het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Lieke, snel gegaan zeg!! Van harte gefeliciteerd!!!! Prachtige naam. Geniet van je kraamtijd!

2. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Gefeliciteerd lieke met jullie dochter!!!

3. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Lieke, wauw zo midden in de verhuizing! Van harte gefeliciteerd!
    Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! Nu lekker genieten van je dochter met zo'n prachtige naam! Kan je de kraamtijd in een geboortekliniek oid blijven? Of ga je straks terug naar je oude of nieuwe huis!

Nou geniet ervan in ieder geval!

4. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Lieke gefeliciteerd met jullie dochter! Lekker genieten!

5. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Lieke gefeliciteerd! Mooie naam!

Ik zou zo graag vandaag even over de vrijmarkt lopen hier in het dorp.
    Maar met de fiets erheen is al geen optie meer... Lopend al helemaal niet... En de auto kun je waarschijnlijk niet eens meer kwijt.
    Plus dat ik bang ben dat het teveel word.
    Ben er gewoon een beetje verdrietig van..... Ik wil zo graag...

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Gefeliciteerd lieke!

7. aaRoorda

aaRoorda Actief lid

5 mrt 2013
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieke van harte gefeliciteerd en nu lekker genieten van je kleintje...

Gisteren was de muzieknacht een tegenvaller dus was ik op tijd thuis. Ik had gehoopt dat het de weeën ging opwekken maar nee. De kleine wil er maar niet uit. Misschien vandaag. Bij de vk zijn drie verloskundigen en vandaag is de vk aan het werk die mijn geholpen heeft bij de andere twee dus misschien helpt het om vandaag te beginnen haha

Ik ga als ik mij goed voel even bij ons in ons dorpje naar de vrijmarkt... mijn man gaat naar onze oude dorp vanmiddag.. hamburgers bakken met mijn zwager..:p

8. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik had net even een flink dipje...

Gelukkig mag ons meisje vanaf vandaag thuis geboren worden!

9. Kathl1

Kathl1 Actief lid

10 jan 2014
    224
    0
    0
    Gefeliciteerd Lieke!

Hier rommelt het een beetje, maar vooralsnog nog niet het echte werk helaas. Beweging was gisteren echt super goed, vanmorgen lijkt weer iets minder. Maandag weer aan de ctg en gynaecoloog.

10. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Uitgerekend op:
    1 mei - Wendy188 - 1e kindje
    1 mei - Sinaasappel - 3e kindje (meisje)
    2 mei - Radiogirl80 - 1e kindje (jongen)
    2 mei - saabenjelle - 3e kindje (jongen)
    5 mei - aaRoorda - 3 e kindje (jongen)
    7 mei - Luna28 - 2e kindje
    8 mei - missflower - 3e kindje (meisje)
    8 mei - Jackyy - 1e kindje (meisje)
    9 mei - Chebu - 3e kindje - meisje
    9 mei - Guapetona - 3e kindje (jongen)
    10 mei - Cinniz - 2e kindje (jongen)
    12 mei - Kathl1 - 1e kindje (jongen)
    12 mei - billie85 - 1e kindje (jongen)
    17 mei - Ivystoeter - 1e kindje (meisje)
    17 mei - Djoon - 1 e kindje
    20 mei - Channie - 3e kindje (jongen)
    22 mei - Lumiere - 1e kindje (jongen)
    23 mei - Samsie - 1e kindje (meisje)
    27 mei - Hanneke88 - 2e kindje
    31 mei - Mrs Blossom - 1e kindje (meisje)
    31 mei - Joosie - 2 e kindje (jongen)

Bevallen:
    30-03: Mamachantal - zoon Caylen
    21-04: Karnijn - zoon
    22-04: robijntje1982 - zoon Gijs
    24-04: Winddanser - dochter Sophie
    26-04: Lieke1989 - dochter Rosalinde

11. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Vanavond allemaal aan de verse ananas?

weet je dat ik vannacht ineens serieus de neiging had om manlief wakker te maken voor een 18+ momentje?
    (dat bedacht ik toen ik naar de wc ging om te plassen)
    toen ik weer terug in bed lag dacht ik "neuhhh eigenlijk ook helemaal geen puf voor"
    (en ergens is er dan toch nog een soort van 'angst' of er niet iets mis kan gaan)

12. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Lieke, is inderdaad nog best snel gegaan! Hoop dat jullie snel kunnen genieten in het nieuwe huis..maar met alle hulp die je daar al bij kreeg lukt dat vast wel.

