@winddanser: mooi dat het zo goed gaat!! En dat de bv lekker loopt. Ik ga dat ook geven. Idd maar goed dat ze dat niet zeiden want dat is idd eng
Goedemorgen allemaal! Aaroorda, gefeliciteerd met je verjaardag! En welkom bij de 30-ers club Nog steeds geen baby hier. Wel nog steeds een beetje bloederig slijmverlies. En sinds vanmorgen zeurend gevoel in mn onderbuik. Kom maar op met die weeen! Zou het niet leuk vinden als de baby op 4 mei komt. Dan ben je jarig en hangen overall de vlaggen halfstok. Maarja, als het gebeurt doe je er niks aan he...
@aaRoorda: gefeliciteerd met je verjaardag @saabenjelle: nee lijkt mij idd ook niet echt fijn.. ik hoop dat ik vanavond gestript kan worden en het helpt. . 2 mei is dan mooie datum
@Winddanser, zo eng zeg. Het is maar goed dat ze dat op dat moment niet zeggen. @aaroorda, gefeliciteerd!! @SaabenJelle, wow dat klinkt verdacht veel naar een bevalling. Hoe is het nu?? Ik zit nu in de wachtkamer voor controle. Nog niks hier. Geen buikpijn, helemaal NIKS. Grrrr. Eens kijken wat de gyn zegt.
Gefeliciteerd aaroorda! Geen bevalling die zich heeft doorgezet? Vier je het nog? Ja miss flower, 2 mei is een mooi datum (mijn verjaardag ) Nou ben benieuwd met welk plan de dokter komt chebu Fijn dat het drinken nu goed gaat winddanser. Fijn dat je zo kan genieten. Knap dat je zelf kan checken saabenjelle. En dat slijmerige verlies kljnkt wel als een start van de bevalling! Jammer dat je je niet lekker voelt jacky. Heeft t doorgezet vannacht? Hier ook alles rustig. Zelf heb ik het gevoel gehad dat dit weekend wel eens wat zou kunnen gebeuren. Maar kan zomaar nog een weekje duren. Maar toen ik gisteren terugfietste van het ziekenhuis dacht ik dat dit wel eens even t laatste fietsritje zou kunnen zijn. Maar ja, blijft speculeren....
Jackyy hopelijk zet het door bij je. Ik ben benieuwd wat de gyn zegt chebu. Moest je nu weer ver met de bus? Winddanser wat fijn dat het zo goed gaat! Ik doe vandaag eens een rustig dagje. Heb tot 8.45uur op bed gelegen. Gisteren voor het slapen al een paracetamol genomen. En m'n man heeft m'n rug ingesmeerd met spier gelei. Heb redelijk geslapen, maar kan altijd beter. Vandaag lekker de hele dag beetje TV kijken en even met de hond weg. Mijn moeder doet m'n pony's vandaag. Vanavond lekker bruine bonen eten.
Dit was de laatste check up in de kliniek op onze compound. De gyn heeft gevoeld aan de cervix en er is goed nieuws, Cervix is helemaal verstreken en heel erg zacht en ze ligt ook ingedaald. Ik moet nog rekenen op een dag of twee/drie hoogstens. Denkt ze.
Dat is goed nieuws! Maar wanneer moet je nou naar het ziekenhuis dan? Ik ga morgen denk ik met ml nog even uit eten bij pannenkoeken huis hier in het dorp. Even samen. En zojuist kregen we de raamsticker binnen met de naam erop.
Goedemorgen Bedankt voor de felicitaties. Ben alweer goed verwend door mijn man en door mijn kinderen. Verder heb ik redelijk goed geslapen, alleen moest ik mijn man om de twee uur wakker maken omdat hij een hersenschudding heeft. Gelukkig voelt hij zich nu een stuk beter. Ik werd wakker en na de wc en zag ik dat ik bloed aan het verliezen ben en ook wat bloederige slijm. Dus heb ik mij heeft warm gedouched en nu hopen op weeën. Verder doe ik niks bijzonders op mijn verjaardag, van zomer geven we een bbq. Winddanser gelukkig is Lles goed gegaan en mooi dat je bv goed loopt. Ik ben ook van plan om bv te geven. Bij de eerste kwam het niet goed op gang en bij de tweede heb ik kv gegeven en nu toch weer proberen. Laatste keer. Chebu dat klinkt goed. Even afwachten Fijne dag toegewenst
Als ik nog niet bevallen ben moet ik dinsdag as weer naar het ziekenhuis in Jeddah. Ik ben zojuist officieel over gedragen van de kliniek op onze compound naar het ziekenhuis in Jeddah. Plakse met de sticker Is alles nu af?
