje) 9 mei - Chebu - 3e kindje - meisje 9 mei - Guapetona - 3e kindje (jongen) 10 mei - Cinniz - 2e kindje (jongen) 12 mei - Kathl1 - 1e kindje (jongen) 12 mei - billie85 - 1e kindje (jongen) 17 mei - Ivystoeter - 1e kindje (meisje) 17 mei - Djoon - 1 e kindje 20 mei - Channie - 3e kindje (jongen) 22 mei - Lumiere - 1e kindje (jongen) 23 mei - Samsie - 1e kindje (meisje) 27 mei - Hanneke88 - 2e kindje 31 mei - Mrs Blossom - 1e kindje (meisje) 31 mei - Joosie - 2 e kindje (jongen) Bevallen: 30-03: Mamachantal - zoon Caylen 21-04: Karnijn - zoon 22-04: robijntje1982 - zoon Gijs 24-04: Winddanser - dochter Sophie
Mijn vader is hier momenteel en hij blijft nog tot 28 mei. Dus hij zorgt straks voor de kinderen. Hier verder niks bijzonders. Geen enkel teken. Kind zit nog heerlijk daar binnen.
Goedemorgen, vanacht is Rosalinde geboren om 1.41u.ze is 51cm en ruim 3400 gram(gewicht heb ik ff niet helemaal onthouden) .de bevalling ging voorspoedig en ik heb 1 klein hechtingkje ivm een klein scheurtje. Straks mogen we weer naar huis toe maar nu ligt ze lekker bloot tegen me aan.en Papa is ff naar huis om een beetje te slapen en de grootte zus te halen.
Goedemorgen allemaal! Oh jemig wat een nacht weer Om half 2 werd ik wakker om te plassen, en toen begon zoonlief te reopen dat ie eng gedroomd had. Dus die kwam tussenin. Vervolgens had ik geen ruimte meer. Ben om 2 uur naar zijn kamertje verhuisd. Daar heb ik het matras van het bed getrokken omdat dat vorige keer niet zo'n success was om met die dike buik op de hoogslaper te klimmen. Heb daar op de grond geslapen. Maar heb geloof ik elk uur voorbij zien komen. Ben om kwart voor 6 maar gaan candy crushen. pffff... Nu beneden aan de koffie. Zou toch heerlijk zijn om weer gewoon eens een hele nacht te kunnen slapen.