Eindelijk is de endometriose een beetje rustig... ik heb al meer dan een week geen pijn gehad en ik ga ook even de pil doorslikken, even wat rust. Ik merk dat ik daar echt aan toe ben. Ik word weer een beetje mens!!
Hahaha, dramaqueens 4 life Ik ben nu mega ongesteld maar natuurlijk ben ik ook zwanger Heb nog wel het gevoel (derde kindje NU!!!) maar de stem in mijn hoofd (eentje daarvan dan is ook wat sterker geworden; nog even niet! Ik kijk nu uit naar de zomervakantie. Rond die tijd is mijn man ongeveer klaar met zijn studie en wordt het voor ons ook weer een stuk rustiger. Misschien wordt het dan alsnog 2018 voordat we beginnen, maar ook daar heb ik vrede mee. Al duurt dat nog wel heeel lang zeg! Nou ja, beter zo denk ik. Als we wat meer tijd en geld hebben, kan ik veel meer van die derde genieten denk ik. Ik heb bij beide zwangerschappen bekkeninstabiliteit gehad en was daardoor weinig mobiel en heeeel moe. Als de jongste ook de ochtenden naar school gaat, kan ik tenminste even uitrusten. Dat lijkt me heerlijk! En in de tussentijd lekker fantaseren over een 'per ongeluk'zwangerschap
Haha.. sorry we blijven de dramaqueens. Het erge is dat mijn vriend ook vaak zeg als ik bijv. aan geef buikpijn te hebben. Je bent gewoon zwanger (dat is dan een grapje ofzo). Maar vervolgens denk ik ook weer misschien is echt zo. De pil werkte ook nog niet helemaal, maar dat gaat nu volgens mij wat beter.. Fijn dat je het op deze manier een plaatje kan geven en fantaseren mag altijd.. Ik heb er ook wat meer rust in gekregen. Ik ben alleen wel zenuwachtig en al een paar dagen een beetje gestrest voor Amsterdam. Ik hoop zo dat ze me gaan helpen en niet zeggen dat het niet kan ofzo. Ik ben daarin al een paar keer teleurgesteld en daarom zit de angst daar, dus hopelijk voel ik me na dinsdag weer wat beter.
Ik had trouwens zoiets liefs net. Een buurvrouwtje van een paar huizen verder op kwam net aan de deur. Ze wilde even weten hoe het met me ging. Ze had me al even niet gezien en de laatste keer dat ze me zag vond ze me er heel slecht uit zien. Super lief toch?? Buurvrouwtje is trouwens 87jaar..
Wat een lieve buurvrouw Roseline 1548 het is toch leuk Om mee te blijven kletsen ik heb er in ieder geval geen problemen mee Het is wel wat stiller hier. Ik ben de laatste tijd nogal druk heb weer zieke kids(wanneer komt de lente misschien dat we dan van die rot virussen af zijn) dus t was een beetje druk hier
Haha sorry voor de rust dames. Ik zit ook regelmatig in een nod-topic, vind het ook een beetje lullig om over wachtbankjes etc te posten hier. Net als 1548. Maar andersom vind ik het onzin dat je hier niet post 1548, ik hoor graag van je Maareh mijn eisprong kwam maar niet sinds eind vorige week, ik al helemaal van de wap (ben normaal echt superregelmatig, alleen laat in geval van heftige heftige stress. Bleek ik gister dus keihard de griep te krijgen. Wtf de griep, dat heb ik 6 jaar niet gehad. Maar goed, kan met koorts dus totaal niet checken of de eisprong nou inderdaad nog net voor de griep heeft plaatsgevonden of dat ie nog komt. En ik heb nu sowieso geen zin meer in seks, ik heb niet eens zin in eten. Dus dit zal wel een maand verloren zijn grmpf. @Roseline: Bijna tijd voor de afspraak, ik hoop dat er iets duidelijks uitkomt. Wel fijn dat je lijf met de pil weer tot rust komt! Alleen een technisch probleem voor het zwanger worden straks, maar hopelijk komt daar een oplossing voor.
Dat is volgens mij zo handig in Belgie, daar gaan ze ipv naar de peuterspeelzaal al naar school. Gewoon elke dag een ochtend! Ideaal... mochten ze van mij hier ook wel invoeren. Bewaren
Beterschap Leraje! En je wachtbankje wil ik ook wel weten En idd 1548... gewoon posten hoor! Hoe ver ben je nu? Ah wat lief van je buurvrouw Roseline! En spannend zeg bijna je afspraak. Snap dat v alles door je hoofd gaat. Hoop dat het allemaal postitief is en dat je straks gewoon kan beginnen!
@ Leraje, beterschap meid en balen van je verloren maand.. Het zit me inderdaad een beetje hoog. Door een klein dingetje helemaal over de rooien. Ik gooi het maar op hormonen.. pfff. Gelukkig is het bijna dinsdag. Ik hoop dat daar de onrust vandaan komt..
Haaai dames, Hoe gaat het allemaal met jullie? Tijdje weg geweest maar ik ben er weer, heb niet alles mee gelezen maar wel in grove lijnen. Hier nog steeds de wens voor een 3e Man gaat helaas niet overstag, wel gestopt met de pil om de hormoonhuishouding weer normaal te krijgen. (had steeds tussentijdse bloedingen) ik denk door de stress. Ik heb het idee dat ik wat rustiger ben geworden maar ik denk nog steeds dagelijks aan een baby.
