Oh voor degene die het willen weten. Met mij gaat het weer wat beter. Het heeft me goed gedaan om even mijn verhaal hier neer te gooien en nu kan ik het wat beter loslaten (hopelijk hou ik dit vol)..
Heee halloo! Heb wat gemist zie ik!! Probeer zoveel en zo goed mogelijk te reageren. @kiewie... Wat heerlijk zo'n goede echo!! Echt fijn! Ik heb een cyclus v 35 dagen en soms 42 of wat langer. Ik heb vd week mn ei gehad dus vandaar dat ik wel een beeb wilde maken haha. @Lill... Hoe is het nu bij jullie? Goed besluit genomen voor jezelf en hoop dat het goed gaat en blijft gaan. Hopelijk beseft hij dat ook. Spannend 25 april!? @gruffalo... Wat jammer van je eenzame steep!! Stom he!! En af en toe een baal dag mag zeker. Goed gegaan in het zkh? Of dokter? @Roseline... Wat balen dat je je zo rot voelde. En had het niet op tijd gelezen sorry! Erg frustrerend lijkt me dat... dat ze gewoon niet luisteren!! Het is jouw lichaam en jij geeft het aan, zouden ze je op zn minst even serieus kunnen nemen. En but ook v je werk! Maaaat wel goed om te lezen dat het nu weer wat beter met je gaat! Dikke knuffel! Hier gaat het zn gangetje. Vd week ei gehad en echt zooo'n pijn gehad. Ook soort napijn! Moest even in de gaten houden of het wel af nam... anders een echo om te kijken of het geen cyste was. En misschien was het wel een cyste en is hij vanzelf weg gegaan.
Sorry meiden dat ik zo weinig reageer. Ik lees wel mee en leef me jullie mee <3 Ik ben erg druk in mijn hoofd, ik plaats het zo wel in de club.. Jullie zijn toppers <3
Is niet erg hoor meid. We hebben het allemaal wel eens druk, zie het niet als een verplichting. Gewoon reageren als je wilt. Ik vond trouwens niets in de club van jou... @ de rest, ik heb wel op jullie verhalen gereageerd in de club.
@lill... Als hij vanzelf weg is gegaan niet. Als dat niet het geval is en hij groeit verder.... en veel pijn enz. Dan is er een operatie mogelijk. Gelukkig nog nooit gehad!
Ik heb het net gelezen en gereageerd <3 Roseline, sorry dat ik niet meer heb gereageerd! Gelukkig dat het nu beter gaat! Ofja.. ik hoop dat het nu nog steeds wat beter gaat. Lijkt me ook super frustrerend dat je het al verschillende keren aan geeft en dat er vervolgens NOG niet naar je geluisterd wordt.. ik zou dat zeker aangeven dat je je niet gehoord en serieus genomen voelt. Al kan ik wel begrijpen dat een andere arts o.i.d. met eigen ogen wilt zien en beoordelen.. maar dan nog moet dat tegen jou gezegd worden... maar dat is mijn mening
Oh maakt niet uit meid.. En ik denk dat je me niet helemaal goed hebt begrepen, maar geeft niets. Ik loop in hetzelfde ziekenhuis als 2 jaar geleden de onderzoeken zijn gedaan (alles staat dus gewoon nog in de computer). Alleen het aangeven van de pijn en de plek waar ze zoeken liggen voor mij gevoel nog steeds ver uit elkaar en daar baal ik gewoon een beetje van. Verder voel ik me nog steeds goed. Ik ga gewoon de volgende keer duidelijk aan geven dat ik hoop dat ze echt gaan zoeken op de plek waar voor mij de pijn zit, anders blijft het zinloos denk ik. Hoe is het verder met jou??
Hier gaat het best aardig. Nog erg druk in mijn hoofd. Maar tussen mn vriend en mij gaat het best goed nu. Mn beste vriend komt volgende week terug na 3 maanden nieuw zeeland Jeej!! En ik heb 2 afspraken staan voor tattoo's. 1 om mn rug bij te werken op 6 april en 1 om op mn arm te beginnen op 20 april. Vooral die laatste heb ik heel veel zin in omdat ik vroeger veel geautomutileerd heb en onder de littekens zit. Hoe is het met jou?
Heel erg ongesteld En een erg aanwezige kinderwens door veel zwangeren en baby's in de omgeving. Blegh! Ben niet zo gezellig dus
Hier was t vorige week een k** week op werk dus was ook niet zo gezellig Heb wel een beetje meegelezen maar was zelf te onrustig om alles goed te lezen Wat gaaf ik vind t supermooie tattoo's wat ga je doen? Ik heb zelf twee kleine en wil ooit iets voor de kids maar nog geen idee wat dus on hold Fijn dat t goed gaat thuis Ik las iets van een echo van Kiewie wat fijn! Gruffalo das nooit leuk dan hè ik heb dat ook bij elk nieuwsbericht op nu.nl en op fb van mensen die zwanger zijn een :zij wel moment. Heb ook t idee dat er veel bekende mensen zwanger zijn(of t ligt aan mij en was er voorheen niet zo mee bezig) Hier een Vreemde cyclus Mn eisprong was vet laat dit keer dus dan schuift alles natuurlijk weer op Maar goed we hebben besloten rond mei er voor te gaan😊😊 dus nog even geduld. Mocht t eerder zijn is t goed hoor maar wil liever niet in dec of jan bevallen(niet dat je garanties hebt je kan te vroeg bevallen enzo maar toch de vorige twee keer was ik ook te laat)
Oh spannend ook Suus in mei beginnen!! En leuk joh in dec / jan bevallen hihi. Is jouw cyclus altijd regelmatig? Gek dat het dan nu wat later is. Maar misschien wel een griepje gehad enz? Stress? Vrouwen cyclussen he??? Altijd 'feest' haha!
Oh suus!! Dat is al vet snel!! Jij mazzelaar!! Wat fijn zeg! Hoe bracht je man/vriend het? Of heb je zwaar onderhandeld?
Hahaha nee hoor bij hem was t wel duidelijk een wens alleen was drukte doorslaggevend. En nu had ik wel veel gevraagd de laatste tijd. Maar meer vanuit ik wil wel een keer een datum hebben. Want het niet weten vind ik erger dan wachten tot bijv dec wat nog tien maand duurt. En ik was ook wel beetje verbaasd zei die van de week of zullen we nu? Maar dat wilde ik dan weer niet. Voelt ook als een beetje psychologisch voorbereiden dat t dan de laatste keer zal zijn. Wat ik ergens ook wel jammer vindt Erg hè dat eeuwige wispelturige van de vrouw hahahaha