Ik ben op zoek naar een goede matrasbeschermer voor mijn dochter. Het liefst niet zo'n plastic beschermer die kraakt bij het omdraaien enzo. Iemand tips?
Wij hebben voor onze uk een matrasbeschermer van de ikea op basis van lyocell en katoen. (Volgens mij heet het kungsmynta)Uk heeft het heel snel warm en deze zou meer ademen, tot nu toe lijkt het te werken.
Voor het peuterbedje die van de Ikea, voor de normale bedden die van de Action. Werkt prima en ze kraken niet.
Ben je op zoek naar een matrasbeschermer of een waterdichte molton?(aangezien het meerendeel hier het volgens mij over waterdichte molton heeft?) Ik heb mattasbeschermers van de Ikea, die met om alle 4 de hoeken een elastiek dat hij op zn plek blijft, heel fijn ding. http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/30299145/ En ik heb een waterdichte molton, ook van de Ikea voor Mn eigen bed, kraakt niet, maar door het waterdichte ademt het ook niet en daar hou ik echt niet van... word zo klammig
Ängsvide van de IKEA. Dochter heeft nu 2x een ongelukje gehad 's nachts. Ideaal ding. Matras blijft prima droog.