Goedemorgen dames! Vandaag nog precies 8weken. Jeee! @Robijntje, fijn dat het goed is gegaan met je man. Hier: Alweer slecht geslapen. Ben 4 keer wakker geweest van tintelende vingers. Ga vandaaag maar eens polsbeschermers halen. Dat zal wel helpen. Kaartje hebben we uitgezocht en de naam zijn we het inmiddels ook eindelijk over eens geworden. Ik heb aanstaande dinsdag groeiecho en 2 weken later nog een keer. Hier loopt de buik juist voor op schema. Vandaar de groeiecho. Er is ook op suiker geprikt maar dat was gelukkig goed
Ja ik, had gisteren ook opeens een paar keer kramp in mijn pink en lichte kramp in kuiten. Vervelend gevoel, maar nu nergens meer last van gelukkig
Poehe, als ik jullie lees.. Kamertjes klaar, meubels, lakentjes, kaartjes... Bij de vierde ligt het tempo wat lager (en is alles al in huis, behalve het kaartje natuurlijk) Ik moet alleen het wiegje van de vliering laten halen, opfrissen en naast m'n bed hangen. En de kleertjes wassen en een plekje voor zoeken. We hebben nog geen kamertje. Toen mijn derde werd geboren stond er een spic en span kamertje klaar, waar ze pas 15 maanden later in ging slapen.. Deze keer is het wel de planning om de baby korter bij ons te laten slapen, maarja.. Dat was het vorige keer ook Ik wist helemaal niet dat een groei echo op med. Indicatie is. Zit tot m'n oren in het medische gedoe helaas ,met m'n zwangerschappen dus ben me daar blijkbaar niet bewust van
Winddanser: oow hier ook een kindje met de hik voelt gek he Mamachantal, wij hebben kaartje van kaartje2go vond het daar super makkelijk dat je het al helemaal kan maken. Ik had er 1 uitgezocht en vl keurde hem gelijk goed tekstje samen opgezocht
Ik kan vooral niet goed omdraaiennin bed. En mijn beeb ligt vooral aan de rechter kant.. En dan als ik via links wil opstaan dan lukt het gewoon niet doet echt pijn:0 Leuk he billie, wij hebben de meubels binnen kledingkast in elkaar gezet maar zoo lang mee bezig geweest hebbzelf wandplank en kinderwagen in elkaar gezet Vant weekend commode en bedje en dan inruimen alles joepiee zoveel zin in
Hier ook nog geen kamertje klaar hoor maja, en alles moet nog gewassen worden,het enige dat klaarstaat is de duowagen en de maxicosi en die moeten ook nog gepoest worden.de rest staat nog op zolder of is nog in gebruik.Wel al het kaartje uitgekozen maar dat is pas sinds gisteren.
Hier kamertje klaar, kaartje met zelfbedachte tekst klaae, meeste dingen gewassen haha... Ik ben dus ook dingen aan t verzinnen om te doen tijdens verlof Baby neemt steeds meer ruimte in, kan t goed merken inmiddels... En ze lijkt al 2 dagen tegen mn buikwand asn te liggen, beetje beurs voelt t nu..
Natuurlijk Ivystoeter! Ik ben akelig vroeg wakker vandaag, maar hoefde zowaar maar x te plassen en om iets voor 7 dus nog een keer.. Maar goed, mooi nog even liggen in bed.
Ik heb twee uur tijdsverschil met Nederland. Ben dus al een tijdje wakker na een barslechte nacht. Jongste zoon is aan de diarree. Hij was net nachtzindelijk maar nu maar weer een luier om.
Goedemorgen dames. Voor het eerst in tijden een hele nacht geslapen. Half 7 wakker worden is hier uitslapen mijn kleinste spookt al weken lang uren achtereen in de nacht en deze nacht dus niet, heel fijn. Ik ben wel aangestoken door de berichten over kleertjes wassen, kaartjes etc. Ik ga er vandaag mee aan de slag
vraagje, zou 1 dekentje genoeg zijn voor in de kinderwagen? we zullen het dekentje alleen in het begin gebruiken denk ik? en hoeveel lakens ? voor bedje heb ik 2 dekens en 3 lakens.
Gezellig zo, allemaal vroeg wakker MamaChantal, hier vierde de kleine ook een feestje, fanatiek in mn zij geschopt! Sneu dat je zoontje aan de diarree is Chebu! Haha Maja zo werkt dat, krijg je ineens de kriebels en wil je wassen enzo!
Ja denk het wel, in geval van "nood" kun je altijd nog een dekentje pakken die je anders in de wieg of het bedje gebruikt. Lakens geen idee, heb ik nog niet over gedacht, maar denk dat je met 2 een heel eind komt
Hier om 7:00 wakker door kramp auw auw wat is dat toch een akelig gevoel! En wilde ik verder slapen begon de kleine fanatiek de benen te strekken. Nja lig nog wel lekker
Goedemorgen, Hier ook vroeg wakker, dochter was kwart voor 6 wakker, hier ook maar 1 dekentje voor in de wagen en 2 lakentjes, voor op bed 2 dekentjes en een stuk of 6 lakentjes, ik had er nog een paar gekregen. Vandaag word een leuke dag,man en ik naar de kapper en winkelen en Annefleur gaat met opa en oma naar de lammetjes kijken, Fijne dag vandaag iedereen!