Vervelend van het dipje Ivystoeter....ff doorzetten meid. Het is ook niet altijd makkelijk!
    En jammer van je rondje vrijmarkt ja..maar volgend jaar loop je daar een rondje met je kleintje! Ook een leuk vooruitzicht! ;)

Hier is het ook nog steeds rustig qua voortekenen. Las gisteren nog een artikel dat 48% voor de uitgerekende datum bevalt. Dus als het hier zo doorgaat, dan zit ik bij die andere 52% want dan zijn er al zoveel bevallen voor de uitgerekende datum! ;)
    Maar voorlopig vind ik het best zo hoor. Geniet er nog zo van!

Fijne Koningsdag voor jullie!!

13. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Goedemorgen!

Lieke gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Hopel herstel je voorspoedig en loopt het allemaal soepel met de verhuizing.

Annanas: Hier niet meer brrrr bij de eerste gedaan.. inclusief hart en gadverredamme wat is dat vies. Ik was al niet dol op annanas maar nu lust ik het helemaal niet meer.

Sex wacht ik nog heel ff mee tot dinsdag denk ik.. ik wil niet dat het al eerder gaat rommelen en ik het risico loop dat ik de kleine man niet mee naar huis mag nemen.

Hier werd ik gister opgehaald voor mijn babyshower! Wauw heel leuk en gezellig en druk. Ik kwam om 23.30 thuis en ik was helemaal gesloopt. De hele auto lag vol kado's, schandalig gewoon. We moesten allemaal gekke spelletjes doen, echt lachen. Ik heb net even alle kado's opgeruimd en jeetje de schap op de babykamer staat helemaal vol met flesjes haha.

14. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    @ seks; vanmorgen een poging gedaan. Ging op zich goed, maar had wel heel snel pijn..dat het prikte en brandde enzo..niet leuk! Dus zijn maar weer gestopt. Dat wordt wat straks..datgene wat er uit moet komen is veeeeeeeeeeeel groter dan wat er in gaat..hihi..nee maar ik kan me daar wel eens druk over maken hoor. Dat ik nu al zoveel pijn heb soms en dat dit straks erger is natuurlijk.

Maar als je er geen puf voor hebt hoeft het toch niet! We doorstaan al genoeg! ;)

Leuk die babyshower Channie! Heerlijk toch dat je zo wordt verwend!

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @ivystoeter: waarom probeer je het niet gewoon? Kijk of jullie de auto ergens weg kunnen zetten en als dan niet wil kun je toch gewoon weer gaan.. beweging is juist ook goed. Wij gaan nog wel op pad vandaag

@channie: leuke verrassing zeg! Ik heb ook 1 gehad en toen hebben mijn kinderen mijn buik geschilderd. Was net een paasei

@billie85: 48 % das wel veel. Ik ben nog niet overtijd geweest dus kans is groot dat nu ook niet gebeurd aangezien ik ook nog beetje gestimuleerd word door strippen

16. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Gefeliciteerd Lieke, mooie naam!

Hier weer slechte nacht, heftige ruzie gehad met vriend gi-avond.

17. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    ik zou nu in mijn eentje moeten gaan, want mijn ouders (wonen in dezelfde straat als ons) zijn al heen.
    maar uit ervaring weet ik dat je de auto echt niet kwijt kunt.
    M'n man is werken, dus die kan ook niet mee.

18. djoon

djoon Niet meer actief

@lieke, waaauww gefeliciteerd meis! Super leuke naam jij hebt wel extreem zelfde smaak als ons hahah teminste bijna..;)
    Geniet er lekker van meis!!

@hier vanmorgen licht geschrokken ik stond op en voelde allemaal nattigheid ging zo door me onderbroek langs me been.. Had er buikpijn van(de spanning) dus uiteindelijk toch maar even vk gebeld en kwam gelijk en had een beetje opgevangen.. Maar het was vals alarm het was waarschijnlijk waterige afscheiding..
    Ben vandaag 37weken maar zou het niet erg vinden om nog minimaal 1 week te wachten hoor;)

Verder voel ik nu ook een soort druk oo vagina/schaambot is dat bij meer herkenbaar?

Sabenjelle bah miss vanmiddag ff naar bedje?

19. djoon

djoon Niet meer actief

Ivy ik kijk naar de tv is ook leukk:)

Mmm ik heb ook ananas liggen miss maar is eten.. Maar eigenlijk wil ik dat ons beebje pas in mei komt;) haha

20. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik kijk ook tv ja. En zo weer lekker buiten in t zonnetje zitten.

Dat was dan idd even spannend djoon. Ik denk ook dat t een mei kindje wordt hoor bij ons.

Ja ik vond het ook veel miss flower, maar ja een dag voor de uitgerekende datum is ook eerder ;) dus dan kan je al snel aan de 48% komen.
    We gaan het zien!

Vervelend van de ruzie lumiere. Ondertussen al wel bijgelegd hoop ik?

Deel Deze Pagina