Hee meiden, Sorry dat ik tijd niet gereageerd heb. Was ontzettend druk met de dagen voor ons geregistreerd partnerschap. We hebben een fantastische dag gehad de 16e en ik verwacht de foto's vanavond We hebben beide geloftes geschreven, ik heb een mooie ketting gekregen (oneindige knoop) van mijn vriend (oeps partner/man ) en ik heb hem het boekje gegeven dat ik zelf gemaakt had. Het was een geweldig fijne dag en ik ben helemaal in de wolken voelt zo goed! Over 10 dagen begin ik met de vitamines en ben ik weer een stapje dichterbij we hebben nu aan aantal mensen verteld dat we binnenkort gaan beginnen en de reacties zijn zo leuk We hebben laatst een keuken besteld en een bank besteld voor nieuwe huis en kennis van ons gevraagd om tvkast te gaan ontwerpen en maken. Spannende dingen allemaal maar super veel zin in ! Afvallen gaat lastig heb er nu 8 kilo af maar het stopt nu en dat betekent hard aan de bak met sporten.. moeilijk..
Fijn weer wat van jullie te horen... @ Lizme, gefeliciteerd. Mooi dat het een fijne dag is geweest. Ik ben vreselijk emotioneel momenteel. Ik word er een beetje gek van... pfff (ik denk gelijk weer, zou ik zwanger zijn.. haha). Ik denk eerlijk gezegd dat de pil hier misschien wel de oorzaak van is, maar ik kon er online niets duidelijk over vinden.
Gefeliciteerd Lizme! Klinkt als een een hele mooie dag! @Roseline... kan misschien wel door de pil komen. Of de spanning? Ik had de afgelopen drie dagen iedere ochtend een menstruatie achtig gevoel. Zo van poeh moet echt ongesteld worden! Maar ben het net geweest? Zit nu op cd 11 ofzo en eisprong verwacht ik tussen cd 20-22... Gister ineens ook wat misselijk ook bij vieze geuren. En wat slap gevoel, trillerig. Ik dacht zou ik dan toch zwanger zijn? Dat het een late innesteling is geweest. Neee natuurlijk niet ei! Kan niet! Maar dan toch dat stemmetje in je hoofd hebben.... Zo irritant!!
@ mar18, raar hé dat vrouwenlijf van ons? Ik zit ook echt totaal niet lekker in mijn vel, vooral geestelijk is echt vreselijk. Ik ben emotionele ellende op het moment. Daarnaast heb ik hoofdpijn en ben ik misselijk en begin ik weer licht te bloeden door de pil heen.. ik snap er niets van. En een zwangerschap kan echt niet.
Goedemorgen meiden, Wat reageren jullie lief.. Liz gefeliciteerd met jullie geregistreerd partnerschap!! Wat leuk dat jullie zo open zijn over jullie kinderwens, hopelijk is het gauw raak. Heeft er iemand nog iets van Lill gehoord? Hoelaat heb je morgen je afspraak Roseline? Gebruik je ovulatietesten Mar18? Anders is het misschien wel het groeien van je eitjes wat je voelt? Ik had in december volgens mij al een positieve ovulatietest op dag 12. Iedereen thuis weer opgeknapt Suus? Hier blijven we ook maar snotteren.. Aaah jammer Leraje! Ben je ondertussen wel weer wat opgeknapt? Gruffalo heeft je man nog opmerkingen gemaakt over een 3e? Hier gaat het zijn gangetje. Ontzettend moe en misselijk. De bezetting op werk is momenteel ka-uu-tee dus ik werk 5 dagen, dat begint nu wel zwaar te worden. s'avonds val ik rond 19.30 - 20.00 uur in slaap . Ik weet niet precies hoelang ik zwanger ben maar ergens tussen de 5 en 6 weken zal het zijn. 2 maart hebben we de 1e echo, nog 1,5 week geduld! Xx
Hoi lieverds! Sorry van mijn radio-stilte, heb het een beetje druk gehad Gefeliciteerd Liz!! Rosaline wat super fijn dat je zowat pijn-vrij bent!! Feestjeeee!! Ik duim morgen voor je dat je een goed gesprek zult hebben en dat er een plan van aanpak o.i.d. gemaakt kan worden! Mar oh wat vervelend wat als je een ovulatietest doet? kijken of je ei eraan komt? kan idd zijn van het groeien.. hormonen doen rare dingen.. @hier Ik heb een off day.. ofja days.. gisteren was ik jarig (30 geworden) en het is me zo tegen gevallen Heb me helemaal niet jarig gevoeld en als ik er zo ove denk, vind ik het stom van mezelf dat ik me dit zo aantrek.. pff laten we hopen dat het hormonen zijn.. volgens mijn app (triest dat ik van een app uit ga..) is donderdag mijn NOD. Ik durf niet te testen.. de vorige keer, met die miskraam, begon na de eisprong de kwaaltjes.. pijnlijke borsten en iedere dag steeds meer vermoeid.. en nu volgens mij niet. De moeheid komt nu geloof ik van te weinig slaap de afgelopen 4 nachten en door mijn verkoudheid sorry voor mijn gewazel.. ik vind mezelf zielig vandaag
Dikke knuffel! Soms heb je weleens van die dagen.. Wat dat betreft kwaaltjes daar kan je echt niets van zeggen Kiewie.. De ene zwangerschap heb ik volop kwaaltjes en bij de ander heb ik nergens last van. Je kan alleen maar afwachten.. xX