Meiden ik ga straks even echt uitgebreid reageren, want eindelijk ff wat tijd omdat de kindjes lekker bij oma uit logeren zijn. Vanochtend gelijk begonnen met de woonkamer op te ruimen, morgen laatste klusjes hoop ik endan maar afwachten! Nu nog ff lui, we gaan nu pas eten. Wat een luxe Wipstoel, ik raad je een Beaba-wipstoel aan!!! Die is in hoogte verstelbaar en kan dus ook naast de eettafel staan waar je prima op kan voeden als je kindje nog niet in een kinderstoel kan zitten en bij de bank ook gezellig op je eigen hoogte erbij. Één vd beste babyaankopen die ik ooit gedaan heb. Hij kost wat meer, maar is het echt waard!
Ik heb een wipstoel waar ze eigenlijk direct in kunnen liggen met muziek en trilstand.. Harde buiken nog steeds aanwezig hier.. ben benieuwd en anders is het vast mooi voorwerk voor eventueel strippen
Kathl1: heel veel succes morgen en zet hem op. Ik heb hier een gewone wipstoel maar op de Stokke stoel een babykuipje voor aan tafel. Dus ik denk dat ik de wipper gebruik voor buiten. Missflower: dat klinkt spannend... hopelijk zet het door Bij mij is alles weer rustig. Gisteren was hij zo druk in de buik en vooral bij mijn blaas dat ik dacht vannacht zal het wel doorzetten.. maar niet dus. Heerlijk vandaag verder in de tuin met een hek bezig geweest voor mijn dierweide en wat palen in de grond geboord voor de appelbomen. Zo blijf ik een beetje afgeleid haha
Mijn bib is juist rustiger. Maar is vaker op maandag. Alsof ze weet dat het maandag is hahaha. Ananas was rot volgens mij.... Heb hem wel gesneden, maar wacht even met eten tot m'n man hem kan nakijken.
M'n man heeft gekeken... Hij is inderdaad rot... Morgen dus even terug naar de winkel. Ik mag niet zeuren, want ben 'pas' 37+2
Mm ik hoor dat het wipstoeltje toch wel gebruikt wordt. Wij hebben helaas geen tuin en ook geen balkon, en de box staat pal naast de bank, dus ik denk er nog even over. We denken er ook over om de Stokke meegroeistoel te kopen tegen de tijd dat beeb aan hapjes toe is. Nu nog niet, budget is een aardig eindje op en we willen eigenlijk nog een wasdroger aanschaffen voor hij geboren wordt. Het lijkt hier toch ook wat minder rustig te worden. Sinds 17u heb ik ong 2 harde buiken per uur. Omdat ik er tot 35wk geen een had is het al een vooruitgang haha. Beeb is ook erg rustig vandaag, maar hij was gisteren ook wel extreem druk, zelfs voor zijn doen. Maar ik verwacht eigenlijk dat hij toch nog wel tot 40wk blijft zitten, vraag me niet waarom...gewoon een gevoel denk ik
@lumiere: voor jou is dit dus idd heel wat.. ik ben heel wat harde buiken gewend maar heb ze nu al vanaf 17.00 met pauzes van 10 tot 20 minuten ofzo.. baby is ook erg rustig.. dus hopelijk zet het door vannacht.. straks lekker douchen en op bed
Jaaaa hier nog wakker Pauw&Witteman aan het kijken. Spannend MissFlower, jij bent op een termijn dat het ook gerust door mag zetten vannacht. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Mocht het doorzetten: succes en zet ' m op! Harde buiken hier nog rond de 20-30min en telkens als ik opsta van de bank. Duren niet lang, halve minuut ofzo.
Ik lig in bed maar kan echt absoluut niet slapen. Wil mijn man ook niet wakker maken die moet om kwart voor 6 weer opstaan. Maar voel me zo kut hier door.
Hoi meiden, ik lees soms stiekem mee maar wat rommelt het al bij jullie zeg! Spannend! Ik wil oooookk
Ik kan ook nog niet slapen. Ik had om 20.45 opeens superveel zin in een kop koffie...niet zo slim achteraf wel lekker. Vriend kwam om 22.30 thuis van zijn werk en is nu net naar bed. Ik ben klaarwakker. Wordt weer nachtje Investigation Discovery op de bank vrees ik...
Goedemorgen Ik ben nu klaar wakker met zoals ik het kan vernemen lichte weeën. Ik hoop dat het doorzet. De vk die dolgraag mijn bevalling wil doen heeft vandaag ook nog eens dienst dus ik ben benieuwd.
Ooow spannend aaRoorda! Ik duim voor je! Heb jij nog een beetje kunnen slapen Ivystoeter? En missflower ook als spannend zeg! Mijn duimen draaien en Lumiere hier nog een op jouw termijn ik heb een beetje een dubbel gevoel. Zolang ik ok kan slapen (zoals vannacht voor het eerst in een week!) Kan ik ook nog wel wachten....maar zoals ik me gister voelde kan het me niet snel genoeg gaan Slaap jij nog wel goed?
Hier goed geslapen vannacht met een voedingskussen. Wel veel last van me rug en kramperige benen maar dus geen weeën gehad vannacht.. @aaRoorda: spannend! Zet het al wat door? Gisteravond kwam mijn kleine mannetje weer thuis, hij wou toch graag naar mama en eenmaal thuis mij gelijk knuffelen.. zo heerlijk die onvoorwaardelijk liefde van je kind