Ik verwoord het weer lekker zie ik.. Ik weet alleen niet hoe ik het anders moet verwoorden .. Wat vond hij van het gesprek? En hoe staat hij in "het vervolgtraject"?
Haha, maakt niet uit hoor meid. Ik snapte de vraag alleen niet helemaal.. Mijn vriend is heel nuchter en hij vond het een fijn gesprek. Hij vindt ook dat ik me er niet druk over moet maken, maar ja dat doe ik lekker toch. Hij staat er verder open in. Hij vindt dat we gewoon moeten afwachten wat er verder uit gaat komen. Ze gaven ook echt de indruk me verder te willen helpen, dus dat is positief.
Het gaat idd niet zo zeer om fysiek het huishouden dan wel de gedachte erachter. En dat dat terug komt in alles namelijk dat hij zichzelf belangrijker vind dan mij.. Maar ja. Afgelopen weekend was mn srprs me reisje en we zijn naar praag geweest (beste vriendin en ik). Echt geweldig mooi gehad en lekker even alles achter me kunnen laten. Ik dacht dat het me nieuwe energie zou geven maar 4 dagen 15km pd lopen werkt juist vermoeiend :') Jullie nog leuke dingen gedaan afgelopen weekend?
Wat leuk van Praag, Lill! Lijkt me super tof om dat eens te gaan doen! Mijn zusje en ik was volgend jaar eens een keer! Voor de break van mijn vriend en mij was onze relatie ook compleet uit evenwicht. Ik stelde hem voorop en liet hem altijd doen wat hij wilde. Met alles.. pas toen we uit elkaar waren zag ik het licht.. dat ik het voor mezelf moet willen en niet voor hem. Doordat ik nu duidelijke grenzen naar hem stel, weet hij beter wat ik van hem verwacht. Ook -probeer- ik me direct uit te spreken als er iets is of als me iets dwars zit. Ik denk dat je nu voor jezelf al een hele grote stap hebt genomen. En onthoud dat je geen deadline hebt. Je hoeft nu nog niet te beslissen of je bij hem blijft of bij hem weg gaat. 😘 Ik hoop dat hij de verandering door blijft zetten, al kan ik me ook voorstellen dat dat lastig is.. maar jij zou hem er wel in kunnen helpen of corrigeren of zo. Uiteraard is dit helemaal jouw keuze en heb ik makkelijk praten, aangezien ik jouw gevoel e.d. niet ken 😘
Dank je voor je uitgebreide antwoord Kiewie mijn vriend en ik zijn 4 jaar geleden ook al eens een jaar uit elkaar geweest. Ook omdat de boel scheef zat. Dus tis al wel langer een ding. Ik ging op eengegeven moment de ruzie niet meer aan. Dat kostte me meer energie dan het zelf doen. Maar goed, we zullen zien. Ik probeer hem ook te helpen en te vragen wat ik van hem wil. Tot nu toe gaat dat wel goed, maar een soort reset knop in drukken en vergeten hoe het was is lastig. We zullen zien hoe en wat, ik hoef idd niet met een week te beslissen. Ik ben alleen zo slecht in ertussenin blijven hangen. Ik wil een ja of nee :') Maar goed, jk weet dat dit ook bij mij ligt. Ik heb dit ook te lang toegestaan. Wist niet dat jullie ook uit elkaar waren geweest. Hoe lang dan?
Kiewie wat leuk gefeliciteerd !!!! Spannend hoor! Lill fijn dat jengel een leuke trip naar Praag hebt gehad 1548 ja heb wel Ok geslapen eerst moesten we naar de Hap omdat Mn man hele erge pijn kreeg(bleken nierstenen te zijn dus een paar uur daar gezeten) was best kapot t is zo erg iemand zon pijn te zien hebben en niks te kunnen doen) Vanmorgen stond ik op en Jezus t lijkt gewoon of ik Botox in Mn lip heb echt helemaal dik Praat vreselijk en eten en drinken is shit(lang leve rietjes) Wel fijn dat je dan komende week minder kan werken 1548! En hopelijk ook snel weer normale uren kan werken Pfff wat een regenachtige dag zeg.....
