het nog 10 weken aftel topic)mei

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 26 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Spannend aaroorda! Hopelijk zet het door!

Uiteindelijk ben ik wel in slaap gevallen na het douchen.
    Maar echt lekker heb ik niet geslapen.
    Kon eigenlijk tot half 8 blijven liggen, maar kreeg weer zo'n last van de spieren in m'n rug.
    Ik ga vanmiddag wel weer naar bed.

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Goedemorgen,

Spannend aaroorda! Hoop dat het doorzet.

Missflower jammer dat het niet heeft doorgezet. Duurt nu vast niet lang meer.

Ivystoeter geen koffie dus meer op de avond haha.

Wipstoeltje: Ik ben voor! Heel handig. Ik heb nu zo een automatische die ook trilt en muziekjes speelt en schommelt. Geen idee hoe die gaat bevallen.

Hier opzich wel oke geslapen.. werd vannacht alleen weer met ontzettend veel pijn in me heup wakker, waardoor ik niet goed om kon draaien en manlief weer wakker werd. Hij is maar weer op de bank gaan liggen. Daarna heb ik nog tot half 7 ''oke'' geslapen.
    Gister ook voor het eerste weer ''gezellig'' gehad met manlief omdat ik nu mag bevallen.. maar uiteraard heeft het niks gedaan haha..

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Wat vervelend channie dat je dan steeds last hebt. Ik herkem het niet. Word wel vaak wakker met een kramperig gevoel in mijn rechterbeen.. ook niet fijn. Ik hoop ook dat het niet lang meer duurt.. wie weet dat het strippen door kan gaan door het voorwerk

4. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Djoon hier is meneertje wat rustiger sinds gisteren, hopelijk stilte voor de storm:p

@Jacky gewoon laten komen die tranen, hier ook erg emo:)

@Kathl1 suc6 vandaag, hopelijk heb je je kleintje snel vast!

@Missflower hopelijk zet het door

@Zenuwen hier is hubbie zooooo onrustig terwijl hij normaliter super relaxt is hihi

@Iyvs hopelijk snel een nwe ananas in huis

@Lumiere & Aaroorda spannend!

@Channie fijn dat jjj een betere nacht hebt gehad

@hier supergoed geslapen, paar keer eventjes wakker geweest omdat ik te lang op 1 kant lag en mn heup dus zeer deed maar zodra ik omdraaide sliep ik alweer:D gisteren uit eten geweest bij restaurant waarna 2 vriendinnen de bevalling begon... baad het niet schaad het vast ook niet:p maar vooralsnog is het nog rustig. Zo nog eventjes naar de kapper.

5. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik heb geen koffie op gisteren hoor channie.

Ik denk dat mensen mij vandaag maar lekker met rust moeten laten als ze niks leuks te zeggen hebben hahaha.

6. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heeft het doorgezet aaRoorda?

Vannacht ultiem ellendig geslapen. Heupen wilden hele nacht niet meewerken en zit nu met beurse botten en paracetemol aan de keukentafel. Gelukkig heb ik dit niet elke nacht, maar vandaag heb ik echt het gevoel van 'kom maar gewoon met 37'. Terwijl ik eigenlijk beetje hoop op juni-kindje :)

Maar, on the bright side: vandaag laatste uurtjes werk! Heb al mooie plannen voor mn verlof, en hoop daar dan ook wel weer tijdje van te kunnen genieten zonder huilende, poepende baby. Heel dubbel.

7. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Goedemorgen!

Weer een nieuwe dag. En nog steeds geen baby...
    de dag begint hier ook erg slecht. Veel te vroeg wakker, als ik van de wc af kom heeft de hond lekker in de keuken zitten poepen:x, vervolgens begint de kat te kotsen. Dus ik gauw de kat opgeraapt om hem naar buiten te gooien, springt de hond voor mn benen om de kots van de kat op te eten en hatsaa! Toen lag ik op de grond. Gelukkig niet op mn buik gevallen. Heb nu wel zere knieën en polsen en bekken:x rothond!
    dit wordt zo'n dag dat je beter maar binnen kan blijven geloof ik.

8. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Succes aaroorda! Hopelijk zet het door

9. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Sorrie ivystoeter vergis ik me met iemand anders hihi

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Oei saabenjelle dat is schrikken. Gelukkig niet op je buik gevallen idd! Wat een begin van een dag pfff dan kun je ze wel even vervloeken he

@mr blossom: wanneer ben je uitgerekend dan?

11. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Succes aaRoorda en Kath1!

Saabenjelle wat rot van je huisdieren, gelukkig ben je niet op je buik gevallen!

Hier toch nog goed geslapen. Wel 2x eruit geweest om te plassen, maar dat zijn we inmiddels gewend. Ben nu net wakker, toch zo'n 6,5u/7u geslapen. Niet slecht dus. Ik word wel vaak wakker van een hongergevoel, wat ook niet overgaat als ik wat eet.
    Harde buiken zijn weg, beeb is weer actief zoals vanouds. Mijn beste vriendin is vandaag 40+2, wordt misschien gestript straks. Spannend...

12. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Dat honger gevoel ken ik ook!
    Alsof ik misselijk ben van de honger... En dan het gevoel heb dat ik continu wat moet eten om het te laten verdwijnen, maar eten helpt niet.
    Dat had ik aan het begin van de zwangerschap ook.

Het plassen in de nacht vind ik niet erg.
    Maar het slecht in slaap komen, slecht slapen dat gaat mij echt opbreken... Nu al...
    Morgen weer controle, toch eens vragen.... Wil eigenlijk toch graag dat ze weer even voelt.
    Maar doet ze het niet dan niet.
    Gisteren dus overdag 3x een harde buik gehad die ook echt pijnlijk was.
    En vannacht tussen 22.30uur en 4.00uur ook 2x zo'n pijnlijke harde buik.

13. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat is er weer lekker veel geschreven!!

@ Kathl1, sterkte vandaag met je inleiding. Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan en je snel kan genieten van jullie baby

@ Saabenjelle, ja die huisdieren af en toe...mijn jonge hond heeft me pas ook laten vallen doordat hij het leuk vond om tussen mijn benen door te rennen...Maar als je dag zo begint...Grrr...

@ Ivystoeter, vervelend van je nachtrust zeg!

@ Lumiere, fijn dat je redelijk goed hebt geslapen!

@ wipstoeltje, hebben wij wel gekocht. Als ik straks bijvoorbeeld in de keuken sta te koken kan hij daar mooi in liggen en er bij zijn. Of buiten bijvoorbeeld.
    Hebben nog geen kinderstoel ofzo, dat komt tegen die tijd wel!
    Ben ook wel benieuwd hoe de hond er op reageert als hij bij zo'n kleintje kan. maar met kleine stapjes laten wennen eraan denk ik. Zoals met alles! ;)

@ zenuwachtige man: die van mij vindt het wel spannend, maar realiseert zich niet dat ik hem nu echt elk moment kan bellen met de mededeling dat het begonnen is. Hij houdt zich meer vast aan de uitgerekende datum en die is 'pas' over 2 weken. Had het nog over sollicitatiegesprekken die hij moet voeren. Waarop ik zei: wie doet ze als jij er niet bent?? Dan staat hij me even wazig aan te kijken van...waar moet ik zijn dan?? haha..
    Hij is er wel mee bezig, maar ook weer niet..schuift het nog een beetje voor zich uit.

@ Floortje: welkom! Voel jij je nog goed deze laatste weken??

@ verjaardag: ik ben vrijdag jarig...maar totaal geen zin om het te vieren. En nu was mijn moeder daar gisteren een beetje beledigd over. Maar heb gewoon geen zin in gedoe. Laat me maar lekker alleen thuis zijn..vermaak me prima en dan te bedenken dat er visite komt..pfff..liefst doe ik ook mijn telefoon uit en reageer ik nergens op.
    Herkenbaar?? Maar ja, ze wil me nog zo graag zwanger zien....stuur wel foto's....hahahaha..ooooh..gemeen he....

