En maar wachten op mijn menstruatie (Mopperdemopper). Al heb ik het liever na dit warm weer, maar wel graag voor mijn vakantie
buhhh dames, das balen zeg!!! Ik ben stiekem wel eens jaloers op mensen die zo'n regelmatige cyclus hebben, dat ze er de klok op gelijk kunnen zetten! Toen ik gestopt was met de pil had ik een cyclus tussen de 35 en de 42 dagen :x toen ik zwanger raakte had ik pas op dag 45 mijn eisprong... Ik ben heel benieuwd hoe mijn cyclus gaat worden als mijn mirena eruit is.. heeft iemand van jullie daar ervaring mee?
Mijn cyclus is ook niet superregelmatig. Maar gemiddeld wel tussen 30 en 35 dagen. Ben nu een jaar ofzo van de pil af. En deze warmte.. tja.. momenteel gaat t wel
:x haat aan onregelmatige cycli / cyclussen / cycla / cyclo/... (whaterver..jullie weten wat ik bedoel hehe) toen ik voor het eerst stopte met de pil ben ik eens ovu testen gaan gebruiken om te checken of ik uberhaupt wel een eisprong had.. Ik was echt verbaasd dat hij op een dag positief werd! haha meeeeennn dag 54 is lang...
Ik wilde weer met temperaturen beginnen maar dat moet ik toch eerst ongesteld gaan worden en ik twijfel er een beetje over, omdat je altijd op hetzelfde moment moet temperaturen. En dan moet ik mijn vroege dienst pakken en die is heel vroeg...
Lieve dames, hebben jullie ook last van jaloezie? Ik wel en ik vind het niet zo mooi van mezelf, vooral niet omdat ik al twee gezonde kindjes heb, maar toch steekt het soms... Vooral als ik een kennis van mij zie: we waren samen zwanger van de eerste twee, maar nu is zij wel zwanger van de derde en ik niet. Sowieso lijkt alles bij haar veel makkelijker te gaan; werk en gezin combineren, zwanger zijn, bevallen, carrière maken, genoeg geld hebben, 100x per jaar op vakantie gaan... Je hoort het al; ik ben een jaloerse draak. Eigenlijk vooral wat deze persoon aangaat, maar ik merk ook dat ik in speeltuinen e.d. vaak kijk hoeveel kinderen iemand heeft en krijg dan een naar gevoel in mijn buik als ze er meer dan twee hebben, want dat wil ik ook! Ik vind dit zo'n nare kant van mezelf. Als ik het uit kon zetten had ik dat gedaan
Ik snap het wel Gruffalo.. Er zijn altijd anderen waarbij alles makkelijker lijkt te gaan. Misschien lijkt het maar zo? Van mezelf merk ik dat het wachten op zwanger worden ook nare kanten in me opbrengt. Wij zijn nu al 3 jaar bezig, 2 miskramen. Nu 2e maand Clomid, eerste maand had ik teveel eitjes (4) en toen mochten we niet. Vandaag gehoord dat ik 2 eitjes heb (en misschien een 3e maar die was nog aan de kleine kant) en groen licht hebben. Maar nu moet ik wachten op de eisprong, kan nog wel een week duren. Duuuuurt lang! En ondertussen zijn heel veel (ex)collega's bevallen en buren enzo.. Ik gun het mezelf gewoon zo erg
Heel herkenbaar! Probeer je zelf niet te veel kwalijk te nemen! Ik ben zelf bijvoorbeeld heel jaloers als ik opa's en oma's met hun kleinkinderen in bijv de speeltuin zie. Ik heb al jaren geen ouders meer en daar kan ik dan soms best een soort jaloers van worden, ondanks ik het de ander wel heel erg gun hoor.
Oh my God... Sorry sorry, jullie hebben pas echte redenen om jaloers te zijn. Ik vind het wel erg lief dat jullie je desondanks in mij kunnen verplaatsen NicoleAM en Willemijntje19. Maar als ik jullie redenen om jaloers te zijn lees, denk ik wel; waar zit ik nou moeilijk over te doen. Ik schaam me een beetje dat ik dit hardop 'gezegd' heb. Dikke knuffel voor jullie, dat zijn niet makkelijke dingen...
Ik snap het ook wel hoor, ik heb nu vooral dat ik het niet tof vind dat mensen in de buurt zwanger worden, dan denk ik, ik wacht al langer tot ik mag!! Ik had zelfs gedroomd dat mijn schoonzusje zwanger was en ik was zooo over de zeik :') (maareh, vandaag al goed nieuws gehad mbt werk dus...)
Ik heb er geen last meer van, maar ik snap het wel. Het lijkt allemaal veel mooier bij anderen, maar ik weet inmiddels dat schijn bedriegd.
Heel vermoeiend en verdrietig lijkt mij, maar jouw tijd komt nog wel (hopelijk heel snel)... dikke knuffel, 3 jaar is niet niets zeg, pffff
Je hoeft zeker geen excuses aan te bieden hoor Gruffalo. Mijn tijd komt nog wel, hopelijk deze maand 😁 En we zijn hier toch allemaal om te luchten!