Dat ertussenin blijven hangen is ook heel erg moeilijk. Voelt niet echt natuurlijk.. maar dan worden bij jou wel de meeste dingen vanzelf duidelijk (ofja.. dat was bij mij zo, ik kan alleen maar mijn eigen ervaring vertellen ) gevoel kun je niet forceren en wordt na een tijd wel duidelijk 😘 We zijn 2,5 jaar uit elkaar geweest. Ons zoontje was pas een paar weken toen hij vertelde dat zijn gevoel niet goed zat. Toen hij (zoonlief) ongeveer een half jaar oud was, besloot mijn vriend niet meer verder te willen.. hele heftige tijd. Inmiddels zijn we vanaf 1 januari () weer 1 jaar samen. Eigenlijk zouden we komende juni 12 jaar samen zijn geweest. Nu gaat het beter dan ooit te voren! Al blijft hetgeen waar het toen niet goed zat wel een aandachtspunt, bij ons beiden. maar dat weten we allebei Ik hoop btw dat je er iets aan hebt, anders zeg je maar "shut up " Dankje Gruff en Suus!!!!! Suus, wat rot zeg van jouw man! Schijnt echt een ondragelijke pijn te zijn hoe gaat het nu met hem? En met jou? Geen pijn meer? Hopelijk trekt de zwelling snel weg!! Btw ik suck als huisvrouw op de dagen dat ik vrij ben.... voor de 2e keer in mijn leven gehaktballen gemaakt... voor de 2e keer mislukt 😂
Nee tis fijn om te horen. Haha wat ging er mis aan dan? Suus83. Wat rot voor je man... wat gaan ze daarmee doen dan? En dikke lippen ken ik idd. Na mijn kaak operatie had ik een week een kaak als een hamster. Bont en blauw en heel dik. Kon alleen dribken, yoghurt eten en gezeefde cup.a soup. Wel een goed dieet :') whaha. Ik had toen ook oplosbare antibiotica en pijnstillers... vreselijke smaak, heb jij dat ook?
Lil voorlopig niks tenzij hij weer zon aanval krijgt. Hij moet t steentje uitplassen en dan is het klaar. En anders moet er een echo genaakt worden om te kijken hoe het er uit ziet Dus ff afwachten maar Ik heb geen ab gekregen en pijnstillers alleen paracetamol omdat ik buikgriep had en dan is ibu geen goede combi Maar ik kan alleen drinken met een rietje Whahahaha t ziet er zo stom uit Hahaha Kiewie elke vrouw heeft haar kwaliteiten toch en gehaktballen is een kunst oo zoch Die van mij zijn nooit mooi rond 😂😂😂 en soms zitten de kruiden niet goed er door(lees ineens een zoute hap)
Het gaat wel weer goed. Lief dat je er naar vraagt (dikke knuf voor jou). Ik had mezelf alleen een beetje overschat gisteren, te veel gedaan en zware behandeling van de osteopaat. Vandaar dat ik niet kan werken vandaag. Ik moet vanavond op cursus en locatiemanager had aangeven me liever bij de cursus te hebben dat op het werk, dus ik heb me voor het werk maar afgemeld. Geestelijk heb ik alles volgens mij wel weer op een rij, het blijft gewoon nog een poosje onduidelijk. En in het ziekenhuis hadden ze al gegeven dat het wel een paar maanden zou duren voor alles duidelijk is. En ik moet er gewoon vertrouwen in houden dat ik duidelijkheid ga krijgen, maar dat vind ik moeilijk. Verder blijf ik ook bloedverlies houden, dus misschien moet ik toch ook weer een paar dagen met de pil stoppen. En ook dat vind ik eng, want gaat de pijn weer heftig worden enzo. Onduidelijkheid en pijn... allebei niet leuk, maar goed ik heb het voor nu redelijk kunnen accepteren in hoever dat echt mogelijk is.. Maar hoe is het met jou? Hoe voel je je verder? En hoe gaat het met het werk al wat rustiger?
