Het (on)geduldig wachttopic mbt zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1548, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.870
    2.551
    113
    @ gruffalo: Zo herkenbaar het zo graag willen dat je in alles wat gaat zien en uiteindelijk gaat testen... altijd negatief natuurlijk want we zijn veel te goed in voor het zingen de kerk uit gaan ;) Dikke knuffel voor jou meid <3

Ik begon na de ruzies hier allemaal echt te twijfelen of dit wel het juiste moment was. Man die in therapie gaat om beter voor zichzelf op te komen, nieuwe huis etc. Natuurlijk is het plan eind mei als we klaar zijn met verhuizing maar toch..
    Laatste dagen toch bedacht dat het juiste moment echt nooit komt.
    Hele fijne dagen samen gehad, echt weer even verliefd zijn <3
    Ik weet zeker dat we hier samen door komen :) hij kan morgen terecht voor intake bij psycholoog en ben zo trots op hem :)

Vorige maand had ik best wel vaak dat ik het ook wel ineens heel snel vond gaan maar sinds het weekend gaat het zooooo langzaam haha.
    Ik wil dat het eind mei is! klaar met verhuizen en kom maar op ;) haha
    Komt ook omdat we wat spulletjes voor de babykamer die er ooit zal komen hebben gekocht en ik merk dat mijn man er ook steeds meer zin in krijgt.

Dus ik ben echt aan het aftellen en word gek hier..

2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Ach ik reed al 4x per week paard dus dit is extra :')
    Geen idee, ik heb t idee dat dit nu al een tijdje constant is.

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw

Oh wow. Dat maakt het wel heel echt llemaal. Leuk en spannend!!

4. Roseline

Roseline Niet meer actief

@ Gruffalo, zo herkenbaar meid. Het blijft een lastige situatie. Ik hoop echt dat je er snel voor kan gaan...

@ Lill, balen dat je bent aankomen. Ik kom inderdaad ook rond mijn menstruatie 1 kilo aan, dus misschien is het wel zoiets en anders hopen dat het sporten gaat helpen. En nog 1 dagje, spannend :p.

@ Lizme, fijn dat jullie weer helemaal verliefd zijn. En een goede tijd voor een kindje is er inderdaad volgens mij nooit, volg je hart daar gewoon in.

@ Mar, ik hoorde van een vriendin van mij ook dat ze het zwaar vond 2 kinderen zo snel achter elkaar. Bij de eerste duurde het even voor de zwanger was, maar bij de 2de was het gelijk raak. Haar dochter schelen daarom geen eens 2 jaar en dat vond ze wel pittig in het begin. Aan de andere kant als je weer een traject is moet gaat er waarschijnlijk wel weer wat tijd over heen. Het blijft altijd afwachten. Ik ken ook 2 meiden die de eerste keer met ivf zijn zwanger geraakt en de tweede keer spontaan, het zegt dus allemaal niets.

@ 1548, meid hoe gaat het met je? Al even niets gehoord...

@ Kiewie, ook alles goed?

En de rest van de meiden??

Ik voel mezelf al een paar dagen raar. Ik denk elke keer ga ik ziek worden ofzo, maar dat is het volgens mij niet echt. Ik heb af en toe weer een druppeltje bloed en dat zorgt er voor dat ik weer pijnklachten heb af en aan. Ik ben misselijk, mijn borsten zijn opgezet en pijnlijk. En ik ben zo moe... je zou bijna denken: je lijkt wel zwanger, maar dat is helaas dan weer niet het geval (althans ik zou niet weten hoe dat mogelijk is). Ik heb zo'n behoefte aan een normaal werkend lijf zonder al die poeha, :(.

5. Roseline

En ik plaats nog wat in de club..

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Dikke knuffel roseline.. je hebt wel echt een gevecht met je lijf of niet? :(

7. Roseline

Ja echt wel en bedankt...

En sorry voor mijn gemopper hoor meiden... :p

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Geeft niet :) zijn we voor

9. Roseline

Gelukkig, het lucht vaak lekker op en daarna kunnen we weer verder...:p

10. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Wat fijn lizme!

11. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Hallo dames

Ik ben Hannah ik had een toppic geopend en gruffalo gaf me de tip om hier eens te komen kijken..

Ik ben 27 jaar en getrouwd wij hebben 2 dochters mijn oudste zou nu 2,5 zijn geweest naar die is overleden tijdens de zwangerschap. We zijn 2,5 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Dus het was een groot wonder dat we toch opeens natuurlijk zwanger te zijn. 1 dag na onze huwelijksreis.
    Na het overlijden van mijn oudste zijn we snel al weer gaan proberen en was ik binnen 7weken al weer zwanger (9weken positieve test)
    Mijn 2e dochter is nu 20 maanden.
    Daarna was het best pittig we hadden nog een hoop te verwerken..

Mijn man wilde al snel weer voor een 3e kindje gaan maar ik was er nog niet klaar voor.. nu zouden we gaan beginnen als die kleine 2 jaar is.. maar nu krabbelt hij opeens terug.. hij wilt langer wachten en genieten van ons gezin. We beginnen net weer een beetje ons zelf te zijn.. en alles word weer leuk en ongedwongen als je snap wat ik bedoel.. Hihi dus ik begrijp hem helemaal maar mijn gevoel.. die zegt ik wil nu..

