Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Aaah wat een super lieve en leuke reactie van je kinderen😊

2. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ohhh wat lief! *veegt tranen uit ogen* <3 Wel rot dat je zo misselijk bent zeg :( Hopelijk is het na 12 weken helemaal weg! Die echo was ook mooi!!! Merk je dat je je nu iets minder zorgen maakt? Wanneer mag je weer naar de VK?

sorry dat ik niet veel aanwezig ben hier.. ben druk met vanalles en 's avonds ben ik blij als ik op de bank zit haha

Spanned Gruff!!! Ik hoop dat hij positief is! haha

Lill fijn dat het wat beter tussen jullie gaat. Ik vind het wel een hele goede stap van jou dat je evengoed even naar jouw moeder gaat.. hoe moeilijk je het ook vind. PGD is zwaar.. maar zoals ik van mijn zusje heb meegekregen vond zijn het IVF traject (beginnen met spuiten, echo's e.d.) heel erg meevallen. Ik denk dat ik erger in de stress heb gezeten dat zij moest spuiten dan zijzelf ;)
    Maar dan nog.. het is wel erg heftig.. neem er voor jezelf de tijd voor <3

Roseline wat rot van die pijn weer! De volgende afspraak kan niet snel genoeg komen, of wel? :(

Mar, Lizme en Suus sorry mijn hersens laten mij soms in de steek.. ik moet even teruglezen wat jullie ookalweer hadden geschreven.. sorry!:) Ik reageer zo op jullie!

@hier met mij gaat het zijn gangetje, nog steeds zwanger als het goed is ;) ik heb komende vrijdag de echo.. vind het mega spannend! Ergens heb ik het gevoel dat ik OF verder ben OF dat het een tweeling is.. de testen waren echt mega donker! Zelfs de vrouw van mvm stond er van te kijken ;)
    Ik begin er wel wat van te merken.. als ik niet regelmatig wat eet, wordt ik echt misselijk.. het liefst eet ik droge toosjes of droge crackers.. aan zoetigheid moet ik echt niet denken, terwijl ik normaal een vreetzak ben:)

3. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Mar wat rot dat je een lange cyclus hebt... hoe lang zijn ze bij jou? Op welke dag zit je nu? Dan kun je echt nergens een pijl op trekken :( Volgende keer als je denkt een eisprong te hebben, een sexy outfit kopen en jouw man verleiden ;)

Lizme wat tof dat jullie dan de sleutel al krijgen!! spannend!! moet er nog veel in gedaan worden? Of kunnen jullie er snel in?

4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Oeeeeeh spannend!!!

5. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Oh Kiewie! Ik hoop op een tweeling voor jou! Dat wilde jij zelf ook wel toch? Maar bovenal dat het gezond/goed lijkt! Xxxx!

6. 1548

1548 Niet meer actief

Roseline, Succes vandaag! Krijg je meteen de uitslag van de echo?

Lill, hoe is het met jou? En hoe is het contact met je vriend?

Kiewie, spannend! Nog 2 dagen geduld, succes alvast!

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    We hebben niet zo veel contact gehad. Maar ik ga wel eind deze week terug naar huis. Voel me bij mn moeder thuis niet geweldig op mn gemak en denk dak er wel uit ben wat ik (voor nu) ga doen

8. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.878
    2.556
    113
    Wil je het ons vertellen? Eventueel in de club?
    Waarom voel je je daar niet fijn?

Sterkte nog meid!

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Ik heb besloten omhet nog 1 laatste kans te geven. Om er voor te vechten. Maar als t nu weer terug valt in oud patroon is het klaar. Dan stop ik ermee zonder waarschuwen of wat dan ook. Ik wil me niet meer zo voelen. Zo ongewaardeerd. We moeten het samen doen, en anders niet.

Ik ben al bijna 10 jaar uit huis enmerk gewoon dat ik onrustig word van weer (langdurig) bij mn moeder thuis zitten. Ik kan hier gewoon niet helemaal doen wat ik wil en kan daardoor niet goed ontspannen.

