Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roseline

Roseline Niet meer actief

#2141 Roseline, 4 mrt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2017
    Balen dat hij nog niet wil...:(

Ik heb weer het gevoel dat ik zwanger ben:$. Gisteren misselijk en last van mijn bekken terwijl er totaal geen bloed te zien is. En ik heb vreetbuien en dan vooral veel trek in lekkere dingen die ik volgens mijn dieet niet mag. En normaal weinig behoefte aan heb, maar daar heb ik nu opeens heel veel trek in (taartjes, snoepjes, chocolade, cake enz... mmm:p). En mijn emoties kan ik maar niet de baas worden, pff. Maar huh... zwanger zijn kan niet, aangezien ik de pil slik (en heel regelmatig). Stom lijf...

2. Roseline

Ja ik snap het. Misschien is voor nu even weg uit de situatie het beste, soms kan je de dingen vanaf een afstand beter bekijken... sterkte in ieder geval. Ik hoop dat het je duidelijkheid geeft... dikke knuffel voor jou

3. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    @lil... Het is niet zomaar iets natuurlijk. Een lang enzwaar traject. Komt veel bij kijken. Dus helemaal niet ego of stom dat je overal over na denkt.
    Ik hoop voor jullie dat het goed komt!! Pak je rust en hopelijk komt het goed. Snap dat je er tegen op ziet.

@Roseline.... Jaaa stom he maar snap hem wel. Heb wel wat te verwerken dus hij durft nog niet echt. Straks ga ik er weer helemaal op in. Denk in mei even opnieuw bekijken hoe we er voor staan.
    Haha dat gevoel heb ik ook iedere maand. Echt zoooo vervelend! En idd emoties en eten...ggrr ik ken het. Dikke knuffel!

4. Roseline

Dank je meid. Jij ook een dikke knuffel. Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn. Ik heb het voor nu even geaccepteerd. Ik wil dat andere probleem eerst opgelost krijgen en nog wat verder aansterken (mijn verstand overheerst momenteel mijn gevoel), maar het blijft toch zo erg kriebelen:p.

5. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Ik herken het helemaal Roseline!
    Mijn verstand zegt af en toe ook van... het is juist nog even goed om te wachten. Maar als ik dan weer een eisprong heb ofdaar vlakbij... dan spreken die eierstokken voor me.
    Zo heb onverwachts een heel gezellige avond gehad met een vriendin ben net pas thuis! Gauw mn bed in!

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Inderdaad herkenbaar. Verstandelijk weet ik heel goed dat het nu niet handig is. Maar na 2 dagen in de buurt van zo'n dreumes (vrienden van ons geholpen met verhuizen) dan wil ik ook wel weer graag. Helemaal als vriend dan ook nog zegt dat hij ook steeds meer aan het idee begint te wennen en de kleinste slaapkamer ineens de babykamer gaat noemen..

En leuk zo'n avond met vriendin. Moet ook kunnen toch? :)

7. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.878
    2.556
    113
    Owhh dames het ging zo goed met loslaten hier haha
    Maar ik had gister ineens flink wat bloed (niet oud) week na eisprong... Moet wel innesteling zijn toch haha.

8. Roseline

Zo dat is laat... :D Een gezellig avond gehad dus??
    Ja verstand en gevoel lopen elke keer door elkaar heen. We hebben ook 2 mooie reizen geboekt en die ene kan ik wel doen als ik zwanger ben, maar de andere niet (we gaan naar Gran Canaria en naar Tanzania en Kenia). Daarom ook beter als het nog even duurt, maar eerlijk gezegd ga ik daar ook nog wel even vanuit;). En mocht ik toch snel zwanger raken en de reis moeten annuleren dan hebben we wat anders moois om naar uit te kijken (een win- win- situatie:p).

