het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Voorwerk heb ik al bijna 2,5week.....

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Radiogirl, zegt niks je baby voelen bij je ribbenboog, die van mij drukte daar tijdens de bevalling nog met haar billen/benen tegen aan;)

Pijnlijke heupen; kussen tussen je benen, overdag regelmatig bewegen en niet met je benen over elkaar zitten, kruik erop en helaas werkte het hier allemaal vrij weinig maar gaf wat verlichting.
    Tijdens de bevalling veel last gehad van mn heup tijdens de weeën helaas.

Hopelijk krijgen jullie snel weeën en een baby voor diegene die er klaar mee zijn.

Ik lig een beetje te rusten op bed, de geboortekaartjes zijn binnen en gaan zo op de bus!

3. djoon

djoon Niet meer actief

Jeeh hier net trg van vk en beebje is ingedaald:) toch fijn:)
    Verder hier alles goed

4. djoon

djoon Niet meer actief

Ja wat ik me afvroeg als je bevalt zeg maar zijn de beebs dan nog steeds lekker aant bewegen en wild aant doen of zijn ze heel rustig??

Winddanser, lekker genieten meiss!!

5. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik heb wel eens gehoord dat ze voor een bevalling juist iets rustiger zijn om krachten te sparen?

6. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Hier ook bij vk geweest. (Ik had een invalster trouwens, en dat mens was bloed irritant :p, ) Ondanks dat was bloeddruk op het randje, vrijdag weer terug voor controle. Heb wel echt ff een dipje, ben het helemaal zat. Loop nu een week met 2cm ontsluiting, dus dat zegt ook vrij weinig.
    Nouja, alles bij elkaar zorgt voor de nodige huilbuien de laatste dagen.

7. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Lekker laten gaan die huilbuien.

8. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Hier laatste baby-inkopen gedaan vanmiddag. En even naar de bibliotheek geweest. Ik merk wel dat ik niet alles meer tegelijk moet willen, zit nu even met pijnlijke steken weer in mijn onderbuik. Daaaaaaal maar braaf in kleintje. ;)
    Ik twijfel nog over het aanschaffen van een wipstoeltje. Mijn moeder vond' m onmisbaar, maar als we ook een box hebben waar beeb in kan, is een wipstoeltje dan niet dubbelop, vraag ik me een beetje af. Mijn ouders hadden mijn zusje heel vaak in het wipstoeltje op de eettafel, maar dat lijkt me niet heel veilig, die is vrij glad. Hebben jullie een wipstoeltje?

9. Kathl1

Kathl1 Actief lid

10 jan 2014
    224
    0
    0
    Nou het hoge woord is er uit. Morgen starten ze met inleiden.

Ik wordt om 16u opgenomen, ze starten met een CTG, daarna wordt er een ballon ingebracht en eventueel nog gel. De gynaecoloog hoopt dan woensdagochtend de vliezen te kunnen breken. Ben benieuwd is toch wel erg spannend nu!

Morgen nog even de laatste dingen weg werken en dan kan ik me denk ik wel overgeven aan de inleiding.

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @kathl1: spannend zeg mooi dat het nu duidelijk is

@all: had eerst steeds ongikrampen en nu steeds harde buiken.. word er wel zenuwachtig van straks zet het door

11. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Spannend kathl1

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kath1, spannende dag morgen zeg. Zet m op!

@Missflower, zo dat klinkt wel goed! Wie weet!! Kun je ze klokken?

@Wipstoeltje, ja wij hebben er eentje. Maar ik zet deze nooit op tafel. Dat vind ik gevaarlijk.

13. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Spannend Kath1, heel veel succes morgen!

14. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Spannend kath! Succes!

Hier was het wipstoeltje ook onmisbaar hoor. Daar gaf ik hem eten in en hij zat vaak in zn stoeltje in de box. Heb hem nooit op tafel gezet.

vanmiddag beetje bloederige rommel verloren. Zal wel van het inwendige onderzoek komen. Heb geen krampen ofzo.

Is jullie man ook zo zenuwachtig? Ik word onderhand gek van de mijne;)

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Ik hou ze niet echt bij maar komen toch wel om de zoveel minuten maar ze doen nog geen pijn ofzo

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn man eet deze week de hele week in het restaurant omdat hij hier een grote conferentie heeft georganiseerd. Alleen als ik weeen krijg komt hij naar huis. Oftewel, hij is niet zenuwachtig.

17. djoon

djoon Niet meer actief

Spannend kath1. Succes

18. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Succes Kath1!

Wipstoeltje is een van de weinige dingen die we nog niet hebben, maar ik zie het nut er wel van in apart van de box. Je kindje kan er dan min of meer gezellig bij komen zitten waar je ook bent. Dus zowel het zitten als het mobiele ervan lijkt me zinvol.

19. Kathl1

Kathl1 Actief lid

10 jan 2014
    224
    0
    0
    Bedankt!

Missflower, oe spannend zou je niet gaan timen?

Wipstoeltje hebben wij besloten om niet aan te schaffen omdat onze hond al wat ouder is en de baby dan echt op haar hoogte zit. Je weet nooit dat de kleine straks onverwachts eens met zijn armpje zwaait en ze reageert onverwacht... Misschien dat als de kleine er straks is dat we nog veranderen van mening maar voorlopig willen we het risico niet nemen.

Mijn man was niet zenuwachtig maar nu met de inleiding begint hij hem wel een beetje te knijpen. Ik geloof dat hij het liever onverwacht had gewild.

20. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Hier zo maar eens de ananas aansnijden.
    Seksen durf ik nu niet meer met dat hoge bed....
    En als ik dat wel zou durven dan ben ik bang dat ik halverwege ineens zo'n pijnlijke harde buik krijg en dat hij net op hét moment moet stoppen haha.
    Maar als ik zo'n pijnlijke harde buik krijg dan kan ik me amper nog bewegen en word ik soms helemaal naar van.

Deel Deze Pagina