Sorry voor mijn lange verhaal maar zou graag een groepje willen vinden waar ik gezellig met kan kletsen en hopelijk dat we straks met ze alle gezellig zwanger zijn.

Groetjes Hannah

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw
    Welkom Hannah, volgens mij ben je dan bij ons aan het juiste adres

13. Gruffalo

Gruffalo Niet meer actief

Ja, leuk dat je er bent hannah!

14. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Welkom Hannah!

15. 1548

1548 Niet meer actief

Hoi meiden!

@ Kiewie; fijn dat je echo goed was. Geniet ervan!!

@ Roseline; fijn om te lezen dat het beter gaat met je, ik gun je duidelijkheid en rust!

@ Gruffalo; jij gaat gewoon voor een zomerkindje dus in november ben je vast zwanger :D

@ LizMe; wat een verhaal in de club zeg :$.. Jullie gaan er bijna voor, leuk leuk!

@ Lill; gaat het nog steeds goed tussen jou en je vriend? Leuk tattoo's, wat is het plan? Is er al nieuws bekend over het gen van je moeder?

@ Suus; het is bijna mei, spannend hoor!!

@ Mar; leuk dat je man steeds vaker opmerkingen maakt, hopelijk blijft de mmm je dit keer bespaard.

@ Hannah; welkom!

Hier gaat het zijn gangetje. De misselijkheid is zo goed als onder controle, ben alleen nog erg moe. s'avonds om 19.00 uur slaap ik, een privé leven heb ik momenteel niet ;). Afgelopen donderdag bij de vk geweest, nog een echo gehad, kleine maakt het goed (geen echo mee gehad). Donderdag heb ik de termijnecho, zal daarna een foto showen!

Xx

16. Roseline

#2276 Roseline, 21 mrt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2017
    @ hannah, wat een heftig verhaal van jullie dochter :(. En welkom bij de club..

@ 1548, fijn weer wat van je te horen. Gelukkig dat het goed met je gaat, hopelijk snel ook weer wat rust in je leven. Het is even volhouden denk ik.. sterkte ermee!! En ik ben benieuwd naar je echo...

@ hoe is het met de rest?? Leraje ook alles goed meid??

17. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Hee welkom Hannah1989! Wat een heftig verhaal van jullie dochter!

Wat fijn 1548 dat de kleine het goed maakt! Ben benieuwd naar de echo! En helaas je prive leven op een laag pitje maar lekker rustig aan doen hoor!

18. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    hoi lieffies!!

Welkom Hannah!!
    Dat is heftig zeg... wat zullen jullie genieten van jullie meisje! Ik kan me niet indenken wat jullie meegemaakt moeten hebben :( germ!!
    Je bent hier inderdaad aan het goede adres! (Al kan ik er niet echt meer over mee praten, maar heb er wel ervaring in.. ;))

Roseline Bah stom lichaam... had je maar een reset knop, zodat je je lichaam even kon resetten en dat dan alle kwaaltjes en pijntjes weg waren..

Lizme ohhh wat leuk!! Ook dat jullie al iets voor de babykamer hebben! Wij hebben nog helemaal niets gekocht.. nou ja, ik heb een zwangerschapsdagboek gekocht, maar nog niet in begonnen... dus ik kan dadelijk een hoop inhalen ;)
    Moeten jullie eigenlijk nog veel in het huis doen?

1548 wat super dat je weer een goede echo had!! zag je het beebje ook bewegen?? Spannend van donderdag zeg! Laten jullie ook de NIPT test doen?

@hier alles gaat zijn gangetje, komende vrijdag hebben we de 2e echo.. best wel spannend! Dan gaan mijn vriend en ik ook samen een dagje erop uit, wat winkelen en ergens wat eten. Even wat quality time samen :) Ik moet heel vaak iets eten, anders voel ik me niet zo lekker.. en ik begin al een klein bolletje te voelen! Kan dat nu al?? :)

19. Roseline

Fijn dat het goed gaat. En spannend van je tweede echo. Gezellig even er samen op uit. Wij gaan ook altijd even wat uiteten als we naar het ziekenhuis zijn geweest, gewoon om deze dagen toch een beetje leuk te maken:p (volgende week weer). En wat je buik betreft, bij een tweede gaat dat toch altijd nog sneller??

20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.223
    6.896
    113
    Vrouw

Jeuheuuuuj foto's!!
    Ik ben benieuwd. Wat denk je/debken jullie dat het is? Wil je het geslacht vooraf weten?

Hier gaat het goed. Ik ben nog niet weer op oud niveau qua vertroueen enzo. Maar hij doet hard zn best.

Morgen hoort mn moeder of zij het gen heeft of niet.
    En morgen ga ik naar de nieuwe belle en het beest film <3 woehoe

En donderdag zie ik mn beste vriend. Van t weekend wedstrijd met de pony. Dus drukdruk deze week.

Oh ja de tattoo's uuhm.. ik maak een foto als ze erop zitten, goed?

Deel Deze Pagina