Het zit je echt niet mee.. Cursus goed gegaan? Onduidelijk is k*t he .. Krijg je na 8 maart wel een uitslag te horen van de echo? Met mij gaat het wel hoor. Ik ben 24/7 misselijk.. En op werk is het veel te druk, komende maand sowieso nog 5 dagen per week. Ik ben echt niet te genieten thuis
Hopelijk gaat het snel beter, logisch dat het allemaal even te veel is meid.. Sterkte! Gelukkig bijna weekend... Ps. cursus ging goed en we bekijken alles positief, hopelijk snel duidelijkheid dat geeft hopelijk wat rust voor mij
Hi guys, ik lees dat het jullie niet meezit! Ziekte, ingrepen, veel te druk, en bloedverlies/pijn. Niet mals zeg. Sterkte! Ik was geveld door de griep. Nog steeds eigenlijk. Heel irritant, want het gaat maar niet over. We hebben nu eigenlijk vakantie, maar ik kan dus niets doen. Terwijl we allemaal plannen hadden. Maar goed, het is het ergste niet. Mijn man doet nog steeds positief over een derde. Hij zegt nu steeds misschien wel ipv ik weet het niet, of misschien wel nooit. Gek hè, als je het zelf dan loslaat, merken die kerels dat en zijn ze opeens veel meer geneigd om ja te zeggen. Als ik er over nadenk vind ik het toch niet zo raar eigenlijk. Zelf gooi ik ook mijn kont in de krib als ik me gedwongen voel. Heb echt enorm opgeblazen buik en bespring mijn husband zowat elke avond, dus ik zal wel weer extra vruchtbaar zijn Ik heb iig wel zin om een kindje te maken
Beterschap meid hopelijk snel weer opgeknapt, want ziek zijn in de vakantie is nog minder leuk. Heb je volgende week vakantie? Oh nee, jullie hebben dat natuurlijk al gehad. Hier is het pas volgende week... En fijn dat je man toch langzaam overstag gaat. Ik merk dat ik de mijne ook vaak even moet laten nadenken over alles, dan komt hij vanzelf... hihi @ de rest! Fijn weekend allemaal...
Wat vervelend Lill.. hopelijk kom je er voor jezelf goed uit. Hier griep over (al ben ik vandaag weer erg moe, dus zal nog wel herstellende zijn). Eisprong in geen velden of wegen te bekennen. Gruffalo, weet je zeker dat je echt de griep hebt, bij mij is de vruchtbaarheid volgens mij ver te zoeken door de koorts Ik ga steeds heen en weer met hoe graag ik nu direct een kindje zou willen... als ik erover nadenk, dan is het zo ontzettend veel gedoe allemaal... we hebben geen ouders dichtbij genoeg die kunnen oppassen oid dus we moeten alle opvang ed zelf regelen. Het komt met een kind allemaal vooral neer op heel veel regelen en heel veel heen en weer vliegen en het voordeel ontgaat me op het moment een beetje >_> Ik vind kinderen echt heel leuk én ik heb rammelende eierstokken maar als ik dat niet had zou ik me denk ik toch vaker heel serieus afvragen of ik wel kinderen wíl. Ik twijfel nu ook steeds... ik wil niet nóóit kinderen. Maar ik ben nog nooit op een punt geweest dat ik 100% zeker wist van ja, dit vind ik nu alles waard. Ik weet het gewoon echt niet... straks is het kind er en dan denk je, mwah, zo veel meerwaarde heeft het nu ook niet in mijn leven en het kost wel ontzettend veel energie en tijd. En dan kun je niet meer terug. Maar goed het zal ook niet helpen dat mijn man er ook nog steeds alles behalve enthousiast over is. Als hij dat nou wel was, dan zou ik er ook veel meer zin in hebben. Nu heb ik toch nog steeds deels het gevoel dat ik het 'hem aandoe' (al bezweert hij me dat dat echt niet zo is) en wat hebben we er dan nu helemaal aan.
Iedereen heeft wel eens twijfels. Ik ook. Vroeger heb ik wel eens gedacht: misschien wil ik het toch niet, maar het gevoel kwam altijd weer terug. Maar nu ik wat ouder ben is het gevoel sterker dan ooit. Jullie hebben toch nog even (ik bedoel wat leeftijd betreft)? Misschien is rust na een stressvolle periode voor nu even het beste en kunnen jullie er straks met alle plezier voor gaan...
Volgens mij hoort dat er ook wel bij Leraje. Het is zo ongeveer de grootste verandering die je in je leven kunt krijgen en het is permanent. Dat is nogal wat. Niet gek dat je af en toe je twijfels hebt. Dat is volgens mij ook heel menselijk wanneer het om (moeilijke) keuzes gaat. Ik zie dat bijvoorbeeld ook binnen mn relatie nu. Elke keer als ik denk: oke. Ik denk dat ik "dit" moet gaan doen, dan begint ineens de andere kant ook weer heel erg aan me te trekken. Moeilijk moeilijk. Hopelijk voel je je snel wat rustiger. Hier is mn kinderwens momenteel echt volledig foetsie. Ik had verwacht dat er niks was om die rammelende eierstokken nog stil te leggen, maar kennelijk kon het dus wel :')