Maargoed genoeg over mij. Hoe is t met jullie?

Ik kreeg trouwens bericht van t radboud. 25 april controle van mn ogen. Om 8u smorgens :')

10. Roseline

Roseline Niet meer actief

#2170 Roseline, 8 mrt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2017
    Even mijn frustraties eruit gooien hoor meiden.
    Ik zit even in een dipje. Ik ben vandaag voor een echo geweest en daar is 'gelukkig' niets uitgekomen. Gelukkig is misschien niet helemaal de juiste formulering, maar ik ben in ieder geval blij dat er geen endometriose in mijn eierstokken en baarmoeder zit (dit zou namelijk zwangerschapsproblemen kunnen veroorzaken).
    Toch ben ik ook mega teleurgesteld. Ik had namelijk al het gevoel dat er niets zou zitten, maar de laatste keer was de gynaecoloog er van overtuigd dat ze wel wat zag (vandaar ook deze echo). In het verleden is er ook nooit eerder wat uit een echo gekomen en ik weet inmiddels dat daar niets zit. De pijn die ik heb zit verder weg en de plek is gewoon vanaf een echo niet te zien. Het is zit voor mijn gevoel bij de zenuwen in de bekken en daar komt ook de pijn vandaan. Eind van deze maand moet ik opnieuw terug komen nadat ze een overleg hebben gehad over hoe nu verder. Ik hoop dat ze de volgende keer beter naar mij luisteren, want je kan wel blijven zoeken op de plekken waar het niet zit maar dat heb ik ook vrij weinig aan. Ik heb inmiddels al zo vaak aangegeven waar de pijn vandaan komt en ik krijg steeds vaker het gevoel dat ze gewoon hun eigen plan trekken. En dat voelt voor mij zo frustrerend, hoe vaak moet ik het nog duidelijk uitleggen. Ik snap best dat als ze daar iets verdachts hebben gezien, dat ze het even laat checken. Ik blijf alleen mezelf ongehoord voelen. Ik blijf het duidelijk aangeven en elke keer doen ze wat anders. Ik ga dit de volgende keer ook aangeven dat ik echt het gevoel heb dat er niet naar mij geluisterd word. Extreme pijn en menstruatie samen is waarschijnlijk gewoon endometriose, alleen ze kijken gewoon op de verkeerd plek (en deze heb ik echt al 100x aangewezen, en waarschijnlijk is deze plek wat ongebruikelijk maar dat maakt het niet minder logisch).
    Ik word ook echt niet blij van de pil. Ik slik hem nu inmiddels al 2,5 maand en ik word er steeds minder gelukkig van. Ik voel me er emotioneel en ellendig door. Elke dag heb ik meer het gevoel dat ik er mee willen stoppen, maar ik kan er niet zomaar mee stoppen en dat voel ook zo frustrerend. Ik kan niet eens zelf bepalen wat ik hiermee doe, want als ik stop weet ik 100% zeker dat de extreme pijn weer terug komt en daar pas ik ook wel voor.
    Daarnaast heb ik ook nog de frustraties van het werk en daar voel ik me helemaal onbegrepen. Ik werk nu inmiddels 5,5uur per dag en dat vind ik nog steeds heel zwaar en volgende week moet ik naar de 6,5 uur en als me dat niet lukt moet ik van mijn groep af. Mijn locatiemanager zei van de week zelfs tegen mij misschien blijft het werk wel altijd te zwaar voor je en moet je ander werk gaan zoeken:$. Nou op zulke negatieve opmerkingen zit ik al helemaal niet te wachten en word ik zelfs heel verdrietig van (ik doe het werk al 16 jaar en ik heb nu wat problemen en dan gelijk van het ergste uitgaan, bah). De sfeer op mijn groep was ook te optimaal. Collega's kunnen niet zo goed om gaan met alle problemen die er spelen (2 collega's met ziekte problemen) en dat brengt een negatieve sfeer waar ik uiteindelijk de schuld van kreeg. En daar was ik heel boos/verdrietig over geworden. Gelukkig hebben we het uiteindelijk kunnen uitspreken, maar het blijft zo vervelend dat mensen totaal niet kunnen begrijpen hoe ik me momenteel voel. Ik loop steeds vaker tegen een muur van onbegrip aan ook van vrienden en familie. Ik moet dan soms dingen afzeggen, omdat ik dat lichamelijk niet trek en dat word niet begrepen (niet iedereen hoor, mijn vriend, ouders, schoonouders en een paar vriendinnen staan wel altijd voor me klaar en snappen mij). Gelukkig kan ik tegen mezelf blijven zeggen: aan jezelf denken Rosaline, want ik ben toch nog steeds de belangrijkste persoon op deze wereld:p.
    Zo meiden het is een lang verhaal geworden en ik heb het niet helemaal zonder tranen kunnen typen, maar ik ben blij dat ik het er even helemaal uit heb kunnen gooien... zo en nu van me af zetten en weer positief worden.