9. Roseline

Mannen met hun handige opmerkingen:( de mijne zegt ook geregeld zo en nu heb ik je zwanger gemaakt... huh ja vast, ik slik de pil hé :(

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Goed voor hun ego :')

11. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

#2151 Gruffalo, 6 mrt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2017
    Wow, ik ben echt enorm aan het symptoomstaren deze maand. Hoe kan dat toch? Zo heb ik 5 dagen na de eisprong aanhoudende lage buikkramp gehad, vaak hoofdpijn, gevoelige borsten (maar ja, wie niet ;)en heb ik opeens behoefte aan middagdutjes. Om van die vervelende schimmelinfectie niet te spreken (ik krijg schimmelinfecties van hormoonschommelingen, daarom ook niet aan de pil). Maar al die klachten kunnen net zo goed gewoon door PMS komen of door een uitloper van dat griepje.
    Ik moet pas over een week ongesteld worden, maar 'moet' deze week een zwangerschapstest doen, vanwege een onderzoek in het ziekenhuis dat mogelijk schadelijk kan zijn voor een eventueel vruchtje. Ik kan me niet voorstellen dat daar iets anders uit gaat komen dan 'niet zwanger '. We zullen het zien op vrijdagochtend ;)

12. Gruffalo

Ik denk serieus dat je gelijk hebt. Net als mijn man met zijn 'superzaad' waardoor hij zelfs op niet vruchtbare dagen niet in de kerk wil zingen. Zucht... Macho's...

13. 1548

1548 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Lill, fijn om te horen dat het beter lijkt te gaan tussen jullie.. Ben je nou bij je moeder?

Mar, jammer dat je man nog niet wil! Heeft hij nog niet aangegeven wanneer hij het zou willen?

Gruffalo, Roseline, LizMe verschrikkelijk he, dat symptoonstaren. Ik zou het wel heel leuk vinden als we allemaal zwanger blijken te zijn :D..

Gisteren hebben we het nieuws aan de kinderen verteld, zo lief hun reacties! Verder ben ik kotsmisselijk en het liefst zou ik weer mijn bed induiken.. Moet helaas nog werken tot half 3..

14. Gruffalo

Oh hoe reagerenden ze dan 1548? <3
    Zwijmel.. &#128513;
    En wat heftig joh dat je je zo ziek voelt! Heel veel sterkte!!

15. 1548

1548 Niet meer actief

Oooh, het was zo lief!

We kwamen van het zwembad af en reden na de Prenatal. Stonden we daar voor de deur, zegt mijn man "wat denken jullie dat we hier gaan doen?", waarop mijn dochter zegt "een cadeautje kopen voor mama's collega?". Nee zegt mijn man, jullie mogen een cadeautje kopen voor jullie broertje of zusje.. "Echt, mama? Zit er echt een baby in je buik?" Ze waren helemaal verbaasd.. Mijn zoontje kwam gelijk mijn buik knuffelen "Ik ga echt van jou houden baby".. In de Prenatal hebben ze allebei een pakje uitgezocht.

Mijn zoontje is een echte knuffelkont, die heeft gisteren wel 10 x over mijn buik gewreven en tegen de baby gepraat.. Gisteravond ging ik met mijn dochter douchen en toen heeft ze de baby (mijn buik) gewassen en een heleboel kusjes gegeven. En dan komt er heel stoer uit "ik vind het wel tof dat je zwanger bent :D".

16. Gruffalo

O wauw!! Ok, ik houd het niet droog :') Wat lief!!! Ooh dat zoontje van jou <3 Zoiets zou die van mij ook kunnen zeggen (zeg ik huilend achter mijn computer; gelukkig werk ik thuis ;)) En natuurlijk moet je oudste even stoer blijven doen! xxx! Schatje!!

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Spannuuuuund

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Jup, vanaf vandaag

Bagger zeg dat je zo beroerd bent. Niks aan te doen? Wel lief dat je kids zo reageeeden. Zo schattig en betrokken

19. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    @1548.... Achh wat lief zeg zulke reacties!! Heerlijk!
    Wel balen dat je je zo ziek voelt! Veel sterkte!

M'n man wilt het wel, maar wanneer ligt ook nog een beetje aan mij. Ik moet eerst zelf nog wat 'afhandelen' (staat innde club). Over twee maandjes maar weer even bespreken hoe en wat.

20. Roseline

@ 1548, wat een lieve reacties van jouw kinderen... super cute!!

Ik snap weer eens niets van mijn lijf. Ik heb opeens weer last van mijn zenuw in mijn rug en been (ik heb weer last met lopen en bewegen, doet pijn:$) en ik heb geen last van bloedverlies ofzo. Wat is dit nu weer??

Deel Deze Pagina