Goedemorgen, Aaroorda Gefeliciteerd met je verjaardag! Missflower, hier ook vanaf vorige week veel slijmverlies. Saabenjelle hopelijk komt ukkie snel! Zijn wel goede voortekenen! Billy hopelijk komt je gevoel uit. Zou leuk zijn toch haha. Ivystoeter geniet van je dag vandaag. Lekker hoor dat mams je even helpt met de pony's. Chebu spannend!!! En nu dan? Als je dan weeën krijgt gelijk op de bus stappen? Hier heb ik goed geslapen! Gister gezellig geweest met manlief, heeft niks gedaan voor de weeën ofzo maar heb er wel lekker op geslapen hahaha. Manlief roept als de hele zwangerschap dat beeb eind april begin mei zou komen.. nou zijn gevoel zat toch echt niet goed haha. Ik zeg nog steeds 15 mei. Baby vind het gewoon nog fijn in mijn buik blijkbaar.. en geef hem eens ongelijk.. het is nog zo vroeg eigenlijk.
@aaroorda hieperdepiep hoera, wellicht krijg jij vandaag wel een heel mooi bday kadootje @saab spannend hopelijk is het al aan het doorzetten @Billie hopelijk laat jouw gevoel je niet in de steek, ik was ervan overtuigd de 40wkn niet te gaan halen @Ivys lekker relaxen vandaag en wellicht zijn de bruine bonen het powerfood om de kleine eruit te krijgen @Chebu laatste loodjes voor jou hopelijk @Channie fijn dat je een goede nacht hebt gehad Hier net naar de vk geweest en goed nieuws hij is EINDELIJK ingedaald bmm was nog niet verstreken dus ze kon nog niet strippen, volgende afspraak is woe en anders nog een keer volgende wk vrijdag. Mocht hij er dan nog niet zijn de maandag erop bij 41+3 naar de gyn voor ctg en bespreking inleiding.
Hee aaroorda, verlies jij ook 'rommel'? Spannend hoor op je verjaardag! Heb hier geregeld dat mijn jongste (hij is 6) vanmiddag even bij oma mag spelen. En mn oudste (zij is 12) gaat nog even met een vriendin naar de kermis. Kan ik even slapen, of in bad ofzo. Komt nog steeds rommel uit, maar heb geen krampen ofzo. zucht... Verder zit ik lekker nog steeds in mn pyama en ben niet van plan om die nog uit te trekken vandaag. Wil even lekker niksen heel de dag. Al is een bevalling ook goed
Ik verlies wel ook meer slijm. Maar geen klonten of zo. Schoonmoeder vroeg gisteren wat we nog nodig hebben... Zodat ze tegen die tijd een kraam cadeau kunnen kopen. Maar we hebben eigenlijk alles... hebben jullie nog ideetjes?
@chebu: oeh wat spannend zeg! Als ik vanavond niet gestript kan worden vraag ik wel of ze even willen kijken hoe het er voor staat.. zoooo spannend
aaRoorda, Gefeliciteerd! Winddanser, fijn dat alles goed gaat! Bulma, heeft het al een beetje doorgezet? Hier niet doorgezet vanacht, voel me niet lekker dus doe lekker rustig aan vandaag. Thee'tje en fruit op de bank in pyama
Nee met de ambulance en de zwaailichten Fijn dat je goed geslapen hebt. Ik heb ook prima geslapen en zit boordevol energie nu. Even nog de laatste dingen regelen. Nog een paar wassen draaien. Vanmiddag nog even zwemmen etc. Ik ben gek