11. Roseline

Hopelijk beseft je vriend dat dit zijn laatste kans is en verpest hij deze niet. Ik zou er ook niet aan moeten denken om weer bij mijn ouders te worden.. hihi en ik hou heel veel van ze...:D
    Wat gaan ze dan precies doen de 25ste? Kijken hoe het met je ogen is en wat kunnen ze dan controleren (misschien een stomme vraag hoor:p, maar daar ben ik goed in)??

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw

Ik reageer zo even op je frustratie bericht :)

Ik kan ook goed met mn moeder hoor. Maar dit is een ander verhaal..
    Ja ze kijken dan hoe mn zicht is, zelfde als wat de opticien doet. Ze druppelen mn ogen en kijken dan in mn oog.

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw

Lieve lieve schat. Ik zou zo veel willen zeggen om je te troosten of een hart onder de riem te steken, maar ik ben hier zo slecht in. Ik wjl vooral zegge dat hoewel we niet alles (kunnen) begrijpen, je altijd bij ons terecht kunt. En een hele dikke knuffel van mjj

14. 1548

1548 Niet meer actief

Fijn dat je een beslissing hebt kunnen nemen, hopelijk beseft je vriend dat dit de laatste kans is en blijven jullie samen!

15. Roseline

Maakt niets uit meid. Ik ben al lang blij dat ik het er gewoon even uit kan gooien zonder gelijk veroordeeld te worden, het lucht echt op. Bedankt en een dikke knuffel terug...

16. 1548

1548 Niet meer actief

Aaah Roseline toch :(..

Ik snap dat het dubbel voelt dat er uit de echo niks is gekomen. Hopelijk komt er iets uit het teamoverleg en kunnen ze je eind van de maand wat meer vertellen. En ik zou ook aangeven dat je het gevoel hebt dat er niet naar je wordt geluisterd. Dikke knuffel!!

En wat belachelijk van je werk! Eigenlijk is het gewoon een soort van chanteren, je komt 6,5 uur werken anders wordt je van je groep gehaald.. Luister naar je lichaam he en laat ze op werk maar een dikke *** krijgen, aan jezelf denken hoor!

17. Roseline

Bedankt meid.... ja het voelt allemaal zo oneerlijk, maar ik laat me niet gek maken. Ik denk echt gewoon even aan mezelf (er is tenslotte niemand anders die dat kan doen) en als dat niet begrepen word, jammer voor hun :p.

18. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Lill fijn dat je deze kans nog neemt en hopelijk komen jullie er samen goed uit

Roseline wat vervelend allemaal zeg en dat er niet naar je geluisterd wordt. Hopelijk weet je eind van de maand wat meer
    En wat een rare opmerking zo op je werk zeg! Dat je maar ander werk moet zoeken
    Heb je nog een afspraak bij de arbo arts ? Misschien kan hij bij je baas duidelijk maken dat t niet lukt

19. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Heel veel sterkte Rosaline! Dikke knuffel!

20. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Knuffel voor iedereen die hem nodig heeft!

Deel Deze Pagina