Volgens mij helpt het niet tegen een zebravelletje. Is wel leuk voor je partner. Zo wordt hij ook meer betrokken bij de zwangerschap.
Ik maar smeren...en smeren..en smeren...om vervolgens in week 20 striae aan de onderkant van de borsten en in week 39 over mijn buik te krijgen. Aan de andere kant was het zonder smeren anders misschien eerder en erger geweest....
ik heb vanaf het begin af aan gesmeerd elke dag, en tot aan week 39 ging het goed, en toen kreeg ik toch iets strepen nou ja het is niet anders.
Als je in mijn album kijkt naar de foto in mijn ondergoed. Dan zie je het ook op mijn bovenbenen(billen). Had ze toch redelijk ingesmeerd. Kreeg het ergens aan het eind toen. Alweer bijna 9 jaar geleden.
Smeren jullie alleen, of doen jullie bindweefselmassage? Zoals ik het begrepen het, ontstaan de landkaarten omdat het bindweefsel scheurt. Ik doe nu elke avond bindweefselmassage op mn buik en bovenbenen. Doet wel zeer, maar ik hoop dat het werkt..
ik vind de bbbb-creme van vsm trouwens heel naar spul, nu heb ik buik creme van Kruidvat, die vind ik veel fijner
Ik die een hele bindweefselmassage, ben ook zo 30 min bezig met alleen mn buik, en de baby slaapt er dan zalig van! Alleen smeren heeft geen nut.