Zo erg Ivystoeter?? Wat vervelend! En je had al een dipje..je bent er een beetje klaar mee he?? Hou vol meid!! Leuk de box Djoon! Hier staat hij al een tijdje..zo kon de hond er goed aan wennen. Dan wordt het ook weer een stuk echter hoor allemaal! Ben benieuwd Chebu wat het plan is voor je!
Heb al 2 dagen enorme spierpijn in m'n rug. Alles doet dan zeer. Zitten, liggen, hangen, staan, lopen dan voel ik m'n rug nog het minste. Maar je moet toch een keer naar bed he.
Goedemiddag, pfff ik ben ziek.. of nouja knap nu weer wat op. Gisteren hele dag zware hoofdpijn snotterig hoesten bah! Ik neem nooit graag paracetamol maar gisteren toch maar gedaan. Vandaag voel ik me alweer iets beter, maar nog wel gammel. Ben benieuwd wie er nu als eerste gaan bevallen! Hopelijk is je bevalling goed gegaan Nimou!
Dames! Dank jullie wel voor de felicitaties Lieke, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Mooie naam en snelle bevalling zeg! Gaat het goed? Hier gaat het goed, gisterennacht was drama, kleine had last van kramp en heeft bijna de hele nacht gehuild, verder echt een voorbeeldige baby! De borstvoeding is op gang aan het komen en we doen t rustig aan. Voel me beter dan verwacht, is me alles mee gevallen. Wbt sex om de bevalling op te wekken; hielp hier niks, haha misschien was ik wel te vroeg/ongeduldig. Er klaar mee zijn; lastig gevoel is dat, helemaal omdat je zit te wachten en weinig anders kan doen. Probeer nog de rust te pakken, bevallen krijg je spierpijn van Uitscheuren, hier dus uitgescheurd door de schouders van dochterlief die niet zo makkelijk kwamen omdat ze erg glibberig was doordat er nog vliezen omheen zaten. Keurig de aanwijzingen van de vk opgevolgd, denk wel dat dat scheelt, maar voorkomen lukt niet altijd. Nog dames aan het bevallen? Het is toch geen mooi weer momenteel
Strippen, begon de verloskundige zelf over bij mn vorige afspraak. Ze doet morgen inwendig onderzoek en als dan blijkt dat ik 2cm ontsluiting heb, kan ze me strippen. Ik ben morgen 39 weken en 3 dagen. 4 dagen verschil maakt ook niet meer uit hoor.
Hallo dames, Suc6 met de laatste loodjes, lees dat niet alles lekker loopt nu. Hier gaat alles goed. Voor de zekerheid vandaag gaan bloedprikken met rosalinde ivm met een beetje geel zien. Gelukkig waren de waardes goed. We zijn nu nog in het oude huis en het verhuizen gaat rondom het kraambed morgen weer door. Dan blijf ik boven terwijl ze beneden bezig zijn. En doen ze de dingen in het andere huis die nodig zijn. En de kraamzorg zorgt tussendoor voor rust. Ik reageer hier wel weer als ik wat meer puf en tijd heb en ga nu genieten van ons gezinnetje hier.
