Ik ga ook nog om de 2wk op controle, ik had ook gedacht dat je vanaf 36wk iedere week moest. Zeker omdat beeb niet is ingedaald had ik liever eerder controle gehad, want als dan blijkt dat hij inmiddels wel zo ver is hoef ik niet meteen plat, en voel ik toch iets vrijer in mijn doen en laten buitenshuis. Maar vgl gaat mijn vlk er al van uit dat ik overtijd ga, want ze heeft het steeds over" nog een maandje". Misschien dat ze daarom nog om de 2wk afspreekt. Ze heeft er waarsch gewoon het vertrouwen in dat het goed blijft gaan. Ach ik zie het wel, ik hou er zelf ook wel rekening mee dat het juni word. Wel weer slecht geslapen, van 1.15 tot 4.30 en toen van 7.15 tot 8.30 op de bank bij de tv nog even. Voel me nu wel moe.
spannend hoor kathl1! Billie85, als ik niet al 2,5 week met 'voorwerk' bezig ben dan zou ik inderdaad ook niks vragen. maar ik wil eerlijk gezegd gewoon weten waar ik aan toe ben... of dat het überhaupt al tot iets geleid heeft. ik zei net ook al tegen mijn man (die op het moment trouwens even gratis af te halen is) dat het niet eens zo is dat ik het wachten op ons meisje zat ben... maar dat ik gewoon wil weten of al die last/pijn en dat super slechte slapen eigenlijk al ergens goed voor geweest is.
Lumiere, dat zou ik inderdaad ook hebben. ik moest vanaf vorige week inderdaad ook iedere week op controle. gelukkig hoef ik niet meer gelijk plat te gaan liggen als mijn vliezen breken (al is dat gelijk plat liggen ook een ruim begrip.... breken je vliezen in de albert heijn is het gewoon zaak dat je boodschappen laat staan, naar huis gaat en de verloskundige belt)
Oi oi oi, ik ben met wat naaiwerkjes bezig, maar alles gaat zooooo traag door mn lichaam kronkels waar ik normaal in kan zitten en staan kunnen niet meer of maar heel kort. Al de hele ochtend bezig en heb alleen wat geknipt en gestreken, haha.
Haha je t is uitdagend tegenwoordig he mrs blossom! Ik heb het gister voorelkaar gekregen mijn teennagels zelf te knippen een ligt er bijna af maar toch weet je hoe trots
Hallo, hoe gaat alles hier?hier weinig tijd om bij te lezen en de komende week geen internet ivm verhuizing. Hier gaat alles goed en zitten we nu in het nieuwe huis. Nimou gefeliciteerd! En als ik ergens overheen heb gelezen ook gefeliciteerd! Ik zal binnenkort eens gaan bijlezen maar ga nu weer genieten van mn meiden.
Vlk zei inderdaad dat ik dat liggen niet acuut letterlijk hoefde te nemen. Ik heb op internet verhalen gelezen van meiden die in de stromende regen op straat gingen liggen. Maar mn mijn vriend is wel ongerust als ik, zoals vanochtend, even naar de stad rij om wat spulletjes te kopen. Is ong 20km. Maar ik zie het niet zitten om misschien nog 5wk thuis te zitten. Joepie zojuist telefoon gehad van mijn beste vriendin, ze is vanochtend in 3 uurtjes tijd bevallen van een gezonde dochter en alles gaat heel goed. 1 dag na gestript te zijn met 40+3. En ze klonk alsof ze gewoon even bij de kapper was geweest ipv bevallen van een 8-ponder. Dat geeft hoop haha.
@Billie hihi dat gevoel heb ik ook, ik klets nog mee in een mei-mama groep en met mijn UD van 2 mei ben ik nu al zo'n beetje de hekkensluiter maar ik heb het gevoel dat ik nog eventjes mag hoor, dus ik houd je iig gezelschap @Lumiere zo crea bea met je naamschilderij zeg, hopelijk heb je vandaag meer geluk van de kleur te vinden en wow zo'n bevalling wil ik ook wel @aaroorda he jammer, hopelijk mag je snel beginnen aan het echte werk. @guapetona suc6 vanmiddag met je zoontje in het zkh, en helaas geen tips voor het vochtprobleem @Missflower spannnend hoor, hopelijk zet het strippen het in gang @Channie die klossen hebben hier ook maar kort eronder gestaan, vond mn nachtrust vele malen belangrijker dan wat een kraamhulp ervan gaat zeggen @Ivys suc6 strx met je controle en gewoon vragen hoor @Kathl1 je bent weer wat verder, hopelijk heb je je kleintje nu al vast. @hier lekker rustig dagje, lekker uitgeslapen en niks op de agenda dus bankhangen en wat zp-en denk ik
Wij hebben de klossen er ook onder weg gehaald.. ze zitten er zo onder als het echt nodig is maar lag gewoon niet lekker en rand sneed in mijn been.. @aaRoorda; wel jammer want klonk heel positief. Je lichaam kan je dan zo voor de gek houden.. @radiogirl; hier ook niks op de planning. . Alleen mijm zus komt straks gezellig eten want manlief heeft avonddienst @lumiere: gefeliciteerd met je vriendin. Leuk is dat he al gaat het vast nog meer kriebelen haha.. @lieke: fijn dat het goed gaat.. geniet er lekker van en show je ook een mooie foto of hou je dat lekker prive?