@ hier: weer goed geslapen..slaap eigenlijk wel 9 uur per nacht nog steeds. Even wat steekjes, maar niks bijzonders gelukkig. Last van die hand de hele dag door is er helaas nog wel. Hoop zo dat dit snel over is na de bevalling, kon van de week amper een baby even vasthouden! :(
    Morgen weer controle..met hopelijk de moed om te vragen of ze inwendig al wat kunnen voelen...maar als ik daar zit durf ik vast niet meer! haha..

Fijne dag allemaal!!

14. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    @missflower: 31 mei pas.

@moe: hier dus ook. Zelfs middagdutjes helpen niet echt. Ik ben normaal nogal energiek, maar ik heb nu regelmatig dat ik slaapdronken op de bank zit en denk "shit, als het nu begint heb ik simpelweg de energie er niet voor..."

15. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Billie85 mijn man is volgende week vrijdag jarig.
    Wij vieren het ook niet echt.
    Alleen mijn ouders, schoonouders, zijn broertje &vriendin en z'n beste vriend komen even langs.
    Ik wil alleen nog even een code woord afspreken met mijn man dat ik kan zeggen dat iedereen gewoon naar huis gaat.
    Ergens hoop ik dat de kleine meid er voor die tijd al is en we het dus totaal niet vieren... Enkel alleen een klein beetje kraambezoek...

Hoe doen jullie dat trouwens de eerste week?
    Willen jullie helemaal geen visite? Of juist iedereen?
    Hier is het plan om alleen de ouders/schoonouders, opa's/oma's en zijn broer en mijn broer op visite te laten komen als ze willen.
    Maar verder niemand.
    Gewoon even rust die eerste week (behalve dus de kersverse opa's oma's)

16. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Ivystoeter, zo zien wij het ook. Onze ouders vrij snel (hoewel wat mij betreft ook niet per se op dag 1) en daarna de broers en zus van mijn man. Vrienden mogen nog even wachten. Maar dat doen ze ook wel is onze verwachting, omdat de ene helft ver weg woont en de andere helft het allemaal niet zo interesseert. Ik hoop vooral dat de opa's en oma's niet elke dag langskomen, maar dat we dat wat in toom kunnen houden. Andere sociale geplande dingen doen we helemaal niet meer. Agenda is komende maand helemaal afspraakvrij. Heerlijk! Lekker rommelen in huis met muziekje aan :D

17. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Ik wil juist (mits ik mij goed voel) wel redelijk wat kraambezoek hebben de eerste week omdat je dan nog hulp hebt. Maar familie gaat wel voor en moet ook om de andere kids denken dat het hun niet teveel word

18. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Mijn man heeft toch vakantie als de kraamhulp weg is.
    Mijn moeder komt de eerste week sowieso dagelijks langs, die laat onze hond tussen de middag uit.

19. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hier is mijn moeder bij de bevalling. Mijn zusje zal wachten in het ziekenhuis en mijn schoonouders passen op de kleintjes dus die zien we ook gelijk bij thuiskomst. Mijn schoonzusjes kennende komen die dezelfde dag of dag erna ook gelijk even spieken..
    De rest nog geen idee hoe dat gaat lopen..

20. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja dat is ook een optie. Alleen is mijn man gewoon werken die dag en heb ik 's avonds liever niemand dus moet ik het overdag 'alleen' doen. Mmmm..denk er nog even over na.

@ bezoek: ik hoop dat ik zo vol adrenaline en trots zit dat ik hoop dat mijn ouders, schoonouders, zwagers en zus z.s.m. langs kunnen komen (als het ook voor hun uitkomt i.v.m. werk enzo!)
    En vrienden het liefste ook zo snel. Heb dat bij hele goede vrienden ook allemaal gehad, dat we binnen een dag al even mogen komen spieken! Dus het liefste doe ik dat ook als ik me goed voel.
    Mijn ouders en schoonouders zijn niet het type om elke dag of ongevraagd langs te komen. Dus daar hoef ik niet bang voor te zijn.
    Wil in de eerste week ook wel een vrije dag inplannen samen..en voor de rest bereid ik me voor op veel avonden met bezoek en de weekenden. Tot nu toe lijkt t me heel leuk om de baby aan iedereen te showen! Maar misschien kom ik daar straks heel hard van terug en wil ik niemand om me heen! ;)

Deel Deze Pagina