Hier is het wel mooi weer, net lekker nog in de bossen gewandeld met mijn vader. Woensdag komt zijn vriendin aan op Schiphol na 2mnd in Afrika te zijn geweest. Hij vroeg of ik haar mee ga ophalen. Ik denk wel dat ik dat doe als alles rustig is. Wel vlk-kaart mee uiteraard. Ik kan wel steeds thuis blijven zitten vanwege dat indalen en de vliezen die mogelijk breken, maar anderzijds, nu voel ik me nog heel goed, ik zit rustig in de auto waar ik desnoods kan gaan liggen en in NL zijn ziekenhuizen nooit heel ver. Hier in de buurt heb ik ook geen dossier bij de gyn, en als de vliezen woensdag al breken moet de vlk toch overdragen vanwege de termijn. We zullen wel zien. Ben ook benieuwd hoe het met Nimou gaat! Succes morgen Saabenjelle! @Winddanser, dat is minder van de krampjes, maar wel fijn dat het verder goed gaat! Lieke1989, fijn dat de waardes toch goed waren, hoop dat je ondanks de verhuizing toch jullie rust kunnen vinden. We horen het wel van je
Als je je goed voelt waarom niet lumiere. Net de hond uitgelaten. Ik merk toch dat het af en toe wat blijft rommelen bij mij. Vandaag al paar keer gevoel gehad alsof ik ongesteld werd. En neemt met hond uitlaten dus weer. Vaak zit er dan toch ook een harde buik bij. Zou het raar zijn als ik woensdag bij de controle vraag of ze toch misschien even kan voelen of er nu wel wat aan de gang is? Aangezien ik dan al 2 weken last heb van gerommel.
even mijn flatgebouw showen hoor... ben er totaal niet blij mee... ik ben 1.71m dus niet eens heel erg klein. mijn man is ruim 1.85m en die moet zelfs nog een beetje moeite doen om in bed te komen. dus hopelijk blijft bolletje niet nog 5 weken zitten.... let niet op mijn hoofd... ik was moe en had erg last van mijn rug. http://i78.photobucket.com/albums/j94/IvysToeter/2014-04-26222459.jpg http://i78.photobucket.com/albums/j94/IvysToeter/2014-04-26222544.jpg http://i78.photobucket.com/albums/j94/IvysToeter/2014-04-26222551.jpg
Hier heeft manlief ook vandaag die rot klossen eronder gezet. Verschrikkelijk! Ik ben als de doods dat ik straks uit bel val ofzo..
ik heb net een mailtje gestuurd naar het kraambureau.. want ik vind dit (ondanks dat ik weet dat het nodig is) echt belachelijk hoog. zelfs mijn man heeft onderhand een krukje nodig... ik zie het ook niet zitten om straks midden in de nacht uit bed te klimmen (ze zeggen dat het juist makkelijk is zo'n hoog bed/.... nou voor mij niet! ik heb al last van mijn rug en word zo alleen maar erger) en dan uit het wiegje naast ons bed de kleine te pakken, terug te klimmen via het krukje en dan borstvoeding geven om vervolgens weer met kleine uit bed te klimmen (de kleine zal nu een heel stuk lager liggen dan ons) Ik voel me er echt niet prettig bij om zo te slapen.
Dan haal je ze er nog even onder uit totdat je bevallen bent of gaat bevallen.. dan heb je er ''maar'' 10 dagen last van..
Klinkt allemaal bijzonder hoor winddanser. Zal de komende tijd zoekende blijven met sommige situaties voor jullie, maar lijkt me allemaal zo'n bijzondere en fijne ervaring. Vervelend van het uitscheuren..naar dat gedeelte kijk ik zo niet naar uit..haha..maar goed.we gaan het zien. Fijn dat je verder zo kan genieten! En ik zou het a.s. woensdag ook willem vragen bij mn controle hoor Ivystoeter, maar weet ook niet goed of ik het durf. Heb je fotos gezien en zo hoog is het bij ons ook. Kan me voorstellen dat je het niet fijn vindt door je rugpijn. En ik moet straks idd ook uit bed klimmen om met baby en al weer terug op bed te klimmen d.m.v. een opstapje. Begrijp ook wel dat er een minimale werkhoogte moet zijn voor de kraamhulp. En op zich kan je het een week na de hulp weer eronder vandaan halen. Ben benieuwd hoe hun reactie is!
Jemig wat belachelijk hoog! Ik ben 172 dus dat belooft wat! Woensdag gaan ze er hier onder...ik maak me zorgen nu
Ik vind het wel heerlijk die hoogte hoor samsie..het in en uit bed klimmen vond ik pittiger en zwaarder. Maar is voor iedereen verschillend natuurlijkons bed heeft nu een hoogte van 90 cm en ben zelf 1m63