Trouwens in de regen op straat liggen? Dat kan toch niet! Ik ga gewoon naar huis als ze breken en ga dan liggen en bellen.. ik hoop dat het niet nodig is en dat ik morgen hoor dat ze ingedaald zit.
Hallo dames, Hier een eigenlijke april mama, maar inmiddels overtijd. En ik geloof niet dat het vandaag nog gaat gebeuren. Dus ik sluit me vast een beetje bij jullie aan. Ik was de 26e uitgerekend. Gisteren gestript bij 2 cm ontsluiting, maar dat heeft nog niets gebracht. Wellicht vordert de ontsluiting nu verder, wat natuurlijk wel fijn is als het straks echt begint. Klossen. Deze hebben wij er gisteren pas onder gezet met het idee dat het strippen misschien wel wat zou brengen. Ik kan er precies in klimmen, maar jeetje, wat is dat hoog zeg. Verder zie ik dat jullie elkaar héééél goed bijhouden. Dat lukt mij helaas niet, maar ik lees wel mee en post zo af en toe eens een berichtje. Iedereen heel veel succes met de aankomende bevallingen!
Uitgerekend op: 26 april - Lief en Stoer - ? 1 mei - Sinaasappel - 3e kindje (meisje) 2 mei - Radiogirl80 - 1e kindje (jongen) 2 mei - saabenjelle - 3e kindje (jongen) 5 mei - aaRoorda - 3 e kindje (jongen) 7 mei - Luna28 - 2e kindje 8 mei - missflower - 3e kindje (meisje) 8 mei - Jackyy - 1e kindje (meisje) 9 mei - Chebu - 3e kindje - meisje 9 mei - Guapetona - 3e kindje (jongen) 10 mei - Cinniz - 2e kindje (jongen) 10 mei - Floortje27 - ? 12 mei - Kathl1 - 1e kindje (jongen) 12 mei - billie85 - 1e kindje (jongen) 17 mei - Ivystoeter - 1e kindje (meisje) 17 mei - Djoon - 1 e kindje 20 mei - Channie - 3e kindje (jongen) 22 mei - Lumiere - 1e kindje (jongen) 23 mei - Samsie - 1e kindje (meisje) 27 mei - Hanneke88 - 2e kindje 31 mei - Mrs Blossom - 1e kindje (meisje) 31 mei - Joosie - 2 e kindje (jongen) Bevallen: 30-03: Mamachantal - zoon Caylen 21-04: Karnijn - zoon 22-04: robijntje1982 - zoon Gijs 24-04: Winddanser - dochter Sophie 26-04: Lieke1989 - dochter Rosalinde 26-04: Nimou - zoon Nou mijn jongste voelt zich niet lekker, dus die ligt op bed. Ml is dus nu met oudste naar het ZH. Is alleen een vooronderzoek gelukkig, maar baal wel een beetje dat ik nu niet meekan. Nouja, dan maar ff profiteren en ook een dutje doen, ben ook een beetje kapot van het harde werk de laatste dagen....
Leuk dat je nog even aansluit lief of stoer. Alleen jammer dat je al zo veel dagen over tijd bent. Is dit je eerste kindje?? En in de regen gaan liggen?? My god...why?? Haha.. Maar om nu iddd alleen maar thuis te blijven voor de zekerheid is ook teveel van t goede. Mijn controle was weer prima. Bloeddruk goed, en verder geen bijzonderheden. Volgende week dinsdag weer. Of niet. Badmoment was heerlijk. Nu lekker serie kijken en bedenken wat we gaan eten. Beb zoveel zin in slecht en vet eten..haha..pizza..patat..maar de witlof ligt al een tijdje. Ben benieuwd of t bij sommigen van jullie heeft doorgezet met de weeën.
Ik was ook niet van plan om op straat te gaan liggen. Gewoon rustig naar huis lopen, gaan liggen en vlk bellen heeft ze gezegd. Niet tillen oid meer. Onze wipstoeltjesvraag is inmiddels ook opgelost, heb er een gratis gekregen van familie. Welkom Lief of Stoer, ik kan me voorstellen dat je eraan toe bent om te bevallen. Billie85, fijn dat je controle goed was Guapetona, beterschap met je kinderen, neem je rust als het kan, groot gelijk! Hoe zou het met Kath1 zijn?
Welkom lief of stoer! Wel jammer dat je je hier nog bij aan moet sluiten... hier vanmorgen weer wat bloed verloren maar er gebeurt verder niets Ivystoeter, je kan het ook zelf ff checken toch? Hoef je niks te vragen en weet je het meteen.
Welkom Lief&Stoer, hopelijk voor jou een vroege mei baby Fijn dat de controle weer goed was Billie, hopelijk de laatste. Hier ook enorme vreetkicks, bijna net zo erg als in het begin van de zwangerschap. Zat daar slijm bij Saab? Moet hier meteen de vk contacten bij bloedverlies zonder slijm. Zo, bijna mei, laat de beebjes maar komen ;P
hallo dames ik heb lang niet meer mee gekletst vanmorgen zijn mijn vliezen spontaan gebroken ik heb helaas geen weeën dus werd ik naar huis gestuurd als ik binnen 48 uur geen ween krijg word ik vrijdag ingeleid hopelijk beginnen de weeën vandaag nog
Kan iemand mijn uitgerekende datum veranderen naar 5 mei. Lukt niet op de telefoon. Lees later bij maar ik ga mei wel halen denk ik.