Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw

Aaaah <3

2. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Hi Loes,
    Misschien moet je toch eventjes bij een ander topic kijken, want deze is voor vrouwen die nog moeten wachten tot hun gezondheid beter is, of wachten tot hun man er aan toe is. Jij bent in de gelukkige positie dat jullie er voor gaan, dus misschien is het topic/de club 'wij gaan voor de eerste' een betere voor je?
    Have fun ;)

3. loesnoord

loesnoord Lid

14 aug 2014
    21
    0
    1
    schoonmaakwerk en huishouden
    Hellevoetsluis
    oh dan heb ik het echt verkeerd gelezen sorry dames.
    Veel succes ik ga kijken voor een groep die klaar is voor een 2de.

4. Roseline

Roseline Niet meer actief

Maakt niet uit meid. Succes met zwanger raken...
    (en sorry dat ik niet op je had gereageerd, ik wist even geen goede reactie... hihi)

5. Roseline

Netjes gezegd..:p

6. Roseline

Zo en het is weer weekend. Hoe is het met iedereen en wat zijn jullie plannen??

Wij hebben niet echt plannen. Ik merk dat ik nog erg moe ben van het werken, dus ik moet nog een beetje wennen:p. Meestal gaan we op zaterdag even de stad in (wonen op loopafstand). Voor de rest denk ik rustig.

7. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.878
    2.562
    113
    1548 wauwwwwwww wat mooi! en zo bijzonder dat dit mini boontje (hihi leuk woord Gruffalo) over paar maanden echt alles heeft. Zo bijzonder hoe dit kan <3

Ben zo blij voor jullie!!

De ruzie en de gesprekken liggen nu beetje achter ons. We hebben ons teruggetrokken uit de situatie en laten het nu van hun afhangen..
    Moeilijk maar wel het beste voor ons.

Verder hebben we gehoord dat we de sleutel 12 april krijgen wieeeeeehieee!!

8. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Jaaa het is weer weekend!! Wij gaan morgen morgen ff naar fam en voor de rest ook rustig aan denk ik.

@Lizme... wat een nare situatie! En indd lastig om je terug te trekken. Maar misschien wel nodig.
    Wat leuk dat jullie bijna de sleutel krijgen!

@1548.... Wat een mooie mini!! Ik hoop dat het goed blijft gaan! En geniet er zoveel mogelijk van!

Ppfff nu toch weer buikpijn(groei pijn vd eitjes?)... lijkt verdacht veel op een naderende eisprong. Snap er niets meee van! Balen dat het weer een lange cyclus is. Had een kortere gehoopt.
    Ik ga maar even een ovutestje doen.
    Heb tegen m'n man gezegd dat ik nu een baby wil maken:p!

9. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Lizme WoW dat schiet al op het is zo 12 april

Mar18 das wel balen een langere cyclus. Wel een goed idee te testen
    Hihi succes met het gezellig maken:) neem aan dat je man ook wil?

Hier ook nog geen weekendplannen moet morgen werken en zondag is t quality time met t gezin!
    Hier ga ik ook weer de vruchtbare dagen tegemoet

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Ik heb ook weinig plannen. Ga naar mn pony, en ga naar vrienden. En zondag mn tas inpakken om naar mn moeder te gaan. Valt me nog behoorlijk zwaar

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    En wat zei hij? ;)

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw

Das mooi zeg! Dat is het zo

13. Roseline

Hopelijk is het om de situatie te verbeteren, veel sterkte meid. En geniet toch nog een beetje van je weekend!

14. Roseline

Hopelijk zal de situatie rond je schoonouders snel verbeteren.
    En wat fijn dat jullie over een maand de sleutel krijgen. Moeten jullie nog veel doen in jullie nieuwe huisje??

15. Roseline

Ja ik ben ook benieuwd Mar....:D

16. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Ik denk ja ;) Ze heeft het nu vast druk met wat anders :p

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Hey dames, hoe gaat ie hier?

Hier gaat het sinds donderdag eigenlijk een stuk beter tussen ons. Alsof de beslissing om ff afstand te nemen me rust heeft gegeven om de positieve dingen weer te zien. We hebben het gister zelfs weer even over kinderen gehad :eek:
    Er zal een hoop moeite in moeten worden gestoken maar misschien is het nog te redden.

Ik vind mezelf wel een beetje stom. Aan de ene kant ben ik superblij dat pgd eeer een optie is. Aan de andere kant had ik t helemaal van de tafel geveegd omdat het geen optie meer was en heb ik nu moeite om het weer eeb optie te maken in mn hoofd. Het is allemaal zo onzeker. Of de test uberhaupt gemaakt kan worden, het duurt minstens een jaar, wanneer het dab zo ver is moet je heel vaak naar groningen. Ik heb geen auto dus gebonden aan het ov. Nog niet gesproken over de hormonen spuiten ed En als je dan uiteindelijk een gezond kindje hebt zal dat het allemaal waard zijn, maar die garantie heb je niet. Je kunt ook 3 jaar verder zijn en nog met lege armen thuis komen... ik voel me super egoistisch dat ik hier uberhauot over nadenk..

18. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Hahaha!! Had het druk maar hij vond het nu nog geen goed idee.
    Aaarrggghh balen!
    Nog even geduld. Hij wilt wel maar nu nog niet. Echt wanneer kan hij niet zeggen.

19. Roseline

Hopelijk komt het gewoon goed. Ik hoop het echt voor jullie...
    Ik kan me voorstellen dat het allemaal in je hoofd blijft spelen, want jullie waren tenslotte al over aan het nadenken en dat het door omstandigheden weggezakt is wil niet zeggen dat de wens verdwenen is. Ga je nog wel weg de komende 2 weken of niet??

20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Ja ik ga maandag wel gewoon naar mijn moeder. Hoewel ik er tegenop zie. Maar ik blijf erbij dat het goed is. Mocht ik gewoon eerder naar huis willen kan dat natuurlijk ook ^^

Deel Deze Pagina